Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
mineko
Geregistreerd op: 3-9-2008 Berichten: 52 Woonplaats: maassluis
|
Geplaatst: Di, 30 Jul. 2013, 18:50 Onderwerp: downsizing naar lc625 |
|
|
Ha jongens!!
Heb ik pas geleden een ktm 625 sxc (2004) er bij gekocht,voor in de buurt. Lekker tokkelen.
Wat een geweldige motor! Kickstarter en electrisch, super licht (134kg)
en als ik toch verder wilt toeren, dan zet ik gewoon een grotere tank (17L) er op.
Afijn...het gaat mij om de emotie en het gevoel wat die 625 sxc mij geeft.
Jammer dat, nu die nieuwe 1190 is verschenen,men massaal de 950 en 990 gaat verkopen. Naar mijn mening schieten die jongens hun doel voorbij!
Groetjes Mineko |
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6730 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Di, 30 Jul. 2013, 19:51 Onderwerp: |
|
|
tja... helemaal mee eens!
Ik roep ook al jaren: Kom nu eens met een 600 Vtwin met 80pk ofzo, en 150kg: mooi lang-range offroad machine. (die 550 RXV aprillia bijv heeft ook 70pk en dat is echt een beest...maar te veel wedstrijdfiets.)
BMW heeft het een beetje gedaan met de gs800, maarja, das dan toch wel weer echt een op de straatmarkt gerichte BMw, net als de andere GSen.
dus... 't blijft wachten, (of zelf bouwen ?) _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
mineko
Geregistreerd op: 3-9-2008 Berichten: 52 Woonplaats: maassluis
|
Geplaatst: Di, 30 Jul. 2013, 21:24 Onderwerp: downsizing naar lc625 |
|
|
Ha dr.bean! Aan die Aprilia xrv 550 heb ik ook aan gedacht. Maar te weinig accessoires en/of mogelijkheden voor een grotere tank. Veel accessoires en onderdelen voor de 625sxc en,niet geheel onbelangrijk,benzineverbruik tussen 1 op 22 en 29! Gemeten waarden.
Op de snelweg rond de 110 gaat het prima. Tuurlijk is mijn 950S GO!!!! comfortabeler en zal dat blijven.
Ik blijf erbij; ik ga geen 17000 euro betalen voor 50 pk meer en wat electronica! Met de 54pk die de 625 heb,heb ik lol genoeg.
Met minder kun je ook meer vergaren,is mijn ervaring nu.....
Groetjes Mineko |
|
Naar boven |
|
|
|