lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

12v aansluiting maken smt

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen SMT berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mcs



Geregistreerd op: 27-1-2013
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: Di, 29 Jan. 2013, 9:28    Onderwerp: 12v aansluiting maken smt Reageer met quote

Hallo, ik wil een 12v aansluiting maken op mijn smt 2009 .
het originele powerparts onderdeel , met de kleine plug zit origineel bij de latere smt,s op een moeilijke plaats ,de kabels ziten er altijd voor , en mijn navigatie heeft een grote plug met trafo erin.
nu heb ik gezien dat dit originele stopcontactje een vrij kort kabeltje heeft , wat betekent dat er ergens voor, bij contactslot of koplamp een aansluiting moet zitten , weet iemand waar ? en is dit geschakeld of permanent ?
Ik wil een aansluitpunt plaatsen waar een usb stekkertje in past en meteen 5volt uitkomt zodat de grote aansluitstekker vervalt.
deze staan in de catalogus van LOUIS.de
maar wil geen kabel trekken vanaf de accu , hoeft volgens mij ook niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Di, 29 Jan. 2013, 22:41    Onderwerp: Reageer met quote

ACC1 en ACC2 (de ene is permanent de ander niet) 10A afgezekerd in je kastje.

het zijn dunne draadjes met ronde AMP/Feston stekkertjes er aan, met een labeltje ACC.

bij de Adv idd gewoon direct achter de koplamp. Soms zijn er al andere zaken op aangesloten (bijv carb-verwaming, alarm etc)

edit: Bij de SMT weet ik niet zeker waar die ligt.

_________________
Dr_Bean


Laatst aangepast door Dr_Bean op Wo, 30 Jan. 2013, 18:55, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
mcs



Geregistreerd op: 27-1-2013
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: Wo, 30 Jan. 2013, 15:04    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor de info , ik heb hem op de zekeringkast onderhet zadel aangesloten op ACC2 , deze is geschakeld op het contact.
ik heb geen stopcontact geplaatst maar de grote stekker met trafo erin onder het zadel in een losse sigaretten aansteker aangesloten op ACC2,
en de originele navi draad met 3mm plug onder de tank door naar voor gelegd.
voor heb ik deze bij de ktm bekabeling vastgemaakt met het rubberen kabelhoudertje, ik moet alleen kijken voor een kunsstof sokje voor op de plug als er geen navi op zit , dan staat er ook 12v op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen SMT Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif