Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Ma, 8 Feb. 2016, 13:19 Onderwerp: gezocht zeer goedkope adventure |
|
|
Hallo,
een maat van me is opzoek naar een zeer goedkope adventure. mag geheel afgebrakt zijn of mag een schade moto zijn. uiterlijk maakt niet uit. moet dienen voor zwaarder offroad werk.
belangrijkste is voor hem dat hij heel goedkoop is. _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
frenkie h
|
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Ma, 8 Feb. 2016, 15:27 Onderwerp: |
|
|
gezien maar te mooi en dus ook te duur hij zoekt eerder een forse schuiver of zo zal zeggen rond de 2000 euro _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
Muug

Geregistreerd op: 11-6-2012 Berichten: 1593 Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert
|
Geplaatst: Di, 9 Feb. 2016, 18:06 Onderwerp: |
|
|
Rob Motard schreef: | rond de 2000 euro |
ik ga niet zeggen dat ik altijd alle zoekertjes in de gaten hou, maar ik denk niet dat ze zo veel aan die prijs worden aangeboden. _________________ Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 132.000 km and still counting. |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

|
Geplaatst: Wo, 10 Feb. 2016, 0:56 Onderwerp: |
|
|
Muug schreef: | Rob Motard schreef: | rond de 2000 euro |
ik ga niet zeggen dat ik altijd alle zoekertjes in de gaten hou, maar ik denk niet dat ze zo veel aan die prijs worden aangeboden. |
Nee ik weet het. Hij is er net te laat mee gekomen. een half jaar geleden hebben ze me een adventure 950 van 2004 aangeboden die op straat gevallen was en een olie lekje had. 60.000 km en die mocht aan die prijs weg. beestje zag niet uit maar was net wa hij zoekt. maar die is natuurlijk weg nu _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
Freebert
Geregistreerd op: 9-9-2011 Berichten: 1057 Woonplaats: de stille kempen
|
Geplaatst: Wo, 10 Feb. 2016, 12:49 Onderwerp: |
|
|
Die kom je haast nooit tegen Rob, ik heb zelf ook lang aan het zoeken geweest naar een opknapper voor weinig geld, maar niet gevonden. _________________ Treebird Boomverzorging
info@bomen-snoeien.be |
|
Naar boven |
|
 |
|