lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

gezocht: waar auto+remork achterlaten (zuid-spanje of barce

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Reizen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Muug



Geregistreerd op: 11-6-2012
Berichten: 1482
Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert

BerichtGeplaatst: Wo, 22 Apr. 2015, 13:15    Onderwerp: gezocht: waar auto+remork achterlaten (zuid-spanje of barce Reageer met quote

Hoi,
in oktober willen we twee weken in Marokko rijden en we zouden de moto's per wagen tot aan Barcelona of Zuid-Spanje willen rijden.
Weet iemand in de buurt van Barcelona of een andere haven van waar ze naar Marokko varen (malaga, almeria, tarifa, algeciras, ...) een camping of plaats waar we onze wagen met remork voor twee weken kunnen achterlaten?

thanks,
Paul

_________________
Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 127.000 km and still counting.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
petervdc



Geregistreerd op: 13-9-2010
Berichten: 1025
Woonplaats: west-vl

BerichtGeplaatst: Wo, 22 Apr. 2015, 13:43    Onderwerp: Re: gezocht: waar auto+remork achterlaten (zuid-spanje of b Reageer met quote

Muug schreef:
in oktober willen we twee weken in Marokko rijden en we zouden de moto's


Wow, nice !!
Op een dag...

_________________
...tjah...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
demito



Geregistreerd op: 25-8-2009
Berichten: 881
Woonplaats: Overijse

BerichtGeplaatst: Wo, 22 Apr. 2015, 17:26    Onderwerp: Reageer met quote

Caravanasmijas is een LT parking op voor caravans en motorhomes.

Heb voor een maand 70€ betaald, auto + remorque. Afgesloten terrein bewaakt door 2 honden. Zeer correct en Adrian is een vriendelijke gast.

Camino Viejo De Coin, 72
29649 Mijas - Málaga
+34 722422576
+34 633659694

Je moet je wel uit de slag weten te trekken in het Spaans.

Gemakkelijkste is om te slapen op een camping in de buurt en daarna met de motor tot Algeciras te rijden om de eerstvolgende ferry te nemen.

Succes,

T

_________________
Husqvarna 701 enduro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Muug



Geregistreerd op: 11-6-2012
Berichten: 1482
Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert

BerichtGeplaatst: Vr, 24 Apr. 2015, 16:12    Onderwerp: Reageer met quote

aha, da's een goed adresje !
Maar ik zit zo wat te kijken Google Streetview en ik zie het dus niet.... ik zie nr 69 en 73 en 75 maar nr 72 vind ik dus niet...

Hier zit ik te kijken : https://goo.gl/maps/dlZCB

Algeciras of Tarifa? Tarifa lijkt een zéér regelmatige overzet te hebben, alle twee uren een bootje, half uurtje varen...

_________________
Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 127.000 km and still counting.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
demito



Geregistreerd op: 25-8-2009
Berichten: 881
Woonplaats: Overijse

BerichtGeplaatst: Vr, 24 Apr. 2015, 16:50    Onderwerp: Reageer met quote

Muug schreef:
aha, da's een goed adresje !
Maar ik zit zo wat te kijken Google Streetview en ik zie het dus niet.... ik zie nr 69 en 73 en 75 maar nr 72 vind ik dus niet...

Hier zit ik te kijken : https://goo.gl/maps/dlZCB

Algeciras of Tarifa? Tarifa lijkt een zéér regelmatige overzet te hebben, alle twee uren een bootje, half uurtje varen...


't Is hier: https://www.google.be/maps/@36.539199,-4.648058,3a,75y,272.78h,89.79t/data=!3m4!1e1!3m2!1svYRWsn1jooHLgLTzwY6mzg!2e0

op dat beton terrein met die groene netten voor; Nu is dat netjes afgezet met een duidelijk plakkaat, een cabientje erop en twee grote honden. Bel die Adrian best een paar uur op voorhand. Er is niet steeds iemand aanwezig.

Voor de overzet raad ik Algeciras aan. Veel meer passage, veel meer boten, veel meer keus en goedkoper. Koop ticket in de haven en niet langs de weg. Neem de ferry naar Ceuta, dan ben je normaalgezien het snelste de grens over. Je kan de hele wachtrij voorbij met de motor tot aan de streep van de grens grin2
Laat u er aan de grens niet opleggen. Een fixer is nergens voor nodig.

Succes

T

_________________
Husqvarna 701 enduro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Muug



Geregistreerd op: 11-6-2012
Berichten: 1482
Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert

BerichtGeplaatst: Ma, 26 Okt. 2015, 15:19    Onderwerp: Reageer met quote

demito schreef:
Voor de overzet raad ik Algeciras aan.

We zijn er geweest, hebben oversteek naar Tanger Med genomen. Alles ging lekker vlot, als vanzelf. Ticket kopen, boot op, alle paperassen bij politie en douane gingen vanzelf. Niks an. thumbsup
Maar een volgende keer zou ik eerder een boot nemen naar Melilla (vanuit Almeria dan), en wel om de simpele reden dat je dan korter bij de pistes zit. Van uit Melilla sta je op een half dagje tijd reeds op plateau du Rekham, terwijl je vanuit Tanger Med toch twee lange dagen (of 3 kortere) nodig hebt om tot aan Midelt te geraken.

_________________
Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 127.000 km and still counting.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Reizen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif