Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
zappa

|
Geplaatst: Vr, 28 Jun. 2013, 10:11 Onderwerp: |
|
|
Turbulentie is absoluut geen probleem na 3 jaar op een smt gereden te hebben, klaag ik zeker niet op mijne Tuur.
Maar..... vanals het wat "vochtig" wordt, regen of zelf maar gewoon vochtige lucht (na de regen) dan dampt mijn vizier aan dat het geen naam heeft!!
Pinlock (lazer) of niet (arai crossX) kan alleen met m'n scherm open rijden en ik krijg daar zo'n hoofdpijn van.
op gebied van afzagen: ik lig nog met dat gigantisch toerscherm, waar ik eventueel eens iets kan aan proberen? _________________ smt990 ('09 - '12)
husaberg fe390 ('11)
Adventure990 ('12-'16)
Adventure890 ('21)
Juist uit de pubertijd, recht in de midwifecrisis ! |
|
Naar boven |
|
 |
Wietse
|
Geplaatst: Vr, 28 Jun. 2013, 10:19 Onderwerp: |
|
|
Zappa,
Ik heb nog wel een schermpje liggen die tot het dashbord is gekortwiekt zoals Muug omschrijft.
Dan rij je in turbulentloze lucht. Maar met een GPS mount erop ziet dat er niet uit.
Het huidige scherm is inmiddels al 3 keer van vorm gewijzigd.
Naca ducts, iets korter met een lip aan de voorzijde bovenin en de ducts weer dicht en nu weer iets korter.
Ach ja je probeert wat, een nieuwe is €50,- dus waar hebben we het over, zaag er gewoon in  |
|
Naar boven |
|
 |
zappa

|
Geplaatst: Vr, 28 Jun. 2013, 10:35 Onderwerp: |
|
|
Wietse schreef: | Maar met een GPS mount erop ziet dat er niet uit.
|
Das ook waar
Ken iemand die op z'n G S een ( tijdelijk offroad-) scherm gemaakt heeft van een zwarte plastic emmer ( vond het zelfs heel geslaagd) misschien daar eens wat test exemplaren van maken, als dat lukt, een emmer kost nog veel minder dan een nieuw scherm?
( sorry voor de topic vervuiling maar bedankt voor de tip)
succes met de verkoop  _________________ smt990 ('09 - '12)
husaberg fe390 ('11)
Adventure990 ('12-'16)
Adventure890 ('21)
Juist uit de pubertijd, recht in de midwifecrisis ! |
|
Naar boven |
|
 |
Wietse
|
Geplaatst: Vr, 1 Nov. 2013, 9:25 Onderwerp: |
|