lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Vraagje ivm spanning voorvork

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
diskeletlietje



Geregistreerd op: 12-2-2009
Berichten: 74
Woonplaats: oost-vl

BerichtGeplaatst: Vr, 30 Aug. 2013, 20:54    Onderwerp: Vraagje ivm spanning voorvork Reageer met quote

ingaande demping , uitgaande demping en voorveerspanning
vooraan en achteraan volledig instelbaar

hoe staat uw vering en waarom
waar merk je echt verschil enz ?

ik draai persoonlijk enkel aan de achter voorveerspanning naargelang ik beladen ben

maar al de rest staat nog zoals ik de trut kocht
hoe staat dat bij u ? grin2
ik vind mensentaal gewoon toffer dan handleidingen wink2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
koen warnar



Geregistreerd op: 16-5-2006
Berichten: 990
Woonplaats: Nieuwstadt

BerichtGeplaatst: Za, 31 Aug. 2013, 8:34    Onderwerp: Reageer met quote

Instelling is adv sport plus 5 klikken meer op de ingaande demping. Tevens de luchtkamerverkleind van 10 naar 8cm
Achter ook adv sport en op reis wat meer veervoorspanning ivm baggage
Prima voor recreatie off allroad

_________________
mooi spul...hè!?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Muug



Geregistreerd op: 11-6-2012
Berichten: 1482
Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert

BerichtGeplaatst: Wo, 4 Sep. 2013, 11:15    Onderwerp: Reageer met quote

On-road rij ik op standaard, solo en duo. Uitgaande demping achteraan staat twee klikken harder dan standaard omdat de moto bij snel genomen verkeersdrempels zijn kont anders te hard omhoog slingert.

Off-road rij ik op comfort, en op de afgelopen reis heb ik alle dempingen zelfs nog twee klikken "zachter" gezet en dat maakte een geweldig groot verschil.

Ooit heb ik eens in Roemenië x aantal pistes in "sport" gereden en dat was afzien op de hele slechte stukken (rotsblokken ter grootte van voetballen). De moto stuiterde wild alle kanten op. Dan alles op comfort gezet en dat was een pak toffer.

Ook heb ik eens een weekendje op reis geweest met duo en bagage en toen stond alles ook op "sport" maar dat bleek uiteindelijk niet comfortabel genoeg te zijn. Standaard was toen 't beste voor ons twee.

Kortom: onroad op standaard en off-road op comfort.

_________________
Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 127.000 km and still counting.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif