lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

campeerweekend = veranderd in ritje op zondag 24feb

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Evenementen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
the riding man



Geregistreerd op: 8-11-2012
Berichten: 140
Woonplaats: Belgische kust

BerichtGeplaatst: Do, 31 Jan. 2013, 16:52    Onderwerp: campeerweekend = veranderd in ritje op zondag 24feb Reageer met quote

Het kriebelt al zolang om nog eens terug te gaan camperen met de moto. Hiervoor deed ik dat met mijne cbr250r, maar gepakt en gezakt was dat toch niet zo ideaal op zo en klein motoke. Met daar voor ogen heb ik de KTM gekocht. Met het slechte winterweer is dat steeds maar uitgesteld, maar nu moet het er toch van gaan komen.

Vrijdags vertrekken via een aanlooproute naar de camping, in de ardennen op camping overnachten, zaterdag warm douchke nemen goed ontbijten en een hele dag (zonder, of met weinig bagage) in den Eifel gaan toeren. 's avonds moe maar voldaan gezellig iets gaan eten, pintje drinken en op tijd ons beddeke in. Zondag morgend na het inpakken en ontbijten via een omweggetje terug naar huis (niet te laat thuis komen).

ofwel:
- 8,9,10 februari

ofwel:
- 22,23,24 februari

Wie gaat mee?

- the riding man

Edit: campeerweekend gaat niet door (zie onderaan dit topic) maar is veranderd in een ritje op zondag 24feb.

_________________
Ktm Duke390


Laatst aangepast door the riding man op Di, 19 Feb. 2013, 16:08, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
mwinter



Geregistreerd op: 12-11-2010
Berichten: 73
Woonplaats: obdam

BerichtGeplaatst: Vr, 1 Feb. 2013, 21:54    Onderwerp: Reageer met quote

ja lekker een weekendje toeren,lijkt me leuk maar dan wel als de temeratuur richting de 20 graden gaat.over een paar maanden nog maar eens proberen,dan wil ik wel mee :2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
the riding man



Geregistreerd op: 8-11-2012
Berichten: 140
Woonplaats: Belgische kust

BerichtGeplaatst: Vr, 1 Feb. 2013, 21:58    Onderwerp: Reageer met quote

Oké, leuk. Dan komen er zeker nog ritjes/campeerweekends en ik kijk ernaar uit om je er dan bij te hebben. tot dan.
_________________
Ktm Duke390
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
the riding man



Geregistreerd op: 8-11-2012
Berichten: 140
Woonplaats: Belgische kust

BerichtGeplaatst: Zo, 17 Feb. 2013, 20:08    Onderwerp: Reageer met quote

Ik was van plan om te gaan, als was het alleen, maar we hebben geen kinder opvang voor vrijdag de 22ste en den auto moet ook binnen op onderhoud en wordt zaterdag terug afgehaald. Dus, weekend kan niet doorgaan voor mij (was toch nog niemand die mee ging, dus aan niemand verantwoording af te leggen).

Maarrr... de zondag de 24ste ga ik toch echt rijden hoor. Ze geven fris (niet extreem) en droog. Ik rij een ritje, misschien met de dochter achterop als duo.
Aangezien meerdere mensen hebben aangegeven om wel een dagrit te zien zitten, maar geen campeerweekend: wie zin heeft is van harte welkom!

Zondag 24ste. Waarheen? Maakt me niet uit! Waarschijnlijk richting ardennen/luxemburg. Als er niemand mee gaat, ga ik de dag zelf 's morgens mijn neus achterna. Zijn er wel geintereseerden, dan zorg ik voor een meer georganiseerde aanpak en een uitgestippelde garmin route.
Wie mee wil, geeft maar een gil.

_________________
Ktm Duke390
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
louis



Geregistreerd op: 7-2-2013
Berichten: 17
Woonplaats: Mont Pellicules

BerichtGeplaatst: Di, 19 Feb. 2013, 22:36    Onderwerp: Reageer met quote

Als je een Garmin hebt kan je mijn route van vandaag hebben. Longueville - Longueville (+/_ 270 Km). Alleen in het bos van Vincimont lag er nog wat ijzel op de baan.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Freebert



Geregistreerd op: 9-9-2011
Berichten: 1057
Woonplaats: de stille kempen

BerichtGeplaatst: Wo, 20 Feb. 2013, 12:36    Onderwerp: Reageer met quote

Als er veel offroad inzit ben ik wel geďnteresseerd in je route Louis.

Groeten,

Bert

Spijtig, maar zondag heb ik al andere plannen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
louis



Geregistreerd op: 7-2-2013
Berichten: 17
Woonplaats: Mont Pellicules

BerichtGeplaatst: Wo, 20 Feb. 2013, 17:45    Onderwerp: Reageer met quote

Het is een onroad rit via kleine dorp- en landwegen met veel bochten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
the riding man



Geregistreerd op: 8-11-2012
Berichten: 140
Woonplaats: Belgische kust

BerichtGeplaatst: Wo, 20 Feb. 2013, 21:12    Onderwerp: Reageer met quote

Wel die route wil ik graag rijden Louis, lijkt me tof in elkaar te zitten. Ik stuur je in pm mijn mail adres om ze door te sturen, waarvoor alvast bedankt.
_________________
Ktm Duke390
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
louis



Geregistreerd op: 7-2-2013
Berichten: 17
Woonplaats: Mont Pellicules

BerichtGeplaatst: Wo, 20 Feb. 2013, 22:37    Onderwerp: Reageer met quote

Verzonden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
the riding man



Geregistreerd op: 8-11-2012
Berichten: 140
Woonplaats: Belgische kust

BerichtGeplaatst: Do, 21 Feb. 2013, 9:30    Onderwerp: Reageer met quote

Ontvangen, bedankt.
_________________
Ktm Duke390
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif