lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Remus Revolution

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
McRay



Geregistreerd op: 1-3-2014
Berichten: 93
Woonplaats: Bocholtz

BerichtGeplaatst: Zo, 2 Mrt. 2014, 14:16    Onderwerp: Remus Revolution Reageer met quote

Ik ben sinds kort in het bezit van een 990 Adventure die is uitgerust met 2 Remus Revolution einddempers incl DB Killers. Ze maken echter nogal herrie en op de uitlaten zie ik nergens een E keurmerk. Zijn deze dan toch legaal in oa Duitsland? Heeft er nog dit type dempers op zijn Fiets en kan mij een legaliteits rapport doorsturen? Of een keuringsrapport of iets dergelijks?
_________________
Never trade the thrills of living for the security of existence
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Ma, 3 Mrt. 2014, 2:45    Onderwerp: Re: Remus Revolution Reageer met quote

McRay schreef:
Ik ben sinds kort in het bezit van een 990 Adventure die is uitgerust met 2 Remus Revolution einddempers incl DB Killers. Ze maken echter nogal herrie en op de uitlaten zie ik nergens een E keurmerk. Zijn deze dan toch legaal in oa Duitsland? Heeft er nog dit type dempers op zijn Fiets en kan mij een legaliteits rapport doorsturen? Of een keuringsrapport of iets dergelijks?


http://www.bikehps.com/remus/
op deze site staat WEL een keurmerk
als het goed is moet er een E-4 keurmerk in staan geloof ik.
toets in op google Remus Revolution E4
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
McRay



Geregistreerd op: 1-3-2014
Berichten: 93
Woonplaats: Bocholtz

BerichtGeplaatst: Ma, 3 Mrt. 2014, 11:49    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben er al achter dat je de Remus Revolution in 3 uitvoeringen krijgt. Met vaste onuitneembare DB killer met E merk in Alu en titanium waarbij het E merk onder het uitlaatpijpje zit en in mijn uitvoering, dus met demontabele DB killers. En bij die laatste uitvoering zie ik nergens een E merk. Dus of zu toch legaal zijn dan?
_________________
Never trade the thrills of living for the security of existence
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
StevenD



Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 2662
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Ma, 3 Mrt. 2014, 14:13    Onderwerp: Reageer met quote

nope, dat is niet legaal.
Als je ze opnieuw afvult met dempingsmateriaal zullen ze mogelijk een stuk minder luid zijn. Zelf nooit een probleem gehad met ongekeurde dempers, als ze maar niet te luid zijn.

_________________
Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif