Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
mike
Geregistreerd op: 16-1-2006 Berichten: 77 Woonplaats: 's-Heerenberg
|
Geplaatst: Ma, 30 Jan. 2006, 20:00 Onderwerp: Wie weet dit ? |
|
|
Kan ik een 2006-versie 950 SM herkennen aan de bocht die nu bovenlangs loopt? Ik wil er zeker van zijn, als ik er 1 koop, dat het een 2006 versie is ivm de nodige aanpassingen (kinderziektes) door KTM....
Weet iemand dit ?
|
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Ma, 30 Jan. 2006, 22:03 Onderwerp: Re: Wie weet dit ? |
|
|
mike schreef: | Kan ik een 2006-versie 950 SM herkennen aan de bocht die nu bovenlangs loopt? Ik wil er zeker van zijn, als ik er 1 koop, dat het een 2006 versie is ivm de nodige aanpassingen (kinderziektes) door KTM....
Weet iemand dit ? |
hoe kom je daarbij dat die bocht bovenlangs loopt ????????
dat is alleen bij de super-enduro en de adventure en niet bij de supermotard ze hebben dat veranderd toen hij is uitgekomen
en de enige kinder ziekte van de sm is de starterkrans en dit hebben ze verholpen zegt men en als je echt een 2006 wil dan zou ik hem in 2008 bestellen ze hebben er namelijk nog een paar op voorraad in de fabriek
|
|
Naar boven |
|
|
bompie
Geregistreerd op: 15-7-2005 Berichten: 545 Woonplaats: schelle , belgie
|
Geplaatst: Ma, 30 Jan. 2006, 22:39 Onderwerp: Re: Wie weet dit ? |
|
|
mr wheely schreef: | mike schreef: | Kan ik een 2006-versie 950 SM herkennen aan de bocht die nu bovenlangs loopt? Ik wil er zeker van zijn, als ik er 1 koop, dat het een 2006 versie is ivm de nodige aanpassingen (kinderziektes) door KTM....
Weet iemand dit ? |
hoe kom je daarbij dat die bocht bovenlangs loopt ????????
dat is alleen bij de super-enduro en de adventure en niet bij de supermotard ze hebben dat veranderd toen hij is uitgekomen
en de enige kinder ziekte van de sm is de starterkrans en dit hebben ze verholpen zegt men en als je echt een 2006 wil dan zou ik hem in 2008 bestellen ze hebben er namelijk nog een paar op voorraad in de fabriek | Inderdaad de bocht loopt langs onder ,de 2006 is zoals de 2005 en de starterkrans is ok nu ,ik weet het de mijne is ok nu na vervanging van dit onderdeel !! Voor de rest GEEN enkel probleem met de 950 sm 8000 km nu en alles is top !!!
|
|
Naar boven |
|
|
mike
Geregistreerd op: 16-1-2006 Berichten: 77 Woonplaats: 's-Heerenberg
|
Geplaatst: Di, 31 Jan. 2006, 9:59 Onderwerp: |
|
|
oke oke, ik dacht dat dit gewijzigd was...
las gisteren in de MO ( motorrad ) dat hij in de verkiezing "Bike off the Year"als 2e is geindigd en daar stond een foto bij van de SM in het zwart met deze bocht bovenlangs, dus vandaar mijn gedachte
zonder meer, hij wordt besteld binnenkort
eerst mijn Mille aan de kant
|
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Di, 31 Jan. 2006, 19:36 Onderwerp: |
|
|
mike schreef: | oke oke, ik dacht dat dit gewijzigd was...
las gisteren in de MO ( motorrad ) dat hij in de verkiezing "Bike off the Year"als 2e is geindigd en daar stond een foto bij van de SM in het zwart met deze bocht bovenlangs, dus vandaar mijn gedachte
zonder meer, hij wordt besteld binnenkort
eerst mijn Mille aan de kant |
goede keus je kan die uitlaatbocht zelf veranderen moet je een setje bestellen van de super-enduro als hij uitkomt van de zomer
|
|
Naar boven |
|
|
sumo fighter
Geregistreerd op: 10-2-2006 Berichten: 33
|
Geplaatst: Vr, 10 Feb. 2006, 20:14 Onderwerp: |
|
|
Ik weet het ook niet zeker, maar op de belgische prijslijst staat hij ook met de uitlaat bovenlangs (heel klein), terwijl in de folder hij met de uitlaat onderlangs staat.
|
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Vr, 10 Feb. 2006, 22:04 Onderwerp: |
|
|
sumo fighter schreef: | Ik weet het ook niet zeker, maar op de belgische prijslijst staat hij ook met de uitlaat bovenlangs (heel klein), terwijl in de folder hij met de uitlaat onderlangs staat. |
de eerste foto's van de 950 sm heefd de uitlaat bovenlangs maar dit hebben ze net voor hij op de markt kwam veranderd omdat het te heet was aan de beentjes
|
|
Naar boven |
|
|
dukerider
Geregistreerd op: 21-8-2005 Berichten: 566 Woonplaats: wuustwezel Belgie
|
Geplaatst: Za, 11 Feb. 2006, 13:21 Onderwerp: |
|
|
Er heeft een foto gestaan op www.ktmimages.com van een 2006 950 sm met de bocht bovenlangs maar die is ondertussen terug verwijderd.
Waarom weet ik ook niet.
Misschien daarom dat er foto's circuleren met de bocht bovenlangs.
Er zouden dus geen wijzigingen zijn voor het 2006 model i.v.m. de uitlaten.
Een echte 2006 is altijd te erkennen aan het framenummer het cijfer na de X is het jaartal.
Zo is het toch bij mijn 525 EXC 2003 daar staat ........X3.......
Is een tip die ik van de dealer kreeg waar ik mijn motor gekocht heb.
_________________ RON
'23 890 SMT
Voorheen
Yamaha XJ600N '94, TDM 850 '97, TDM 850 '98, KTM Duke 2,KTM GS 600 '94, KTM Exc 525 '03, KTM 950 Adv 04, '05 950 Adv S, '05 450 Exc, '11 Duke 690 R, '13 Adv 990R, '03 950S, '17 1090R |
|
Naar boven |
|
|
mike
Geregistreerd op: 16-1-2006 Berichten: 77 Woonplaats: 's-Heerenberg
|
Geplaatst: Za, 11 Feb. 2006, 16:39 Onderwerp: |
|
|
Kortom, wie heeft er nu opgelet van allemaal en was deze opmerking nog helemaal zo gek nog niet ?
2006-versie stond dus wel zo op de foto..
Morgen misschien in 's-Hertogenbosch op de beurs kijken of hij er staat, anders wordt hij besteld...
tjow
|
|
Naar boven |
|
|
Theo.nl
Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 736
|
Geplaatst: Za, 11 Feb. 2006, 19:55 Onderwerp: |
|
|
...volgens mij rijden er alleen maar SM950's rond met de pijp onder !
Als ik het me goed herinner, zat er tijdens de (pers)presentatie van de SM950 de uitlaat van de voorste cylinder nog bovenlangs.
Dit is veranderd i.v.m. de hitte voor de berijder !
Dit hebben ze direct gewijzigd voor de productiemodellen .
De 2006 modellen zijn ook ongewijzigd t.o.v. de 2005 modellen !
_________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna) |
|
Naar boven |
|
|
Theo.nl
Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 736
|
Geplaatst: Za, 11 Feb. 2006, 20:17 Onderwerp: |
|
|
Als je je nog afvroeg waarom hij naar onderen is gezakt ...kijk dan nog maar eens naar deze foto !
_________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna) |
|
Naar boven |
|
|
Johan
Geregistreerd op: 28-2-2005 Berichten: 544 Woonplaats: Hengelo (ov)
|
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Zo, 12 Feb. 2006, 0:45 Onderwerp: |
|
|
Theo.nl schreef: | Als je je nog afvroeg waarom hij naar onderen is gezakt ...kijk dan nog maar eens naar deze foto !
|
mooie foto theo.nl van welke site heb je die
|
|
Naar boven |
|
|
sumo fighter
Geregistreerd op: 10-2-2006 Berichten: 33
|
Geplaatst: Zo, 12 Feb. 2006, 0:45 Onderwerp: |
|
|
Het is allemaal best aannemelijk dat het met de hoge pijp voor de berijder te heet kan worden.
Maar dat is dan toch ook voor de super enduro berijders, of komt er daar nog een hitteschild overheen om verbranden van de benen te voorkomen.
Ik vind de hooglopende uitlaat mooier dan de laaglopende, jammer dat ze dat veranderd hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Theo.nl
Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 736
|
|
Naar boven |
|
|
|