lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

echt een koopje (?!)

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo, 14 Mei. 2006, 17:21    Onderwerp: echt een koopje (?!) Reageer met quote

kwam ik via aalroadmaniacs tegen:

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_crossmotoren/34353197.html

tis geen geld!

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Ma, 15 Mei. 2006, 2:50    Onderwerp: Re: echt een koopje (?!) Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
kwam ik via aalroadmaniacs tegen:

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_crossmotoren/34353197.html

tis geen geld!


das wel nie veel nee maar die heefd meer van dat soort goedkope motors je moet ze alleen wel zelf invoeren laugh laugh dat zijn allemaal duitse motoren thumbsdown
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
René



Geregistreerd op: 13-4-2005
Berichten: 203
Woonplaats: Hengelo O

BerichtGeplaatst: Ma, 15 Mei. 2006, 9:51    Onderwerp: Re: echt een koopje (?!) Reageer met quote

mr wheely schreef:
Dr_Bean schreef:
kwam ik via aalroadmaniacs tegen:

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_crossmotoren/34353197.html

tis geen geld!


das wel nie veel nee maar die heefd meer van dat soort goedkope motors je moet ze alleen wel zelf invoeren laugh laugh dat zijn allemaal duitse motoren thumbsdown


Beetje jammer van al je wellicht goed bedoelde kritiek. Als je nou eerst 'ns zou lezen alvorens te reageren dan lees je dat de motoren geleverd kunnen worden met of zonder kenteken, dus worden voor jou desgevraagd ingevoerd en op kenteken gezet.
En tja.......goedkope motorfietsen, waar blijft jou LC8? Inderdaad deze aangeboden fiets is een koopje, en als je goed kijkt zie je de een nederlands vlag geplakt op de tank.....dus die duitsers zijn zo gek nog niet.

Groet,
René
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
alexopreis



Geregistreerd op: 19-4-2005
Berichten: 154
Woonplaats: Grunn'

BerichtGeplaatst: Ma, 15 Mei. 2006, 20:02    Onderwerp: Reageer met quote

Wel verdacht dat de ene kant orgineel van kleur is en de andere kant niet.... Geen achteropzit-stepjes. Dat waren dure krassen vd vorige eigenaar.

Op mobile.de zijn ze even duur, maar je spaart de benzinekosten. Invoeren komt er vast nog overheen.

Natuurlijk OKe prijs, dat wel

_________________
Ordinary life is pretty complex stuff !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Ma, 15 Mei. 2006, 21:17    Onderwerp: Re: echt een koopje (?!) Reageer met quote

René schreef:
mr wheely schreef:
Dr_Bean schreef:
kwam ik via aalroadmaniacs tegen:

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_crossmotoren/34353197.html

tis geen geld!


das wel nie veel nee maar die heefd meer van dat soort goedkope motors je moet ze alleen wel zelf invoeren laugh laugh dat zijn allemaal duitse motoren thumbsdown


Beetje jammer van al je wellicht goed bedoelde kritiek. Als je nou eerst 'ns zou lezen alvorens te reageren dan lees je dat de motoren geleverd kunnen worden met of zonder kenteken, dus worden voor jou desgevraagd ingevoerd en op kenteken gezet.
En tja.......goedkope motorfietsen, waar blijft jou LC8? Inderdaad deze aangeboden fiets is een koopje, en als je goed kijkt zie je de een nederlands vlag geplakt op de tank.....dus die duitsers zijn zo gek nog niet.

Groet,
René


heb er al over gebeld ben ook aan het wachten op een telefoontje van hun wie weet word het wel mijn eerste maar er was meer belangstelling voor maar die man die ik aan de telefoon had wist niet of het een nederlandse of een duitse motor was ?????? dus afwachten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
EricLC8



Geregistreerd op: 18-5-2006
Berichten: 81
Woonplaats: Breedenbroek

BerichtGeplaatst: Do, 18 Mei. 2006, 19:31    Onderwerp: Reageer met quote

Op mobile .de staat hij ook voor 5999 euro onderhandelings basis ,

Kijk anders eens in Belgie ik heb de mijne 2 weken geleden opgehaald
een bj. 2004 met 1500 km op de teller gekocht bij een ktm dealer voor 6750 euro dus met invoeren (bpm) en rdw kosten zo'n 8000 euri daar koop je hem in NL echt niet voor .



Grt eric
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
highrider



Geregistreerd op: 20-6-2006
Berichten: 224
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Di, 4 Jul. 2006, 19:27    Onderwerp: Reageer met quote

EricLC8 schreef:
Op mobile .de staat hij ook voor 5999 euro onderhandelings basis ,

Kijk anders eens in Belgie ik heb de mijne 2 weken geleden opgehaald
een bj. 2004 met 1500 km op de teller gekocht bij een ktm dealer voor 6750 euro dus met invoeren (bpm) en rdw kosten zo'n 8000 euri daar koop je hem in NL echt niet voor .



Grt eric


heb je wat belgische adresjes om te zoeken op het net ? Als ik in Belgie zoek krijgik steevast marktplaats en een paar veilingsites maar niets zoals autotrader o.i.d

_________________
Nog steeds 750 ST zal het ooit een KTM worden. Ja per 16-06-2008 een mooie oranje erbij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Di, 4 Jul. 2006, 19:49    Onderwerp: Reageer met quote

EricLC8 schreef:
Op mobile .de staat hij ook voor 5999 euro onderhandelings basis ,

Kijk anders eens in Belgie ik heb de mijne 2 weken geleden opgehaald
een bj. 2004 met 1500 km op de teller gekocht bij een ktm dealer voor 6750 euro dus met invoeren (bpm) en rdw kosten zo'n 8000 euri daar koop je hem in NL echt niet voor .

Grt eric


???
als ik op Mobile .de kijk dan begint het eigenlijk vanaf zo'n 7400 euri, voor de '03 modellen. en pas vanaf zo', 9000 voor een '04 of 9500 voor een '05. Daar komt dan BPM bij , invoeren, halen, 'keuring' etc.

Er staat er wel een voor 4100 nu, maar daarvan is de data maar half ingevuld. en in het engels op een duitse site .... lijkt me wat te goedkoop.

Het aanbod wisselt er wel sterk, dus als je een beetje geduld hebt komt er misschien wel een goede koop voorbij.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
EricLC8



Geregistreerd op: 18-5-2006
Berichten: 81
Woonplaats: Breedenbroek

BerichtGeplaatst: Wo, 5 Jul. 2006, 19:49    Onderwerp: Reageer met quote

Highrider de vraag voor adressen in belgie ik heb er eoigenlijk maar 1 dat is: vroom.be hier heb ik de mijne vandaan ,ik moet wel zeggen dat ik ze zo goedkoop niet meer heb gezien (bj 2004 1500 km voor 6750 euro.

Zo nu dhr. Bean , de Ktm die op mobile voor 4100 euro word aangeboden is een oplichter ik had bijna zaken met hem gedaan in april hij opereert steeds onder een andere naam maar vaak met een engelstalige naam en geen tel. en dergelijke.motor moet dan ook zogenaamd uit engeland komen.
Als puntje bij paaltje komt heeft hij een fantastische site van een grote vervoerder die het geld pas naar hem overmaakt op het moment dat jij voor in dit geval de KTM tekent.
Geen rare construktie overigens maar ik werk voor een van de grootste transporteurs en zag bij toeval een aantal details die niet klopten verder speurwerk gaf uitsluitsel allemaal fake!!!

Advies koop niet op afstand je zult je zuureverdiende spaarcenten maar kwijt zijn.


Iets heel anders ik ga volgende week een Pro Oiler monteren beter dan scotoiler en osco (heb beide gehad) deze Pro Oiler werkt met een oog op je wiel en geeft pas olie op de ketting af als je rijd (dus geen vacuum systeem) verder kun je de toevoer nog regelen met een apperaatje dat op je stuur monteerd bijv regen of zand zet je hem op meer toevoer ,
mijn fiets is de eerste ktm en er word voor mijn fiets een twin nozzle ontwikkelt mooi woord voor dubbele toevoer van olie op de ketting voordeel vanm dit systeem is makkelijk schoonmaken achterwiel en je kunt er alle soorten olie in knikkeren ipv dure scotoiler olie.

Grt Ericlc8[color=darkred]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Wo, 5 Jul. 2006, 19:54    Onderwerp: Reageer met quote

open effe een nieuwe topic voor die oiler. denk dat er best mensen interesse hebben.
_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Flatslide



Geregistreerd op: 1-9-2005
Berichten: 332
Woonplaats: Pillegom

BerichtGeplaatst: Wo, 5 Jul. 2006, 21:29    Onderwerp: Reageer met quote

Met dit systeem heeft Schradt ook al geexperimenteerd, check maar zn site. incl veel foto's dus.......
_________________
Dr Zeuss's Bike
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif