lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

1050 adventure

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen 1190 berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
koekeroe



Geregistreerd op: 7-9-2015
Berichten: 24

BerichtGeplaatst: Ma, 14 Sep. 2015, 19:00    Onderwerp: 1050 adventure Reageer met quote

hoi alemaal

ik ben Koek-eroe
rijd ee vfr fi 800 en nu met de 1050 erbij
de 1050 gaat de motor worden voor alle verplaatsingen en touren reizen
de vfr voor pekel en motorgymkhana

mijn conclusie om voor de 1050 te gaan heeft te maken dat de 1190 teveel vermogen lleverd die ik niet nodig heb.
liever heb ik een bruikbare motor die ook die opties had van de 1190
so wat, ik kan er mee leven en het levert een veel bruikbaardere motor op die minder snel je rijbewijs gaat kosten
had een optie op een 1190 r maar die stuurde niet
daarna op de 1050, hi ha, yes
ga niet te veel opties gebruiken , anders maak ik ze zelf wel

mzl koekeroe


Laatst aangepast door koekeroe op Zo, 18 Okt. 2015, 21:51, in totaal 3 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
koekeroe



Geregistreerd op: 7-9-2015
Berichten: 24

BerichtGeplaatst: Za, 26 Sep. 2015, 19:11    Onderwerp: Reageer met quote

ben zeer content met de 1050
stuurt als een mes
en gaat als de brandweer
hiha thumbsup devil grin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
koekeroe



Geregistreerd op: 7-9-2015
Berichten: 24

BerichtGeplaatst: Wo, 23 Dec. 2015, 20:45    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb nu 5000km staan op de teller
heb er van genoten
tuurlijk willen we meer power
100 pk is genoeg voor mijn genoeg
geniet er nog elke dag van, vooral van het koppel
deze zondag nog wat offroad gedaan met barfie op de gladde oem bandjes hiha thumbsdown
daar zijn ze toch niet voor geschikt pleased
3000 toeren draaien is genoeg om dit te doen
en dan stond de tractorcontrole nog op straat
is voor mijn wel de beste mode om te rijden
niet te achresief
mzl grin2

ow ja , is een 1050

_________________
1050 adventure 2015
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
norwin



Geregistreerd op: 20-4-2015
Berichten: 95
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Do, 24 Dec. 2015, 10:38    Onderwerp: Reageer met quote

hoi Koekeroe,

heb jij nu een korte ruit van de R erop gezet!
hoe bevalt een lage ruit?

ik zit er ook aan te denken, maar heb nog geen ervaring hoe het rijd, zie alleen dat een korte ruit wel veel mooier staat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
koekeroe



Geregistreerd op: 7-9-2015
Berichten: 24

BerichtGeplaatst: Do, 24 Dec. 2015, 14:19    Onderwerp: Reageer met quote

ik ben er nog niet uit kwa ruit
had een lage ruit gekocht, en die beviel niet
heb ik aan de 1290 ruit zitten denken, maar daar komt ook de assemblage bij kijken
toch besloten om zo,n puig ruit te nemen, die beviel ook niet
te veel vakuum achter die ruit, dan zit ik liever met de kop in de wind
zo gezegd zo gedaan, de kleine ruit over de puig ruit gelegd
ietsje lager afgetekend, en daarna de slijptol erin gezet
eerlijk gezegt mag die nog lager, maar de navigatie zit nog boven de teller
voorlopig doe ik er niets meer aan en kijk om me heen voor andere ideeen
thinking2

_________________
1050 adventure 2015
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
koekeroe



Geregistreerd op: 7-9-2015
Berichten: 24

BerichtGeplaatst: Za, 30 Apr. 2016, 18:09    Onderwerp: Reageer met quote

na weer zoeken naar goedkope spullen
een radiatorguard van 11 euro
en een hittedeflector 7.50 eeuro
en de stuurverhoging van 25mm voor 50 euro
alles geinstaleerd
ik ben daar blij mee
zeker met de stuur verhoging
sta er beter mee met rijden
radiatording en hittedeflector zijn orginele parts
en de stuurverhoging is van touratech

_________________
1050 adventure 2015
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
koekeroe



Geregistreerd op: 7-9-2015
Berichten: 24

BerichtGeplaatst: Ma, 28 Mei. 2018, 20:18    Onderwerp: Reageer met quote

andere wielen gescoort voor de 1050
21/18 inch wielen van de 1190r versie
voor de ofroad tracks cq allroad tacks
wielen wisselen zo vaak ik wil in plaats van banden wisselen
verschillende maten omdat dit betert is offroad book2 zzz

_________________
1050 adventure 2015
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
KTMRookie



Geregistreerd op: 31-1-2017
Berichten: 14
Woonplaats: Doetinchem

BerichtGeplaatst: Di, 12 Jun. 2018, 18:28    Onderwerp: Reageer met quote

Wat ik mij afvraag. Volgens mij is de 1050 electronisch begrenst op 95 PK.
Mijn boerenverstand zegt dan dat die begrenzing er dan ook af te halen valt.
Bij de 990 is het mogelijk om een 2012 mapping te installeren op een 2009 model, waardoor je 10 pk extra krijgt. Voor niets!

Is dit ook te doen met een 1050? rolleyes

_________________
Swiftly and with style.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
koekeroe



Geregistreerd op: 7-9-2015
Berichten: 24

BerichtGeplaatst: Wo, 13 Jun. 2018, 4:39    Onderwerp: Reageer met quote

heb ik me ook wel eens afgevraagd
maar de ecu is voorlopig nog door weinigen gekraakt, en wat als....?
aangezien ik tevreden ben met de huidige setup begin ik er ook niet aan
gewoon de 1090 kopen is veiliger

_________________
1050 adventure 2015
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen 1190 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif