lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Lenterit via opendeurdag bij Motocare

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Evenementen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
the riding man



Geregistreerd op: 8-11-2012
Berichten: 140
Woonplaats: Belgische kust

BerichtGeplaatst: Zo, 7 Apr. 2013, 8:45    Onderwerp: Lenterit via opendeurdag bij Motocare Reageer met quote

http://www.motocare.be/Portals/0/open%20deur/progamma%20OD%2013.pdf

Ik ga enkel naar de lenterit op zondag. Iedereen is welkom met alle moto merken. gps routes worden 's morgens bij vertrek ingeladen. Gratis deelname en koffie. Ik vertrek wel zo vroeg mogelijk, vanaf 8.30u want ik moet 's avonds nog ergens zijn, daarom ga ik waarschijnlijk wel kiezen voor de korte 250km versie.
Iemand zin om samen de rit te rijden?

_________________
Ktm Duke390
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Olivier_S



Geregistreerd op: 2-4-2013
Berichten: 279
Woonplaats: Bertem

BerichtGeplaatst: Ma, 8 Apr. 2013, 16:10    Onderwerp: Reageer met quote

Enig idee hoe laat je dan terug zou zijn? Ik heb wel interesse, maar ik kan het niet te laat maken smiley

Heb ook wel geen garmin, kunnen de routes van garmin op een tripy?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
the riding man



Geregistreerd op: 8-11-2012
Berichten: 140
Woonplaats: Belgische kust

BerichtGeplaatst: Ma, 8 Apr. 2013, 17:21    Onderwerp: Reageer met quote

Wel Olivier,

Dan houden we rekening met het uur dat jij moet thuis zijn. Zowiezo al zo vroeg mogelijk vertrekken, dus tegen 8.30u in tielt-Winge. We kiezen dan voor de korte rit van 250km. Ik rij wel rustig opt gemakske en stop al eens voor iets te drinken en 's middags iets te gaan eten. Ik had in gedachte dat we geschat tussen 16u en 17u terug kunnen vertrekken richting huis vanuit Tielt-Winge. Maar als jij vroeger thuis moet zijn, dan spreken we dat gewoon af. Voor mij hoeft een rit niet persé uitgereden te worden, zolang we ons maar geamuseerd hebben.

Op je 2de vraag moet ik het antwoord schuldig blijven, daar ken ik niks van af.

_________________
Ktm Duke390
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Olivier_S



Geregistreerd op: 2-4-2013
Berichten: 279
Woonplaats: Bertem

BerichtGeplaatst: Wo, 10 Apr. 2013, 14:58    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kan mee, maar weet nog niet of ik heel de rit mee kan uitrijden. Ik had gehoopt van rond 14 u terug bij motocare te zijn ofzo. We kunnen altijd op de moment zelf nog zien he.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
the riding man



Geregistreerd op: 8-11-2012
Berichten: 140
Woonplaats: Belgische kust

BerichtGeplaatst: Wo, 10 Apr. 2013, 20:07    Onderwerp: Reageer met quote

Super! Maakt helemaal niks uit dat je de rit niet uitrijdt. Liever maar een halve rit op een leuk en ontspannen tempo, dan je moeten haasten om toch maar helemaal uitgereden te krijgen thumbsup

We zullen ter plaatse afspreken best denk ik. Ik ben daar ten laatste om 8.30u (nen 990Adventure met redbull bestickering). Tot dan.

_________________
Ktm Duke390
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Olivier_S



Geregistreerd op: 2-4-2013
Berichten: 279
Woonplaats: Bertem

BerichtGeplaatst: Do, 11 Apr. 2013, 10:42    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zal er ook om 8.30 zijn. 2006 adventure int zwart.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jokke2910



Geregistreerd op: 3-10-2011
Berichten: 90
Woonplaats: Tienen

BerichtGeplaatst: Vr, 12 Apr. 2013, 21:41    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zal er ook zijn... smiley
Witte SMT met 46 vanvoor
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
the riding man



Geregistreerd op: 8-11-2012
Berichten: 140
Woonplaats: Belgische kust

BerichtGeplaatst: Zo, 14 Apr. 2013, 19:25    Onderwerp: Reageer met quote

Jokke, jou hebben we niet direct gevonden tussen de aanwezige. De enige witte SMT dat we zagen reed de rit met anderen.

Heb de rit met Olivier gereden. Super leuke en vooral heel warme motodag gehad. We moesten allebei nog ergens zijn, dus kwam goed uit dat we samen gereden hebben en weer (bijna) samen terug huiswaarts zijn gekeerd.

_________________
Ktm Duke390
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
jokke2910



Geregistreerd op: 3-10-2011
Berichten: 90
Woonplaats: Tienen

BerichtGeplaatst: Zo, 14 Apr. 2013, 20:14    Onderwerp: Reageer met quote

the riding man schreef:
Jokke, jou hebben we niet direct gevonden tussen de aanwezige. De enige witte SMT dat we zagen reed de rit met anderen.

Heb de rit met Olivier gereden. Super leuke en vooral heel warme motodag gehad. We moesten allebei nog ergens zijn, dus kwam goed uit dat we samen gereden hebben en weer (bijna) samen terug huiswaarts zijn gekeerd.
Om 9u zijn we vertrokken voor de lange rit. Er waren 2 bmw's en nog ne 950 bij me.
Mijne stond bij het vertrek voor de poort van de werkplaats. smiley Was een mooi ritje! 420 km op de teller vandaag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif