lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

proefrijden lc 1190

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen 1190 berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mineko



Geregistreerd op: 3-9-2008
Berichten: 52
Woonplaats: maassluis

BerichtGeplaatst: Wo, 27 Mrt. 2013, 15:16    Onderwerp: proefrijden lc 1190 Reageer met quote

Ha jongens! Vandaag heb ik proef gereden met de nieuwe.

Het rijdt erg netjes en geciviliceerd zzz . Is wendbaarder dan mijn Lc950 GO!!!. Maar de nieuwe is dan ook een maatje kleiner,dan de enige echte.
Rijden over de binnenwegen,snelweg tot 140 of zo,merk ik geen pk-verschil.
MAAR geef je gas....dan wordt je echt gecatapulteerd .ONGELOOFLIJK. wink3

Samenvattend; geen verpletterende indruk! Mijn 950 GO!!! vind ik ruiger om te rijden,lekker meer trillingen,en de carbs pakken nog steeds beter op thumbsup .Jongens die graag off-road gaan,met deze 1190...ik weet t niet.
Hij mist ook dat P-D uiterlijk,maar over smaak valt niet te twisten.

Nee,mijn motor wint het,in mijn beleving en doel waar ik hem voor gebruik,ruim op punten. Ik heb echt zo objectief mogelijk geoordeeld. tongue2

Groetjes jongens!!!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
KadvenTureMan



Geregistreerd op: 12-9-2011
Berichten: 118
Woonplaats: NvhL

BerichtGeplaatst: Ma, 22 Apr. 2013, 15:19    Onderwerp: Reageer met quote

Zaterdag jl. had ik me aangemeld voor een proefrit op de 1190R i.h.k.v. KTM Orange Days. Per mail een tijdstip doorgekregen en zaterdag jl. stond ik voor de deur van de lokale KTM dealer met licht verhoogde hartslag: stond ik op het punt een errug irrationele beslissing te nemen... huh2

'Gelukkig' stond er geen demo R-versie voor me klaar want anders was ik ongetwijfeld omgegaan want er stond een showroom-exemplaar en die zag en zat top rolleyes2 . Ben wel danig onder de indruk geraakt van deze waardige opvolger van onze oude,vertrouwde LC8 2thumbsup want dit is een ultieme rij-machine maar ook een wolf in schaapskleren imho: alle veiligheidssystemen maken het rijden zo makkelijk dat je ongemerkt veel en veel te hard gaat rijden... Het mooie van mijn LC8 vind ik nu net dat ongepolijste en rauwe: ik weet heel goed wanneer ik de grens nader van het toelaatbare en bij de nwe. Adventure ligt die weer verder. De berijder blijft de zwakste schakel en ik zou een x te hard de bocht er mee induiken en dan is het over en uit... stars

_________________
XRV750 '02 - '12
990ADV '11 - ...

Oranje boven, zwart onder!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mineko



Geregistreerd op: 3-9-2008
Berichten: 52
Woonplaats: maassluis

BerichtGeplaatst: Ma, 22 Apr. 2013, 19:41    Onderwerp: proefrijden lc 1190 Reageer met quote

Ha Kadven Tureman!! Het uiterlijk is grandioos en tevens de vele beveiligingssystemen. Wolf in schaapskleren,inderdaad. Ik sluit mij bij je aan,maar als ik al een Lc8 Go!! heb,dan is dat gene waar ik hem voor gebruik,mij die 17000 euro niet waard!

Maar ik ben het met je eens,een waardige opvolger van de oude LC 8!!!!!! 2thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
KadvenTureMan



Geregistreerd op: 12-9-2011
Berichten: 118
Woonplaats: NvhL

BerichtGeplaatst: Do, 23 Mei. 2013, 14:05    Onderwerp: Reageer met quote

..er loopt inmiddels een lezenswaardige post over de 1190R in het ADV Riders forum: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=888518

Pas op: lezen op eigen risico, mogelijk krijgt u een onbedwingbare neiging om te emigreren.... rolleyes3 lipsrsealed

_________________
XRV750 '02 - '12
990ADV '11 - ...

Oranje boven, zwart onder!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jos van Vliet



Geregistreerd op: 8-7-2008
Berichten: 384
Woonplaats: Eindhoven

BerichtGeplaatst: Vr, 24 Mei. 2013, 17:26    Onderwerp: Reageer met quote

KadvenTureMan schreef:
..er loopt inmiddels een lezenswaardige post over de 1190R in het ADV Riders forum: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=888518

Pas op: lezen op eigen risico, mogelijk krijgt u een onbedwingbare neiging om te emigreren.... rolleyes3 lipsrsealed


las de waarschuwing helaas te laat .... rolleyes2 Ik heb het draadje niet gelezen maar wat een ontzetten mooie foro's staan daar in!!

_________________
Husqvarna 701

Niet meer:
KTM 525 EXC Rally '05
KTM 950 Adventure S '03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Blob



Geregistreerd op: 1-2-2010
Berichten: 684
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Zo, 2 Jun. 2013, 21:08    Onderwerp: Reageer met quote

Voor de liefhebbers: http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=5670
_________________
990 Adventure
mooi oranje is niet lelijk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen 1190 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif