lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Camerastatief

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Za, 29 Jul. 2006, 9:20    Onderwerp: Camerastatief Reageer met quote

Ook wel eens het idee gehad dat terwijl je reed op de motor over de mooiste weggetje of door de mooiste streken hier zou ik wel een een foto van willen hebben.

Meestal is het dan stoppen bij de eerste gelegenheid om dat veilig te doen, en dan is het moment al weer voorbij.

nu kwam ik in een motorblad een handig camerastatief tegen die bij fietsers wordt gebruikt, maar ook prima op de motor kan worden toegepast.

Vraag me alleen af of dit wel toepasbaar is op de LC8 met zijn grote kamelenhoofd, maar ondanks dat wil ik deze "tip" toch vermelden.

Maak tijdens het fietsen foto's of videoopnamen. Deze houder is uitvoerig getest met zowel een fotocamera als een videocamera. De houder kan maximaal een gewicht van 700 gram dragen en past op sturen tot een diameter van 3 centimeter.

De VakantiefietserCamerahouderAls je wilt kan de camerahouder toegestuurd worden.
Maar dan komt er wel 6 euro verzend- en verpakkings-kosten bij. Het totaal bedrag van € 40,95 kun je overmaken naar:

bankrekening 51.61.87.317, t.n.v. De Vakantiefietser, Amsterdam.


De camerahouder wordt vijf werkdagen na ontvangst betaling verstuurd.



camerahouder3.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  36.36 KB
 Weergegeven:  3772 keer

camerahouder3.jpg



camerahouder2.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  13.03 KB
 Weergegeven:  3772 keer

camerahouder2.jpg



_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Za, 29 Jul. 2006, 16:52    Onderwerp: Reageer met quote

grappig ding! Ik heb zoiets ooit zelf zitten maken om mijn motor als statief te gebruiken (voor mooie telefoto's).

Met een snelvoetje erop kon ik makkelijk gps of camera erop klikken.

Maar voor opnames TIJDENS het rijden lijkt me het niet wat: Ik dnek dat dat veel te veel trillingen geeft.
Maar goed, 't is het proberen waard toch!

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif