Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
tafella
Geregistreerd op: 18-2-2008 Berichten: 656 Woonplaats: Rotterdam
|
Geplaatst: Vr, 3 Mei. 2013, 14:46 Onderwerp: 700 Adventure RR |
|
|
hmmm! _________________ KTM 990 Adventure-R 2010 (Verkocht!)
KTM 690 Enduro-R 2014 |
|
Naar boven |
|
|
Master of Disaster
Geregistreerd op: 23-3-2009 Berichten: 1155 Woonplaats: Wetteren
|
Geplaatst: Vr, 3 Mei. 2013, 14:57 Onderwerp: |
|
|
Dit, maar in een tweecylinderversie aub.
Waar heb je deze gevonden? _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
|
tafella
Geregistreerd op: 18-2-2008 Berichten: 656 Woonplaats: Rotterdam
|
Geplaatst: Vr, 3 Mei. 2013, 15:09 Onderwerp: |
|
|
Advrider:
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=412036
gepost door een Australier / Staat daar in een motorblad.
Weet niet hoe serieus het is maar het ziet er niet uit als een fotoshop.
van mij mag ie komen! _________________ KTM 990 Adventure-R 2010 (Verkocht!)
KTM 690 Enduro-R 2014 |
|
Naar boven |
|
|
passievh
Geregistreerd op: 26-4-2013 Berichten: 11
|
Geplaatst: Vr, 3 Mei. 2013, 15:38 Onderwerp: |
|
|
Wauw, ziet er echt gaaf uit |
|
Naar boven |
|
|
petervdc
Geregistreerd op: 13-9-2010 Berichten: 1026 Woonplaats: west-vl
|
Geplaatst: Vr, 3 Mei. 2013, 16:01 Onderwerp: |
|
|
Is dit het verhaal : de 1190 (R) en deze 700, en de 990 eruit ? _________________ ...tjah... |
|
Naar boven |
|
|
DaBit
Geregistreerd op: 26-1-2012 Berichten: 636 Woonplaats: Oss
|
Geplaatst: Vr, 3 Mei. 2013, 16:19 Onderwerp: |
|
|
Die voorkuip, gatverdamme zeg. Da's vies.
Mag imho nog niet aan de tenen likken van die geweldige brommer die ze eerst maakten: de LC4 Adventure. Zwakke punt van dat ding was helaas het LC4 blok. Dat-ie achteruit loopt op z'n middenbok als je iets gas gaf was nog mee te leven, maar reuze betrouwbaar was het ook niet.
Ik heb ooit serieus gekeken of er een Kawasaki ER6 blok in te proppen was. Gelukkig kwam iemand op AdvRider (LukasM) er voor mij achter dat dat zonder grondige frame-modificaties geen doen is. Enga je hier in NL met een eigenbouw-frame aan de gang dan word je heel hard van achteren gepakt door de roverheid, dus dat plan heb ik ook laten varen.
Verder nog een Rotax 650 blok uit een Funduro overwogen. Is passend te krijgen, maar dat is eigenlijk maar saai spul.
Achja, dan maar een LC8. Wat een straf |
|
Naar boven |
|
|
wreckah
Geregistreerd op: 18-6-2009 Berichten: 176 Woonplaats: Gent, België
|
Geplaatst: Ma, 6 Mei. 2013, 15:33 Onderwerp: |
|
|
dit is toch gewoon een 690 enduro met enkele opties op? (tank, kuip, ...)
niks speciaals, right?
de 690 adventure (1-cyl) kan je al lang zelf maken met bovengenoemde opties hoor...daarvoor moet je niet wachten op KTM. _________________ '09 KTM 990 SM(T)
'09 KTM 690 enduro R |
|
Naar boven |
|
|
tafella
Geregistreerd op: 18-2-2008 Berichten: 656 Woonplaats: Rotterdam
|
Geplaatst: Ma, 6 Mei. 2013, 16:40 Onderwerp: |
|
|
Dat je een 690 enduro kunt verbouwen met opties van derden tot
een adventure is bekend.
Maar waarom maakt KTM zelf zoiets niet?
Denk dat er zeker wel een markt voor is nu de 990 eruit gaat en vervangen
is door een raket met 150 pk....... _________________ KTM 990 Adventure-R 2010 (Verkocht!)
KTM 690 Enduro-R 2014 |
|
Naar boven |
|
|
DaBit
Geregistreerd op: 26-1-2012 Berichten: 636 Woonplaats: Oss
|
Geplaatst: Ma, 6 Mei. 2013, 18:00 Onderwerp: |
|
|
Nou, ik weet niet of die markt wel zo groot is eigenlijk....
En die raket komt in vergelijking met de 990 volgens mij nog helemaal zo slecht niet uit de bus, dus ik snap KTM wel dat ze de 990 uit productie nemen. Die 150 paarden trappelen alleen als jij dat wil en niet onbedoeld. Dus als je ze niet nodig hebt laat je ze gewoon lekker op stal staan. |
|
Naar boven |
|
|
Jerome
Geregistreerd op: 11-7-2008 Berichten: 772
|
Geplaatst: Ma, 26 Aug. 2013, 12:53 Onderwerp: |
|
|
deze komt eind 2014/ begin 2015 op de markt omdat veel 690 rijders de fiest ombouwen naar een rally (via spec adventure of wat dan ook) en natuurlijk wilt ktm zijn graantje meepikken.........niet? |
|
Naar boven |
|
|
zappa
Geregistreerd op: 3-2-2012 Berichten: 243
|
Geplaatst: Ma, 26 Aug. 2013, 13:09 Onderwerp: |
|
|
van m'n dealer het gerucht horen waaien dat er een dikke 700 twin zou komen? ? ? het huidige 990 blok zou daarvoor gedownsized worden ( of dat allemaal klopt wat ik hier schrijf of heb horen waaien, dat weet ik belange niet, maar waar rook is, is vuur? )
In Mexico kan je nog steeds de 950 nieuw kopen, dus ze gooien blijkbaar toch niet zomaar alles weg? _________________ smt990 ('09 - '12)
husaberg fe390 ('11)
Adventure990 ('12-'16)
Adventure890 ('21)
Juist uit de pubertijd, recht in de midwifecrisis ! |
|
Naar boven |
|
|
petervdc
Geregistreerd op: 13-9-2010 Berichten: 1026 Woonplaats: west-vl
|
Geplaatst: Ma, 26 Aug. 2013, 13:15 Onderwerp: |
|
|
zappa schreef: | In Mexico kan je nog steeds de 950 nieuw kopen, dus ze gooien blijkbaar toch niet zomaar alles weg? |
al de stock verkopen ? _________________ ...tjah... |
|
Naar boven |
|
|
DaBit
Geregistreerd op: 26-1-2012 Berichten: 636 Woonplaats: Oss
|
Geplaatst: Di, 27 Aug. 2013, 11:07 Onderwerp: |
|
|
Ik moet het nog zien gebeuren. Lijkt me commercieel niet zo'n succes, zo'n 700 twin met rally-looks. Vereist toch aardig wat ontwikkelwerk om 'm een gewichtsvoordeel te geven en de markt is klein. Zoveel LC4 Adventures hebben ze ook niet verkocht, bijvoorbeeld.
Dan zou ik als ik KTM was toch op basis van de 690 eencylinder wat doen. |
|
Naar boven |
|
|
zappa
Geregistreerd op: 3-2-2012 Berichten: 243
|
Geplaatst: Vr, 6 Sep. 2013, 10:10 Onderwerp: |
|
|
Ik zag op fb een foto van een 790. Uiterlijk een smt maar met noppen?
_________________ smt990 ('09 - '12)
husaberg fe390 ('11)
Adventure990 ('12-'16)
Adventure890 ('21)
Juist uit de pubertijd, recht in de midwifecrisis ! |
|
Naar boven |
|
|
|