lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Zadel comfort

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen 1190 berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
petervdc



Geregistreerd op: 13-9-2010
Berichten: 1025
Woonplaats: west-vl

BerichtGeplaatst: Do, 22 Okt. 2015, 10:03    Onderwerp: Zadel comfort Reageer met quote

Ik vind het zadel van de 1190R écht te hard.
Welke betaalbare oplossingen zijn er ?

www.topsellerie.nl bvb

_________________
...tjah...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
HS



Geregistreerd op: 25-9-2011
Berichten: 109

BerichtGeplaatst: Vr, 23 Okt. 2015, 16:06    Onderwerp: zadelpijn Reageer met quote

Ik merkte met het standaard (2 delige) zadel dat ik na ongeveer 3 kwartier er gewoon graag vanaf wilde stappen. Niet echt wat je verwacht van zo'n prijzige motorfiets.

Ging onlangs een weekendje richting het duitse Westerwald en besloot om toch maar dat KTM Powerpart zadel aan te schaffen. Enkel het bestuurders deel, is iets van 170 euro.

En moet zeggen, 1000 keer beter! Stukken van 600km gereden en nergens last van. Je merkt wel dat het zadel iets hoger is waardoor je meer bovenop de motor zit, is even wennen. Maar zeker een aanrader thumbsup

_________________
Kan Tegen Modder..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
petervdc



Geregistreerd op: 13-9-2010
Berichten: 1025
Woonplaats: west-vl

BerichtGeplaatst: Vr, 23 Okt. 2015, 16:11    Onderwerp: Re: zadelpijn Reageer met quote

HS schreef:
Ging onlangs een weekendje richting het duitse Westerwald en besloot om toch maar dat KTM Powerpart zadel aan te schaffen. Enkel het bestuurders deel, is iets van 170 euro.


Euh, het zadel is toch 1 delig ? Enfin, op de 1190 R toch...

_________________
...tjah...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
HS



Geregistreerd op: 25-9-2011
Berichten: 109

BerichtGeplaatst: Vr, 23 Okt. 2015, 16:26    Onderwerp: RE: zadelpijn Reageer met quote

Klopt, heb een standaard 1190, die heeft een 2 delig zadel. Maar geloof dat er ook een eendelig Powerparts zadel beschikbaar is...
_________________
Kan Tegen Modder..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Rob1190



Geregistreerd op: 16-2-2015
Berichten: 23

BerichtGeplaatst: Do, 29 Okt. 2015, 22:55    Onderwerp: Reageer met quote

Op mijn 1190 Adventure is het standaard tweedelige zadel vervangen door het ééndelige zadel van de 1190R. Het voordeel voor mij is dat ik met mijn 175 cm door het smallere R zadel beter met de voeten aan de grond kan tijdens stops. Het is hard maar tijdens meerdaagse trips geen aanleiding om eerder af te stappen. Hoe meer je rijdt, hoe meer ' zitvlees' je kweekt thumbsup
_________________
Hasta la Victoria. Siempre!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen 1190 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif