lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Aanpassingen aan het windscherm
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
JaapL



Geregistreerd op: 23-1-2015
Berichten: 66
Woonplaats: Dronten

BerichtGeplaatst: Ma, 29 Feb. 2016, 19:47    Onderwerp: Reageer met quote

Ik rij met een scherm van Rade garage, ik ben er echt super tevreden mee!
De wind gaat bij mij echt wel over mij heen (1.93)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Muug



Geregistreerd op: 11-6-2012
Berichten: 1482
Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert

BerichtGeplaatst: Za, 5 Mrt. 2016, 20:04    Onderwerp: Reageer met quote

Dekster schreef:
Heb een tijdje met zo'n opzet ruitje gereden "hamsterspoiler" Geen verbetering voor turbulentie..

De touringscherm helpt wel wat. Maar ik vind het er niet uit zien. Rij nu met afgezaagd touringscherm. Volgt de lijnen van de tank.

Kijk, ik rijd al zeker zeven jaar met zo'n tot tegen de kuip afgezaagd scherm. Zalig zo. Toch in de drie warmere seizoenen. Voor dat vierdere koudere gebruik ik - ook al jaren - met ZEER grote tevredenheid de wereldberoemde Hamster-spoiler (geproduceerd door "Hamster", op een NL-forum over een duitse GS). Die spoiler heeft een scharnier en je kan dus uitzoeken wat voor jou de meest aangename stand is. Bij mijn 1m75 staat de spoiler relatief recht, en dat zie je ook bij andere rally-schermen: de bovenkant staat daar ook veel steiler. Maar goed, je zal dat ook wel geprpobeerd hebben. happy

_________________
Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 127.000 km and still counting.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 7 van 7

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif