lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

website in belgie.....enkel in het frans !!!!!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> KTM Pers informatie berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Zo, 23 Jul. 2006, 20:22    Onderwerp: website in belgie.....enkel in het frans !!!!! Reageer met quote

DAG, de nieuwe ktm website in belgie is niet zo ok, ik denk dat de nederlands sprekenden er van geen tel zijn hij is aleen in het frans, en dat is niet leuk hoor !! thumbsdown thumbsdown thumbsdown Ik hoop dat ze daar eens wat aan doen !!!! huh2 sad3 furious3

Laatst aangepast door bompie op Zo, 23 Jul. 2006, 21:51, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
StevenD



Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 2662
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Zo, 23 Jul. 2006, 20:28    Onderwerp: Reageer met quote

Als er wat interressants word gemeld vertrouw ik er op dat jij het voor ons vertaal grin2
_________________
Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Zo, 23 Jul. 2006, 21:47    Onderwerp: Reageer met quote

ik denk het niet......dat is het probleem !!! book2 huh2 furious3 stars thumbsdown ik hoop dat ze er bij ktm belgie iets aan doen !!!! 2thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo, 23 Jul. 2006, 22:02    Onderwerp: Reageer met quote

Jullie kunnen natuurlijk op de nederlandse site kijken, maar ik ben het er mee eens dat het slordig is.

Ik heb het aan KTM-nl doorgegeven, misschien dat zij dit 'probleem' bij de oostenrijkers onder de aandacht kunnen brengen.

grts.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Zo, 23 Jul. 2006, 22:45    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
Jullie kunnen natuurlijk op de nederlandse site kijken, maar ik ben het er mee eens dat het slordig is.

Ik heb het aan KTM-nl doorgegeven, misschien dat zij dit 'probleem' bij de oostenrijkers onder de aandacht kunnen brengen.

grts.
dank u .....ik hoop dat het ok komt !!??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Do, 3 Aug. 2006, 15:56    Onderwerp: Reageer met quote

bompie schreef:
Dr_Bean schreef:
Jullie kunnen natuurlijk op de nederlandse site kijken, maar ik ben het er mee eens dat het slordig is.

Ik heb het aan KTM-nl doorgegeven, misschien dat zij dit 'probleem' bij de oostenrijkers onder de aandacht kunnen brengen.

grts.
dank u .....ik hoop dat het ok komt !!??
Heeft er iemand het email adres van ktm belgie aub ??? Langs de telefoon geraak je daar ook niet vlug binnen hoor.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Do, 3 Aug. 2006, 18:23    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb wel een antwoord van KTM nederland.

Het probleem was al bekend cq gesignaleerd. Omdat de site nieuw was verwachtte ze dat het snel geupdate zou worden.

nummer van KTM be weet ik niet, maar vraag een willekeurige dealer in be en die kan je vast verder helpen.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Do, 3 Aug. 2006, 18:42    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
Ik heb wel een antwoord van KTM nederland.

Het probleem was al bekend cq gesignaleerd. Omdat de site nieuw was verwachtte ze dat het snel geupdate zou worden.

nummer van KTM be weet ik niet, maar vraag een willekeurige dealer in be en die kan je vast verder helpen.
Dank ,het nummer van ktm belgie heb ik wel maar een email adres is nergens te vinden. Ik heb vandaag 3 maal gebeld maar geraak niet binnen bij ktm belgie. Maar ik wacht wel af dan ,nogmaals dank !! thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Do, 14 Sep. 2006, 21:45    Onderwerp: Reageer met quote

Het is zo ver de ktm site in belgie is EINDELIJK in het nederlands ,in het vloms dus, wij zijn blij dank u ktm ....en ik hoop dat je ons niet meer vergeet !!!!!! groetjes van 1 vlaams ktm fan !!! thumbsup thumbsup thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> KTM Pers informatie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif