lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Aankooptips!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bassie



Geregistreerd op: 9-3-2006
Berichten: 49

BerichtGeplaatst: Zo, 28 Mei. 2006, 22:50    Onderwerp: Aankooptips! Reageer met quote

Deze week ga ik kijken naar een demo sm tongue .
Heeft nog iemand tips waar ik extra op moet letten, voordat ik hem aanschaf.
Als ie goed is, dan komen er in een keer akro's op wink3 .

Ben zeer benieuwd!!

Grt,

Bassie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Zo, 28 Mei. 2006, 23:08    Onderwerp: Re: Aankooptips! Reageer met quote

bassie schreef:
Deze week ga ik kijken naar een demo sm tongue .
Heeft nog iemand tips waar ik extra op moet letten, voordat ik hem aanschaf.
Als ie goed is, dan komen er in een keer akro's op wink3 .

Ben zeer benieuwd!!

Grt,

Bassie


vraag ff of zijn starterkrans al vervangen is dat is volgens mij het ennige wat problemen geefd en akro's ????? zijn die van de makro laugh laugh
doe dan maar een setje akra's thumbsup thumbsup wink3
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
bassie



Geregistreerd op: 9-3-2006
Berichten: 49

BerichtGeplaatst: Ma, 29 Mei. 2006, 12:45    Onderwerp: Reageer met quote

Tja, hopen dat die dealer het begrepen heeft en ze niet bij de Makro haalt. furious3
Wat betreft starterskrans, is dit de enigste kinderziekte van model 2005.

Zijn er veel verschillen betreffende model 2005 tov 2006.
De dealer zei dat er af en toe modificaties kunnen zijn.
Wil dat zeggen als die modificaties zijn doorgevoerd, dat ie dan conform model 2006 is.

GRT,

Bassie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
alexopreis



Geregistreerd op: 19-4-2005
Berichten: 154
Woonplaats: Grunn'

BerichtGeplaatst: Ma, 29 Mei. 2006, 20:52    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kreeg vandaag deze e-mail vd Motorsportschool Zolder:

Beste Alex,
Ken je dat gevoel?
Je hebt je zinnen op iets gezet.
Je moet en zult het hebben...
En dan is het van jou.
Vond je de KTM 990 Super Duke altijd al een krachtpatser met een fascinerend uiterlijk? Dan heb je geluk, want bij aankoop van deze motorfiets, kan je zijn agressieve lijnen benadrukken met een stel gratis titanium Akrapovic-uitlaten (ter waarde van 1.003 ?) !
Dankzij deze race-uitlaat wordt het potentieel van het motorblok nu pas echt ontketend. De racetechnologie en hoogwaardige componenten die gebruikt worden, zorgen niet alleen voor een nog vlottere vermogensafgifte, maar geven ook een gewichtsbesparing van maar liefst 6 kg t.o.v. de originele uitlaten. Dit brengt het drooggewicht dus op 178 kg. De brutale uitlaatgrol beschouw je maar als een extraatje.
Dit exclusieve aanbod geldt enkel voor de leden van de Motorsportschool Zolder, tot zolang de voorraad strekt. Je hoeft alleen maar deze e-mail af te printen en aan je dealer te geven.
Vraag je dealer zeker ook naar de extra voorwaarden.
Actie tot einde juni: maak een testrit met de KTM 990 Super Duke en ontvang een gratis KTM T-shirt. Print snel deze e-mail af en geef hem aan je dealer. Na de testrit ontvang je een gratis T-shirt.
Een KTM-dealer in je buurt vinden? Makkelijk, gewoon even hierop klikken.
Vergeet niet dat je ook nog een gratis circuitstage krijgt aangeboden.

Het is dus een belgische aanbieding, maar blijkbaar loopt de verkoop niet zo goed..... Lid worden vd Motorsportschool kan iedereen.[/i]

_________________
Ordinary life is pretty complex stuff !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Di, 30 Mei. 2006, 5:04    Onderwerp: Reageer met quote

alexopreis schreef:
Ik kreeg vandaag deze e-mail vd Motorsportschool Zolder:

Beste Alex,
Ken je dat gevoel?
Je hebt je zinnen op iets gezet.
Je moet en zult het hebben...
En dan is het van jou.
Vond je de KTM 990 Super Duke altijd al een krachtpatser met een fascinerend uiterlijk? Dan heb je geluk, want bij aankoop van deze motorfiets, kan je zijn agressieve lijnen benadrukken met een stel gratis titanium Akrapovic-uitlaten (ter waarde van 1.003 ?) !
Dankzij deze race-uitlaat wordt het potentieel van het motorblok nu pas echt ontketend. De racetechnologie en hoogwaardige componenten die gebruikt worden, zorgen niet alleen voor een nog vlottere vermogensafgifte, maar geven ook een gewichtsbesparing van maar liefst 6 kg t.o.v. de originele uitlaten. Dit brengt het drooggewicht dus op 178 kg. De brutale uitlaatgrol beschouw je maar als een extraatje.
Dit exclusieve aanbod geldt enkel voor de leden van de Motorsportschool Zolder, tot zolang de voorraad strekt. Je hoeft alleen maar deze e-mail af te printen en aan je dealer te geven.
Vraag je dealer zeker ook naar de extra voorwaarden.
Actie tot einde juni: maak een testrit met de KTM 990 Super Duke en ontvang een gratis KTM T-shirt. Print snel deze e-mail af en geef hem aan je dealer. Na de testrit ontvang je een gratis T-shirt.
Een KTM-dealer in je buurt vinden? Makkelijk, gewoon even hierop klikken.
Vergeet niet dat je ook nog een gratis circuitstage krijgt aangeboden.

Het is dus een belgische aanbieding, maar blijkbaar loopt de verkoop niet zo goed..... Lid worden vd Motorsportschool kan iedereen.[/i]


lijkt me wel wat maar het gaat om de sm en niet over de super duke
hoewel dat ook wel een mooi bikeje is wink3 wink3
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif