lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Mooi KTM allroad pak
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
HS

BerichtGeplaatst: Vr, 6 Jun. 2014, 14:10    Onderwerp: pak Reageer met quote

Helaas is het pak nog steeds in mijn bezit..

Voor 150 euro iemand interesse?

Tsoekai

BerichtGeplaatst: Vr, 6 Jun. 2014, 18:57    Onderwerp: Reageer met quote

Koos niets meer van gehoord?

Kan toch niet waar zijn".............. stars stars

Bongo

BerichtGeplaatst: Vr, 6 Jun. 2014, 23:03    Onderwerp: Reageer met quote

Koos is m.i. al sinds 30 mei jl. niet meer op forum geweest, is waarschijnlijk een weekje op vakantie.......
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Windsurfer

BerichtGeplaatst: Zo, 8 Jun. 2014, 21:10    Onderwerp: Reageer met quote

Bongo schreef:
Koos is m.i. al sinds 30 mei jl. niet meer op forum geweest, is waarschijnlijk een weekje op vakantie.......

25 mei om precies te zijn...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jos van Vliet

BerichtGeplaatst: Ma, 9 Jun. 2014, 10:21    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien handiger om in koop/verkoop een apart topic aan te maken voor de verkoop, potentiele kopers hoeven de voorgeschiedenis niet te weten, verkoopt beter denk ik.

groeten,

Jos

Niet meer:
KTM 525 EXC Rally '05
KTM 950 Adventure S '03
Naar boven
adventure r

BerichtGeplaatst: Zo, 15 Jun. 2014, 11:53    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat ik hier even op wil reageren. Een verhaal heeft vaak 2 kanten, maar als er een groepje mensen zijn die je gelijk aan de hoogste boom ophangen ben ik er wel klaar mee. De tekst is idd ongelukkig, de foto's heel duidelijk en er is een telefoongesprek geweest. Verder wil ik nog even kwijt dat er mensen zijn die echt het aller onderste uit de kan willen en menen dan ook nog alle rechten van de wereld hebben. Het is niet mijn bedoeling geweest om mensen op te lichten! Voor mij houd het hier idd op. En als jullie mij verder willen veroordelen zonder voorkennis ben ik bang dat ik op het verkeerde forum zit!
Mvgr. Koos.

Badtzmaru

BerichtGeplaatst: Ma, 16 Jun. 2014, 8:12    Onderwerp: Reageer met quote

Heel bijzonder....
Als er een misverstand is geweest is het toch op te lossen!?

Dit is een forum voor liefhebbers en enthousiastelingen. Mens die elkaar motorplezier gunnen en elkaar tips & trucs geven.

Nu is er duidelijk iets mis gegaan in jullie communicatie en je zal vast een eigen kant van het verhaal hebben. Maar als je aangeeft dat het niet de bedoeling was om iemand optelichten kan je het toch netjes oplossen?

Tuurlijk mogen wij mede forumlededen kritisch zijn bij dit soort advetenties. Het is namelijk een misleidende advententie. Als ik voor mezelf spreek hoop ik dat door mijn vorige reacties er netjes met elkaar naar een oplossing word gezocht ipv als koper een slachtoffer rol aan te nemen en afstand te nemen van de situatie te nemen....de weg met de minsten weerstand is niet altijd de juiste.

En als koper heb je idd rechten en als verkoper plichten. Zo zit ons rechtssysteem in NLD nou eenmaal in elkaar.
Naar boven
Blob

BerichtGeplaatst: Ma, 16 Jun. 2014, 9:50    Onderwerp: Reageer met quote

adventure r schreef:
Ik denk dat ik hier even op wil reageren. Een verhaal heeft vaak 2 kanten, maar als er een groepje mensen zijn die je gelijk aan de hoogste boom ophangen ben ik er wel klaar mee. De tekst is idd ongelukkig, de foto's heel duidelijk en er is een telefoongesprek geweest. Verder wil ik nog even kwijt dat er mensen zijn die echt het aller onderste uit de kan willen en menen dan ook nog alle rechten van de wereld hebben. Het is niet mijn bedoeling geweest om mensen op te lichten! Voor mij houd het hier idd op. En als jullie mij verder willen veroordelen zonder voorkennis ben ik bang dat ik op het verkeerde forum zit!
Mvgr. Koos.

Ik denk dat zowel je tekst als gebruikte foto's (pak met KTM logo) onduidelijkheid in de hand werkt. Genoeg reden om de koper tegemoet te komen.

Op dit kleine forum van liefhebbers helpen we elkaar met raad en daad. We zijn ten slotte allemaal liefhebbers. Of dit een forum voor jou is moet je zelf maar bepalen.

petervdc

BerichtGeplaatst: Ma, 16 Jun. 2014, 11:45    Onderwerp: Reageer met quote

Blob schreef:

Ik denk dat zowel je tekst als gebruikte foto's (pak met KTM logo) onduidelijkheid in de hand werkt. Genoeg reden om de koper tegemoet te komen.

Op dit kleine forum van liefhebbers helpen we elkaar met raad en daad. We zijn ten slotte allemaal liefhebbers. Of dit een forum voor jou is moet je zelf maar bepalen.

+1

Jos van Vliet

BerichtGeplaatst: Ma, 16 Jun. 2014, 17:19    Onderwerp: Reageer met quote

Het is toch een issue tussen koper en verkoper, zij hebben onderling met elkaar gemaild, gebeld. Ieder heeft zijn eigen verhaal en eigen redenen om daar hier iets over te zeggen, wij waren daar niet bij. Laten we daar dan verder buiten blijven en elkaar niet verder de maat nemen hier.

groeten,

Jos

Niet meer:
KTM 525 EXC Rally '05
KTM 950 Adventure S '03
Naar boven
Bongo

BerichtGeplaatst: Ma, 16 Jun. 2014, 18:38    Onderwerp: Reageer met quote

Mee eens, en ik wil het dan ook een beetje voor Koos opnemen: als inhoudelijk blijkt dat Koos een nagenoeg nieuw pak heeft aangeboden voor 200 euro, terwijl een "origineel KTM-pak", zoals gesuggereerd wordt, misschien nieuw wel 700-800 euro kost (ik heb werkelijk geen idee....), dan heb je als koper ook wel de plicht om je huiswerk goed te doen. Als het pak inderdaad een pak is van 350 euro, en zo goed als nieuw is, is een prijs van 200 euro niet echt een kat in de zak, lijkt me.
Windsurfer

BerichtGeplaatst: Ma, 16 Jun. 2014, 18:51    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind het ook heel bijzonder. Het argument dat je gebruikt om maar niet te reageren vind ik ronduit zwak. Erg jammer dat je op een forum, waar je als medeliefhebber een beetje vertrouwen meent te vinden, toch eerst goed moet nachecken of je niet bedonderd wordt als er een KTM allroad pak wordt aangeboden.

Daar laat ik het bij.

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: