lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Ruud Fredericks

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen SMT berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
coronaman



Geregistreerd op: 24-6-2012
Berichten: 9
Woonplaats: Belgie

BerichtGeplaatst: Zo, 24 Jun. 2012, 10:16    Onderwerp: Ruud Fredericks Reageer met quote

Hallo,heeft iemand van jullie ervaring met Ruud Fredericks,ik zou mijn smt daar willen laten tunen,of optimaliseren zo je wil[/img]
_________________
Mijn eerste ktm,had ik da maar wa sneller geweten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo, 24 Jun. 2012, 11:24    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben bij hem geweest voor de tuning van mijn 690 (zeer vergelijkbare ECU), nadat ik een twin-air filer etc gemonteerd had.

Bij de KTM kan je de ECU gewoon herprogrammeren, dus geen noodzaak tot 'tuuckendozen' zoals powercommanders etc.

praat vooraf goed met hem, zeg wat je wil bereiken (soepel, meer vermogen, dipjes die je graag weg hebt etc.)
Ervaring heeft ie genoeg!

Oja, zorg voor een niet zo nieuwe gladde achterband, want dan heb je goed grip op de rol (een noppenband is niet aan te bevelen, en een gloed nieuwe band is zonde (kans op platte kant door de rol-slijtage)

en zeg dat je van het LC8 forum komt smiley

grts

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
coronaman



Geregistreerd op: 24-6-2012
Berichten: 9
Woonplaats: Belgie

BerichtGeplaatst: Zo, 24 Jun. 2012, 12:43    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
Ik ben bij hem geweest voor de tuning van mijn 690 (zeer vergelijkbare ECU), nadat ik een twin-air filer etc gemonteerd had.

Bij de KTM kan je de ECU gewoon herprogrammeren, dus geen noodzaak tot 'tuuckendozen' zoals powercommanders etc.

praat vooraf goed met hem, zeg wat je wil bereiken (soepel, meer vermogen, dipjes die je graag weg hebt etc.)
Ervaring heeft ie genoeg!

Oja, zorg voor een niet zo nieuwe gladde achterband, want dan heb je goed grip op de rol (een noppenband is niet aan te bevelen, en een gloed nieuwe band is zonde (kans op platte kant door de rol-slijtage)

en zeg dat je van het LC8 forum komt smiley

grts
Ok thanks!!
_________________
Mijn eerste ktm,had ik da maar wa sneller geweten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen SMT Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif