lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Bubbels in de lak van mijn 2010 990

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
CP_Adventure



Geregistreerd op: 6-2-2011
Berichten: 36
Woonplaats: Melderslo Limburg

BerichtGeplaatst: Di, 28 Okt. 2014, 20:31    Onderwerp: Bubbels in de lak van mijn 2010 990 Reageer met quote

Hoi,

Heb mijn 990 in 2010 nieuw gekocht bij de regionale KTM dealer. Al vrij snel kreeg de rechter tank blaasjes in de lak. Na enige tijd gingen deze open en ontstonden er putjes in de tank. Nog even later sprong de zwarte lak over een 10-tal cm open. Tank onder garantie vervangen door KTM. Verklaring: binnencoating tank is niet goed geweest. Benzinedampen dringen door het kunststof van de tank en veroorzaken blaasjes in de lak, die na enige tijd kopotspringen en de putjes vormen.

Kwalijke zaak maar prima opgelost. Heb nog gevraagd: en die ander tank dan, komt waarschijnlijk uit dezelfde partij gespoten onderdelen? Nee, kon geen kwaad.

Helaas, nu is het dus zover en krijgt ook de linker tank blaasjes. Ben in onderhandeling met de importeur (via mijn dealer, die weer goed zijn best doet, geen verkeerd woord over te zeggen). Is reeds een regeling geboden maar ben daar eigenlijk niet helemaal tevreden mee. Ben van mening dat het een productiefout is en gewoon hersteld zou moeten worden.

Vandaar de vraag, iemand hier ook ervaring mee?

Alvast dank! Groeten, CP.



m_IMG_0146.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  27.74 KB
 Weergegeven:  4338 keer

m_IMG_0146.jpg



m_IMG_0150.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  19.46 KB
 Weergegeven:  4338 keer

m_IMG_0150.jpg



_________________
To boldly go where nobody went before!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
CP_Adventure



Geregistreerd op: 6-2-2011
Berichten: 36
Woonplaats: Melderslo Limburg

BerichtGeplaatst: Za, 7 Feb. 2015, 10:09    Onderwerp: Reageer met quote

Enkele weken geleden de hele zaak geregeld met KTM. Tank is vervangen onder coulance regeling, heb 30% van nieuwwaarde moeten vergoeden, montage gratis. Is denk ik een goede regeling, ben dus akkoord gegaan. Inmiddels alles naar tevredenheid afgehandeld, kan weer veilig rondrijden.

KTM en Moes hartelijk dank! thumbsup

Groeten, Chris.

_________________
To boldly go where nobody went before!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif