lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Voorstellen en op zoek naar 990 adventure

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
casq



Geregistreerd op: 1-11-2012
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: Zo, 31 Mei. 2015, 10:28    Onderwerp: Voorstellen en op zoek naar 990 adventure Reageer met quote

Hallo allemaal,

Mijn naam is philippe en hoop zeer binnenkort onderdeel uit te kunnen maken van het 990 adventure eigenaar groepje . Ik zal de motor vooral gebruiken voor woon/werk, tripjes en voor de fun!

Voordat dat lukt moet ik uiteraard nog wel de juiste 990 vinden.
Een van de opties die ik tegenkwam is de volgende http://www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-ktm/m928012983-ktm-990-adventure-abs-bj-2012.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Gaat om een 990 adventure bij gebben motoren. Kent iemand hier deze motor? En ligt het nou aan mij of is de tank bij dit model extra groot? Verder vind ik de Red Bull logo's niet echt mooi en vroeg me af of deze op of onder de lak zitten.
Mocht de tank inderdaad extra groot zijn, is dat makkelijker om te wisselen met een normale tank (wellicht ruilen met iemand van hier?).

Heel wat vragen voor een nieuweling . . Wil gewoon graag een 990 smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
timieh



Geregistreerd op: 20-3-2013
Berichten: 1456
Woonplaats: Biddinghuizen

BerichtGeplaatst: Zo, 31 Mei. 2015, 16:01    Onderwerp: Reageer met quote

Als je zin en tijd hebt is het vaak de moeite waard een KTM uit duitsland te importeren bijvoorbeeld mobile.de Scheelt vaak een beste slok op een borrel.


Hopelijk kan je snel wat toepasselijks vinden. thumbsup

_________________
------------
Hartelijke groetjes uit Flevoland,
Tim.
KTM adv s 950 GO!!!!! & 2 alpjes
www.motorkampeerwinkel.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
casq



Geregistreerd op: 1-11-2012
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: Zo, 31 Mei. 2015, 16:22    Onderwerp: Reageer met quote

Dank voor je antwoord. Inderdaad zijn de motoren in Duitsland goedkoper en vaak beter uitgerust. Ik zit alleen met mijn huidige motor die ik in wil ruilen. Een 990 adventure kopen in Nederland maakt dat wel makkelijker..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif