lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

ff voorstellen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Superenduro berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Flip



Geregistreerd op: 7-9-2012
Berichten: 39
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: Vr, 7 Sep. 2012, 21:56    Onderwerp: ff voorstellen Reageer met quote

Dag Allen, Flip is mn naam en sinds afgelopen zaterdag heb ik ook een se. Wat een schoonheid, ongelooflijk mooi gemaakt. Ik heb mn AT ingeruild op een 2007 exemplaar, 3.750 km! Hij loopt nog niet echt jofel, bij constante snelheid, lichtelijk schokkerig op t gas. 2 tanks met Forte heeft geen verbetering opgeleverd. Ook niet na een tank 98 rom. Zelf denk ik dat ie wat arm staat afgesteld. Detail, daar komen we wel uit, verder is het genieten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Remmie



Geregistreerd op: 4-9-2007
Berichten: 232
Woonplaats: Duiven

BerichtGeplaatst: Do, 13 Sep. 2012, 11:41    Onderwerp: Re: ff voorstellen Reageer met quote

Flip schreef:
Dag Allen, Flip is mn naam en sinds afgelopen zaterdag heb ik ook een se. Wat een schoonheid, ongelooflijk mooi gemaakt. Ik heb mn AT ingeruild op een 2007 exemplaar, 3.750 km! Hij loopt nog niet echt jofel, bij constante snelheid, lichtelijk schokkerig op t gas. 2 tanks met Forte heeft geen verbetering opgeleverd. Ook niet na een tank 98 rom. Zelf denk ik dat ie wat arm staat afgesteld. Detail, daar komen we wel uit, verder is het genieten.


Hoi Flip,
Ik zag al op de transalp forum dat je een SE gekocht hebt. Ik heb zeg maar het tegenovergestelde gedaan.

Veel plezier met de SE.

Wat dat niet lekker lopen betreft. Hoe origineel is de SE. (nog)
Is er al wat aan veranderd, zeg maar andere uitlaten, SAS eraf gehaald enz,
Een keer goed laten afstellen bij een LC8 dealer helpt.

Als hij nog origineel is zou ik eerst alle toeters en bellen eraf halen.
Zeg maar alles wat met de katalysator en milieu te maken heeft. (uitlaat, SLS en SAS enz.) een 16 tands tandwiel voor (ipv 17)
Dat een kitje (pro dyno of zo iets uhoh ) met andere naalden en verstuivers erop en vervolgens goed laten afstellen bij een (goede) LC8 dealer.
Je kent hem niet meer terug, mooi soepel onderin. Daar kan geen injectie tegenop.

Remmie pleased

_________________
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
disco stu



Geregistreerd op: 8-8-2008
Berichten: 333

BerichtGeplaatst: Vr, 14 Sep. 2012, 18:43    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom.

Bokkig en nukkig blij constante snelheid, weinig gas en versnelling 1 tem 3 is vrij "normaal" als hij arm staat afgesteld (van fabriek uit). Ik heb hetzelfde probleem, deze winter mij eens mee gaan bezighouden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flip



Geregistreerd op: 7-9-2012
Berichten: 39
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: Vr, 14 Sep. 2012, 21:25    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor jullie reactie; ben afgelopen woensdag dus naar de de KTM mannen van KOBO Drachten gereden, met de fiets zou volgens Gosse niets mis zijn na dr ook zelf ff opgereden te hebben. Fiets is (nog) helemaal origineel. Tis wat 'disco stu' ook schrijft, hij 'voelt' arm aan, bij half gas constant, wat lichtjes stuiterend/schokkend. Afijn, Akra's zijn besteld, + de juiste mapping ga ik dr vanuit dat het helemaal goed komt. Wordt vervolgd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
demito



Geregistreerd op: 25-8-2009
Berichten: 881
Woonplaats: Overijse

BerichtGeplaatst: Vr, 14 Sep. 2012, 23:32    Onderwerp: Reageer met quote

Flip schreef:
+ de juiste mapping


ik denk dat je met een mapping op een se niet veel verder komt rolleyes

_________________
Husqvarna 701 enduro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Flip



Geregistreerd op: 7-9-2012
Berichten: 39
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: Za, 15 Sep. 2012, 7:51    Onderwerp: Reageer met quote

.......afstelling vd carbs.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flip



Geregistreerd op: 7-9-2012
Berichten: 39
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: Za, 22 Sep. 2012, 10:16    Onderwerp: Reageer met quote

update; se weer terug, volgens de boys van KOBO Drachten zou het belabberd lopen komen omdat de vorige eigenaar heeft gekloot bij de carbs, vacuum slang(en) waren doorgesneden, het waarom is niet helder want hij liep er dus niet beter op. Eea is weer vernieuwd + de Akra's zijn gemonteerd. Kolere wat een geluid zo zonder die db killers, niet normaal maar o zo mooi. se loopt wel lekker zo. Niet zo smeuïg als die smt die ik mee kreeg voor een paar dagen.

Laatst aangepast door Flip op Zo, 23 Sep. 2012, 19:14, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
frenkie h



Geregistreerd op: 20-9-2011
Berichten: 70

BerichtGeplaatst: Zo, 23 Sep. 2012, 18:49    Onderwerp: Reageer met quote

3750km??? whow wie kan zo weinig rijden met zo een motor!

Veel plezier.

frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Flip



Geregistreerd op: 7-9-2012
Berichten: 39
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: Zo, 23 Sep. 2012, 19:19    Onderwerp: Reageer met quote

eh, se werd door voorganger ingeruild op een Harley ?!,
.. inmiddels staat de odo op 5550 km.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Superenduro Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif