lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Is er interesse in de Terflex achterband

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Thorri

BerichtGeplaatst: Zo, 10 Jul. 2016, 8:51    Onderwerp: Is er interesse in de Terflex achterband Reageer met quote

Na teleurstellende contacten met Motoz over hun Tractonator adventure band ben ik verder gaan zoeken naar een grote band met noppen.

Ik kwam de Teraflex achterband tegen. Het is een iets andere band dan de Motoz. Maar voor het betere offroad werk zeer geschikt.

Na wat contact met de leverancier in de USA. Kan ik de band hier krijgen voor 160 euro per band als ik er 10 afneem (met hier bedoel ik mijn huis, verder verzendkosten komen er dan nog bij). Dit is niet goedkoop, maar je heb dan wel een band die zware en vermogende crossers is gemaakt.

De band maat is 140x90x18. Maar de band word veel toegepast bij de KTM 950 en 990 zonder te vervormen of vierkant aan te voelen (Dit vertelde de leverancier mij. En deze opmerking is ook terug te vinden op forums)

Als er mensen zijn die interesse hebben dan hoor ik dat graag. misschien kan ik dan een groeps aankoop regelen.

teraflex band.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  197.31 KB
 Weergegeven:  187 keer

teraflex band.jpg

Dr_Bean
Site Admin

BerichtGeplaatst: Zo, 10 Jul. 2016, 13:20    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb hem destijds bij de rally gebruikt en was er niet heel super tevreden over.
Op de straat is het een ramp, nat net zo gevaarlijk als een M. Desert. In het zand is ie ok, graaf natuurlijk wel veel, en op de stenen viel die tegen in de zin dat de stukken rubber er af vliegen: der zit ook heel veel op.. dus dan gaat ie nog wel lang mee, maar veel schiet je er niet mee op.
Verder is ie zo stijf dat op en af leggen echt een crime is.

Daniel Willemsen had voor zijn zijspancross ook een goedkoop alternatief van Mefo (speciaal voor hem gemaakt), sleet ook hard, maar was kwa rijgedrag wel beter en niet zo abnormaal lomp. Als je zoiets zoekt kun je een mailtje aan hem sturen of ie ze nog heeft.

ik hoef er dus geen.
succes

ps.: dubbel posting verwijderd

GezwindeSpoed

BerichtGeplaatst: Ma, 18 Jul. 2016, 7:38    Onderwerp: Reageer met quote

En voor 160 euro koop ik 3x een band die er wel normaal op te leggen is en op asfalt het redelijk doet (in Albanie naar tevredenheid een Mitas C-02 en Michelin M 12 XC getest, beide <50 euro)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: