Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Blob

|
Geplaatst: Wo, 19 Dec. 2012, 21:01 Onderwerp: |
|
|
Motozoom.nl en louis.de €249,95. Maar goed, voor iemand die in de buurt van Rob woont blijft het een leuke deal als je de verzendkosten kan uitsparen. _________________ 990 Adventure
mooi oranje is niet lelijk! |
|
Naar boven |
|
 |
burgerking
|
Geplaatst: Wo, 19 Dec. 2012, 21:07 Onderwerp: |
|
|
Uvex is begin 2011 gestopt met de productie van motorhelmen, dus veel nieuwe zal je niet vinden, mooi petje die carbon  |
|
Naar boven |
|
 |
Hanu
|
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Wo, 19 Dec. 2012, 21:10 Onderwerp: |
|
|
jongens, aub geen discussie in verkooptopics.
als je iemand wil wijzen op de nieuwprijs oid: post dan de link waar dat product te koop is, en dan ook echt alleen hetzelfde product.
dank _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Do, 20 Dec. 2012, 0:41 Onderwerp: |
|
|
ok wist zelf niet dat de helm in prijs gedaald was. dus eerlijk is eerlijk ook al is hij echt nieuw.
vanaf nu kost hij 225 euro hier. geen mega bedrag maar minder dan nieuw he.
wie wil laat maar wat weten _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
the riding man
Geregistreerd op: 8-11-2012 Berichten: 140 Woonplaats: Belgische kust
|
Geplaatst: Do, 20 Dec. 2012, 0:43 Onderwerp: |
|
|
Rob Motard schreef: | waar is hij dan te koop onder de 250 euro? als ik da even met mijn eigen ogen kan zien pas ik mijn prijs aan. |
Ondertussen hebben andere forumleden de link al gegeven zie ik. Het is dus inderdaad bij louis en motozoom. Dit om op je persoonlijk vraag naar mij toe te antwoorden. Verder ga ik je topic niet meer verpesten, het is jou helm en jij vraagt er tenslotte voor wat je wil. Succes met de verkoop. |
|
Naar boven |
|
 |
|