lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Motobau verlaagde steps, zijstandaard in de weg.

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
shulty



Geregistreerd op: 11-2-2010
Berichten: 161
Woonplaats: Wuustwezel (Antwerpen)

BerichtGeplaatst: Za, 23 Apr. 2016, 11:08    Onderwerp: Motobau verlaagde steps, zijstandaard in de weg. Reageer met quote

Ik heb de verlaagde steps van Motobau geplaatst, nu druk ik met mijn hiel de zijstandaard naar beneden bij het rechtstaan. Met als gevolg dat het relais af en toe wordt onderbroken.
Nu kan ik die bypassen, dat is geen probleem, maar ik zag op de site van Motobau een zijstandaard relocator. Is dit wat? Zit mijn hiel dan ook niet tegen die bevestiging.
Het bypassen doe ik sowieso, en dan is het leefbaar met mijn hiel op de standaard, maar ik ben bang in zwaarder, stenig terrein, dat ik eens een klop van die standaard zou kunnen krijgen.
Graag jullie ervaring.

http://motobau.de/product_info.php?info=p14_seitenstaenderverlegung-fuer-lc8.html&XTCsid=jkk64p3pvjvm1sbch0c3mn1823

Bedankt en Grts
Peter
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Rob Motard



Geregistreerd op: 16-12-2009
Berichten: 837
Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)

BerichtGeplaatst: Za, 23 Apr. 2016, 12:05    Onderwerp: Reageer met quote

ik had net het net het zelfde en heb het dun driehoekig stukje van de zijstand afgeslepen. probleem opgelost
_________________
Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
TomW_be



Geregistreerd op: 26-4-2014
Berichten: 82

BerichtGeplaatst: Za, 23 Apr. 2016, 12:33    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb met mijn maat 47 hetzelfde voor. Ik bind de zijstandaard altijd omhoog met een gesp.

Het telkens moeten vast en losmaken van de zijstandaard weegt bij mij niet op tegen het overbruggen en dan zwaar vallen omdat de zijstandaard nog uitgeklapt staat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Frank



Geregistreerd op: 30-4-2011
Berichten: 266

BerichtGeplaatst: Za, 23 Apr. 2016, 13:29    Onderwerp: Reageer met quote

Die beugel heb ik ook, maar ik bleek hem met de verlaagde steps toch nog te raken... dus overbrugd. Het oorspronkelijke doel van de beugel was beschadiging aan het blok te voorkomen (bijvoorbeeld door overbelasting, of als het ding een optater krijgt). Ik ben nog nooit weggereden met de jiffy uitgeklapt.
_________________
R!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
shulty



Geregistreerd op: 11-2-2010
Berichten: 161
Woonplaats: Wuustwezel (Antwerpen)

BerichtGeplaatst: Za, 23 Apr. 2016, 19:28    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor de tips.

Ik zal al eens beginnen met dat geplooide staafje eraf te slijpen.

Heb wel wat schrik om het blok te beschadigen, ik ga de KTM uitsluitend gebruiken voor offroad, de kans dat de jiffy een slag gaat krijgen is reëel.

Zijn er hier op het forum gevallen bekend van zulke beschadiging?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif