lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

1190 Adv 2017 ? Nieuw model ?
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen 1190 berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Wheels



Geregistreerd op: 16-11-2014
Berichten: 135
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

BerichtGeplaatst: Di, 11 Okt. 2016, 10:30    Onderwerp: Reageer met quote

Martin schreef:
Wheels schreef:
De mogelijkheden die men biedt met het nieuwe instrumentarium is geheel passend in de huidige ontwikkelingen. Maar dan de prijs die men wil rekenen.
Die heb ik nog niet gezien, wat is dat?


Als ik het goed heb begrepen zal het nieuwe menuscherm als toutchscreen worden uitgevoerd met een speciale glassoort die vingerafdrukken tegen gaat.

_________________
Zeg 'wat' je bedoelt. dan is 'dat' duidelijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM Naam
Wheels



Geregistreerd op: 16-11-2014
Berichten: 135
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

BerichtGeplaatst: Di, 11 Okt. 2016, 10:37    Onderwerp: Reageer met quote

Kami schreef:
De 1290S begint bij 18.700 dacht ik.

Bij de 1190 had ik ook een van de eerste motoren te pakken, drie jaar lang regelmatig terug naar de dealer. Hoop dat ze het nu wat beter aangepakt hebben.


Mijn 1190 heeft wel een andere startmotor gekregen ( al doorgesproken bij aankoop mocht ik startproblemen krijgen) verder geheel probleemloos.
Zeer recent nog een reis naar Sardinie ondernomen met 2 personen + bagage en ik ben uiterst tevreden over de reiskwaliteiten als je niet persé constant boven de 150 km snelheid wil zitten op de snelweg.

Een nieuwe uitvoering koop ik liever 1 tot 1.5 jaar later om eventuele problemen te omzeilen. smiley2

_________________
Zeg 'wat' je bedoelt. dan is 'dat' duidelijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM Naam
Harley



Geregistreerd op: 19-11-2005
Berichten: 14
Woonplaats: Maarssen

BerichtGeplaatst: Wo, 12 Okt. 2016, 10:08    Onderwerp: Reageer met quote

Vorige maand bewust de 1190 R 2016 gekocht. Mooie afgeprijsd en voor mij de perfecte motor. Voor het geld wat ik over had nog maar eens wat extra accessoires erop gezet.
De nieuwe 1290 SAR vindt ik persoonlijk niet mooi en dan heb ik het over de dubbele koplampen en het voor aanzicht. Maar goed dat is natuurlijk voor een ieder weer anders. Ik kan je uit ervaring vertellen dat die extra pk's je op deze fiets helemaal niet nodig hebt. En al helemaal niet in het terrein. Maar goed ik begrijp dat ze in Mattighoven niet op concurrentie achter willen blijven. Dus ik ga de komende 3 jaar heerlijk van mijn nieuwe 1190 R genieten en in April 17 heerlijk naar het Atlas gebergte.

_________________
FLY KTM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage AIM Naam
Kami



Geregistreerd op: 5-9-2013
Berichten: 111

BerichtGeplaatst: Do, 13 Okt. 2016, 8:17    Onderwerp: Reageer met quote

Wheels schreef:
Een nieuwe uitvoering koop ik liever 1 tot 1.5 jaar later om eventuele problemen te omzeilen. smiley2


Ik had al een overeenkomst voor een nieuwe 1190ADV voordat de 1290S bekend werd, maar om bovenstaande redenen maakt me dat dus niet zoveel uit.
Na al die probleempjes had ik geen zin meer om dat risico nogmaals te nemen.
En de deal was goed. Kreeg voor mijn 1190 meer terug als waar ze voor te koop staan. En gerekend met groot onderhoud, banden, ketting/tandwielen etc. Was het een zeer prettig bedrag wat ik er bij mocht leggen.

En dan nu hopen op een paar jaar onbezorgd brommeren.

En als de 1290S het wel goed doet, ach , dan ga ik over een jaar wel eens vragen wat er dan nog bij gelegd mag worden wink2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Martin



Geregistreerd op: 22-7-2013
Berichten: 181
Woonplaats: Heukelum

BerichtGeplaatst: Do, 13 Okt. 2016, 20:22    Onderwerp: Reageer met quote

Opmerkelijk dat er alleen nog reacties zijn van mensen die redenen hebben er géén te kopen. . . zelf heb ik een 1190 van juli 2013 en daar geen enkel probleem mee ondervonden (alleen de zijstandaard en dat was al een recall). De prijs vind ik aanzienlijk interessanter dan die van de huidige 1290 en zeker ook de kleurstelling. Verder kan ik alleen in werkelijkheid echt beoordelen of het uiterlijk me aanstaat; een plaatje kan daarbij erg vertekenen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Master of Disaster



Geregistreerd op: 23-3-2009
Berichten: 1155
Woonplaats: Wetteren

BerichtGeplaatst: Vr, 14 Okt. 2016, 10:21    Onderwerp: Reageer met quote

Hier ook geen problemen met eerste model 1190 R (ofja, geen problemen die niet meteen onder garantie opgelost zijn geweest). Nooit lang moeten wachten, altijd vervangmotor gekregen. Goeie dealer natuurlijk ook, dat mag gezegd worden (Hautekiet motoren).

Ik koop voorlopig zeker geen nieuwe, de ouwe is daarvoor nog veel te leuk...

_________________
Only fools follow rules
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Willie01



Geregistreerd op: 17-1-2014
Berichten: 6
Woonplaats: Maarssen

BerichtGeplaatst: Vr, 14 Okt. 2016, 18:42    Onderwerp: Reageer met quote

Zowel mijn vrouw als ik rijden op een 1190 en naar volle tevredenheid.
Moeders is als eerste aan de beurd voor een nieuwe brommer.
Zij twijfelt of ze voor het oude model moet gaan of niet!!
Lijkt me ook handig om de 1290 live te zien voordat je er wat zinnigs over kan zeggen en smaak valt over te twisten dozey
En natuurlijk bij gelegenheid een rondje te rijden laugh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen 1190 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif