lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

enkele pic's

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Reizen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Benny



Geregistreerd op: 8-10-2009
Berichten: 462
Woonplaats: Vlaanderen

BerichtGeplaatst: Za, 19 Mei. 2012, 16:59    Onderwerp: enkele pic's Reageer met quote

Terug van de driedaagse trip, enkele sfeerbeelden.


P1010073-001.JPG
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  64.9 KB
 Weergegeven:  4949 keer

P1010073-001.JPG



P1010076-001.JPG
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  52.79 KB
 Weergegeven:  4949 keer

P1010076-001.JPG



P1010070-001.JPG
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  27.28 KB
 Weergegeven:  4949 keer

P1010070-001.JPG



_________________
mvg Benny

SM 950
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Benny



Geregistreerd op: 8-10-2009
Berichten: 462
Woonplaats: Vlaanderen

BerichtGeplaatst: Za, 19 Mei. 2012, 17:00    Onderwerp: Reageer met quote

en nog deze,


P1010038-001.JPG
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  37.96 KB
 Weergegeven:  4930 keer

P1010038-001.JPG



P1010011-001.JPG
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  36.13 KB
 Weergegeven:  4944 keer

P1010011-001.JPG



P1010043-001.JPG
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  31.6 KB
 Weergegeven:  4944 keer

P1010043-001.JPG



_________________
mvg Benny

SM 950
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Booom



Geregistreerd op: 6-1-2008
Berichten: 228
Woonplaats: IJsselstein

BerichtGeplaatst: Za, 19 Mei. 2012, 17:49    Onderwerp: Reageer met quote

Korte break op de moto altijd fijn.
Zie dat je kleine spiegel op de stuur einden hebt.
Hoe bevallen deze?

_________________
Grt Marc
lc8 adventure 2004
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Zo, 20 Mei. 2012, 5:07    Onderwerp: Reageer met quote

btw die brug pont de Normandy is best imposant als je er met de motor tegen op gaat eeejjjj thumbsup thumbsup
en mooi weer gehad en voor herhaling vatbaar of niet...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Benny



Geregistreerd op: 8-10-2009
Berichten: 462
Woonplaats: Vlaanderen

BerichtGeplaatst: Zo, 20 Mei. 2012, 12:54    Onderwerp: Reageer met quote

Booom schreef:
Korte break op de moto altijd fijn.
Zie dat je kleine spiegel op de stuur einden hebt.
Hoe bevallen deze?


voor mij zijn de spiegels perfect, moter is iets breder maar dat went wel.Ik heb wel 2 busjes gedraaid om tussen de spiegel en stuurgewicht te monteren omdat je anders constant met je hand tegen de spiegel zit.

De spiegels kan ik steeds nog verdraaien als ik wil en toch staan ze vast genoeg om bij hoge snelheden te blijven staan.

_________________
mvg Benny

SM 950
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Benny



Geregistreerd op: 8-10-2009
Berichten: 462
Woonplaats: Vlaanderen

BerichtGeplaatst: Zo, 20 Mei. 2012, 13:07    Onderwerp: Reageer met quote

mr wheely schreef:
btw die brug pont de Normandy is best imposant als je er met de motor tegen op gaat eeejjjj thumbsup thumbsup
en mooi weer gehad en voor herhaling vatbaar of niet...


zeker en vast voor herhaling vatbaar thumbsup Woensdag en donderdag hadden ze droog weer voorspeld, op een klein halfuurtje na steeds droog geweest. Vrijdag en zaterdag was de voorspelling 50 en 90 % regenkans.
Daardoor had ik mijn route aangepast door op donderdag naar st-marie-sur
-mer te rijden en op vrijdag dan zo de kust en bezienswaardigheden te doen en s'avonds dan nog beslist om ineens door te rijden naar huis wegens slechte weersvoorspelling.
Blijkt achteraf dat het 20° was zaterdag.......en geen spatje regen.Dju toch, een dag te vroeg vertrokken.

Woensdag had ik 350 km, donderdag 300 en vrijdag bijna 800, amaai m'n gat . rolleyes3

Ik had een fietsbroek onder de kledij gedaan en die heeft toch wel z'n werk gedaan denk ik.Het was doenbaar.

Wat het rijden betreft dat was fantastisch, je kan daar de hooligan uithangen met de SM zoveel je wil.Ik zou me geen betere motor kunnen wensen voor dit soort werk.
Als je deze zomer eens zin hebt in een ommetje via Cap-Griz-Nez dan hoor ik het wel.

PS De beste optie op de motor was mijn Scottoiler, niks ketting stellen en niks smeren, gewoon een luxe.

_________________
mvg Benny

SM 950
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Ma, 21 Mei. 2012, 5:44    Onderwerp: Reageer met quote

Benny schreef:
mr wheely schreef:
btw die brug pont de Normandy is best imposant als je er met de motor tegen op gaat eeejjjj thumbsup thumbsup
en mooi weer gehad en voor herhaling vatbaar of niet...


zeker en vast voor herhaling vatbaar thumbsup Woensdag en donderdag hadden ze droog weer voorspeld, op een klein halfuurtje na steeds droog geweest. Vrijdag en zaterdag was de voorspelling 50 en 90 % regenkans.
Daardoor had ik mijn route aangepast door op donderdag naar st-marie-sur
-mer te rijden en op vrijdag dan zo de kust en bezienswaardigheden te doen en s'avonds dan nog beslist om ineens door te rijden naar huis wegens slechte weersvoorspelling.
Blijkt achteraf dat het 20° was zaterdag.......en geen spatje regen.Dju toch, een dag te vroeg vertrokken.

Woensdag had ik 350 km, donderdag 300 en vrijdag bijna 800, amaai m'n gat . rolleyes3

Ik had een fietsbroek onder de kledij gedaan en die heeft toch wel z'n werk gedaan denk ik.Het was doenbaar.

Wat het rijden betreft dat was fantastisch, je kan daar de hooligan uithangen met de SM zoveel je wil.Ik zou me geen betere motor kunnen wensen voor dit soort werk.
Als je deze zomer eens zin hebt in een ommetje via Cap-Griz-Nez dan hoor ik het wel.

PS De beste optie op de motor was mijn Scottoiler, niks ketting stellen en niks smeren, gewoon een luxe.



awel dat Cap-Griz-Nez ga ik zeker onthouden thumbsup hij moet eerst terug naar de dealer, ik zit al een maand op mijn mivv dempers te wachten furious3 en ik had gevraagd of alle slangen die eraf kunnen er dat ook direct af te halen, dus ik wacht nog op een telefoontje van de dealer.
oja volgende maand gaat hij achter in de camper mee naar Saint-Tropez
beetje patsen daar grin2 grin2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Benny



Geregistreerd op: 8-10-2009
Berichten: 462
Woonplaats: Vlaanderen

BerichtGeplaatst: Ma, 21 Mei. 2012, 12:41    Onderwerp: Reageer met quote

mr wheely schreef:
Benny schreef:
mr wheely schreef:
btw die brug pont de Normandy is best imposant als je er met de motor tegen op gaat eeejjjj thumbsup thumbsup
en mooi weer gehad en voor herhaling vatbaar of niet...


zeker en vast voor herhaling vatbaar thumbsup Woensdag en donderdag hadden ze droog weer voorspeld, op een klein halfuurtje na steeds droog geweest. Vrijdag en zaterdag was de voorspelling 50 en 90 % regenkans.
Daardoor had ik mijn route aangepast door op donderdag naar st-marie-sur
-mer te rijden en op vrijdag dan zo de kust en bezienswaardigheden te doen en s'avonds dan nog beslist om ineens door te rijden naar huis wegens slechte weersvoorspelling.
Blijkt achteraf dat het 20° was zaterdag.......en geen spatje regen.Dju toch, een dag te vroeg vertrokken.

Je kan door de bergen naar het circuit van Le Luc rijden vanuit Saint-Tropez, zeker eens doen, klein circuit waar we ooit eens lang geleden voorjaarstraining gedaan hebben.
Is altijd el iets te beleven daar en het is een mooie route. grin2

Woensdag had ik 350 km, donderdag 300 en vrijdag bijna 800, amaai m'n gat . rolleyes3

Ik had een fietsbroek onder de kledij gedaan en die heeft toch wel z'n werk gedaan denk ik.Het was doenbaar.

Wat het rijden betreft dat was fantastisch, je kan daar de hooligan uithangen met de SM zoveel je wil.Ik zou me geen betere motor kunnen wensen voor dit soort werk.
Als je deze zomer eens zin hebt in een ommetje via Cap-Griz-Nez dan hoor ik het wel.

PS De beste optie op de motor was mijn Scottoiler, niks ketting stellen en niks smeren, gewoon een luxe.



awel dat Cap-Griz-Nez ga ik zeker onthouden thumbsup hij moet eerst terug naar de dealer, ik zit al een maand op mijn mivv dempers te wachten furious3 en ik had gevraagd of alle slangen die eraf kunnen er dat ook direct af te halen, dus ik wacht nog op een telefoontje van de dealer.
oja volgende maand gaat hij achter in de camper mee naar Saint-Tropez
beetje patsen daar grin2 grin2

_________________
mvg Benny

SM 950
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Reizen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif