lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

onderhoud 950 sm !!!
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Di, 10 Jan. 2006, 23:02    Onderwerp: onderhoud 950 sm !!! Reageer met quote

dag, mijn ktm sm 950 heeft zijn 1ste onderhoud gehad op 7500 km,de prijs viel zeer goed mee voor dit nazicht 122 euro .......dat is goed te doen he !!! Voor de rest is alles dik ok met de ktm ,ben wel toe aan een nieuwe achterband nu.....weet nog niet goed welke maar we zien wel bt 014 ???? groetjes bompie !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Wo, 11 Jan. 2006, 1:18    Onderwerp: Re: onderhoud 950 sm !!! Reageer met quote

bompie schreef:
dag, mijn ktm sm 950 heeft zijn 1ste onderhoud gehad op 7500 km,de prijs viel zeer goed mee voor dit nazicht 122 euro .......dat is goed te doen he !!! Voor de rest is alles dik ok met de ktm ,ben wel toe aan een nieuwe achterband nu.....weet nog niet goed welke maar we zien wel bt 014 ???? groetjes bompie !!

122 euri das nie veel maar zijn de kleppen ook gesteld dit had bij 1000km al moeten gebeuren onderhoud is wel goedkoper dan de adventure er is iets minder werk aan in verband met plastiek laugh laugh


Laatst aangepast door mr wheely op Wo, 11 Jan. 2006, 21:17, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Johan



Geregistreerd op: 28-2-2005
Berichten: 544
Woonplaats: Hengelo (ov)

BerichtGeplaatst: Wo, 11 Jan. 2006, 9:51    Onderwerp: Re: onderhoud 950 sm !!! Reageer met quote

mr wheely schreef:
bompie schreef:
dag, mijn ktm sm 950 heeft zijn 1ste onderhoud gehad op 7500 km,de prijs viel zeer goed mee voor dit nazicht 122 euro .......dat is goed te doen he !!! Voor de rest is alles dik ok met de ktm ,ben wel toe aan een nieuwe achterband nu.....weet nog niet goed welke maar we zien wel bt 014 ???? groetjes bompie !!

122 euri das nie veel maar zijn de kleppen ook gesteld en dit had bij 1000km ook al moeten gebeuren onderhoud is wel goedkoper dan de adventure er is iets minder werk aan in verband met plastiek laugh laugh


Als je er geen verstand van hebt moet je er ook niet over oordelen. ( je weet het altijd als beste van iedereen maar je rijdt er zelf geen, of wel??????)
Kleppen stellen moet bij de adventure om de 15000 en dit zal wel het zelfde zijn voor de SM. Bij de adventure moesten de kleppen ook gecontroleerd bij de 1000 beurt, dit gebeurde naar ik heb horen zeggen lang niet bij elke dealer.


groet Johan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Wo, 11 Jan. 2006, 12:22    Onderwerp: Reageer met quote

dag, inderdaad de kleppen zijn na gezien op 1000 km en zijn nu op 7500 km terug gesteld !!! Bij deze het is goed te doen met de ktm op onderhoud gaan !!!! groetjes. thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Flatslide



Geregistreerd op: 1-9-2005
Berichten: 332
Woonplaats: Pillegom

BerichtGeplaatst: Wo, 11 Jan. 2006, 13:34    Onderwerp: Reageer met quote

Als je er geen verstand van hebt moet je er ook niet over oordelen. ( je weet het altijd als beste van iedereen maar je rijdt er zelf geen, of wel??????)



Hmmmm
ben zelf ook wel benieuwd naar een piccie van mr Wheely's bike laugh

_________________
Dr Zeuss's Bike
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Wo, 11 Jan. 2006, 21:32    Onderwerp: Reageer met quote

Flatslide schreef:
Als je er geen verstand van hebt moet je er ook niet over oordelen. ( je weet het altijd als beste van iedereen maar je rijdt er zelf geen, of wel??????)



Hmmmm
ben zelf ook wel benieuwd naar een piccie van mr Wheely's bike laugh


dat mag jij wel hoor ik ben nog niet in het bezit van een van de 950 ktms maar ik ga dinsdag naar brussel om de nieuwe 950 se te bekijken rij nu op een 570 exc en een harly die we aan het reviseren zijn maar rij wel regelmatig met de adventure een vriend van mij heefd een eigen motorzaak en die heefd er nog 2 staan maar ik heb liever een meer off-road machine maar dat wil niet zeggen dat ik de adventure geen prima machine vind groeten mr wheely thumbsup



01oscar.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  90.54 KB
 Weergegeven:  387 keer

01oscar.jpg


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Wo, 11 Jan. 2006, 21:36    Onderwerp: Re: onderhoud 950 sm !!! Reageer met quote

Johan schreef:
mr wheely schreef:
bompie schreef:
dag, mijn ktm sm 950 heeft zijn 1ste onderhoud gehad op 7500 km,de prijs viel zeer goed mee voor dit nazicht 122 euro .......dat is goed te doen he !!! Voor de rest is alles dik ok met de ktm ,ben wel toe aan een nieuwe achterband nu.....weet nog niet goed welke maar we zien wel bt 014 ???? groetjes bompie !!

122 euri das nie veel maar zijn de kleppen ook gesteld en dit had bij 1000km ook al moeten gebeuren onderhoud is wel goedkoper dan de adventure er is iets minder werk aan in verband met plastiek laugh laugh


Als je er geen verstand van hebt moet je er ook niet over oordelen. ( je weet het altijd als beste van iedereen maar je rijdt er zelf geen, of wel??????)
Kleppen stellen moet bij de adventure om de 15000 en dit zal wel het zelfde zijn voor de SM. Bij de adventure moesten de kleppen ook gecontroleerd bij de 1000 beurt, dit gebeurde naar ik heb horen zeggen lang niet bij elke dealer.


groet Johan


ben je met je verkeerde been uit bed gestapt ??????????
wat een reacktie furious3 we hebben er niet allemaal zoveel verstand als jij stars je had een snackbar moeten beginnen ???????
en volgens mijn dealer moet je bij de 950sm om de 10,000km je klepjes laten stellen undecided
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flatslide



Geregistreerd op: 1-9-2005
Berichten: 332
Woonplaats: Pillegom

BerichtGeplaatst: Do, 12 Jan. 2006, 0:39    Onderwerp: Reageer met quote

Haha dus toch een KTM rijder thumbsup

ik had al op de site van sufferd gekeken en dacht toen.....oh nee he een HD rijder....maar met zo'n SM erbij maakt t alles weer goed thumbsup


Maar een Adventure niet offroad genoeg???
ligt er aan wat je er mee wilt doen denk ik.....

enne als die SE er is wel ff een piccie he! nice




Ps stop allemaal ff met dat afzeiken......
dit hoeft geen 2e motorforum te worden toch!? wacko

_________________
Dr Zeuss's Bike
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Do, 12 Jan. 2006, 13:48    Onderwerp: Reageer met quote

Flatslide schreef:
Haha dus toch een KTM rijder thumbsup

ik had al op de site van sufferd gekeken en dacht toen.....oh nee he een HD rijder....maar met zo'n SM erbij maakt t alles weer goed thumbsup


Maar een Adventure niet offroad genoeg???
ligt er aan wat je er mee wilt doen denk ik.....

enne als die SE er is wel ff een piccie he! nice




Ps stop allemaal ff met dat afzeiken......
dit hoeft geen 2e motorforum te worden toch!? wacko


komt zeker goed zal wel een paar foto's maken voor HET forum
dus ook van de adventure
Maar een Adventure niet offroad genoeg???
ja en nee is toch een beetje zwaar voor het betere off-road
en ik kan mijn super-motard zo weer ombouwen naar enduro
dus dat zoek ik ook in mijn volgende bike dus een 950 se met een setje
17 inch dat lijkt me wel wat en een dagje off-road effe wielen wisselen
en gaan met die banaan ik bedoel ktm
groet mr wheely thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Do, 12 Jan. 2006, 14:11    Onderwerp: Reageer met quote

Ik begrijp wat je bedoelt Mr Wheelie, op mijn 520 voel ik me veel
meer thuis in het terrein als op de 950 adv. lipsrsealed2

Wil je echter ver reizen, en aldaar terreinrijden, dan is de adv 950
natuulijk uiterst geschikt. thumbsup

Ik ben trouwens benieuwd hoe mijn 520 zou rijden met zo'n setje race wielen grin

Daan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Do, 12 Jan. 2006, 14:39    Onderwerp: Reageer met quote

Daan schreef:
Ik begrijp wat je bedoelt Mr Wheelie, op mijn 520 voel ik me veel
meer thuis in het terrein als op de 950 adv. lipsrsealed2

Wil je echter ver reizen, en aldaar terreinrijden, dan is de adv 950
natuulijk uiterst geschikt. thumbsup

Ik ben trouwens benieuwd hoe mijn 520 zou rijden met zo'n setje race wielen grin

Daan
moet je toch eens proberen met die wieltjes laugh
je hebt gelijk met lange afstanden maar die nieuwe 950 se heefd al 13liter tank inhoud in plaats van 9 liter op de 520 dus dat is al iets beter
volgende week nieuwe foto's thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Do, 12 Jan. 2006, 15:38    Onderwerp: Reageer met quote

mag ik melden dat de kleppen van de 950 sm om de 15000 km moeten gesteld worden........en niet meer ik heb hier het onderhoudboekje bij mij dus................laat het ons bij de 950 houden aub..........de rest hoeft niet op dit forum !!!!! groetjes bompie . thumbsup thumbsup laugh3 laugh3
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Do, 12 Jan. 2006, 19:46    Onderwerp: Reageer met quote

bompie schreef:
mag ik melden dat de kleppen van de 950 sm om de 15000 km moeten gesteld worden........en niet meer ik heb hier het onderhoudboekje bij mij dus................laat het ons bij de 950 houden aub..........de rest hoeft niet op dit forum !!!!! groetjes bompie . thumbsup thumbsup laugh3 laugh3


lipsrsealed2 grin

Groet Daan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Do, 12 Jan. 2006, 21:23    Onderwerp: Reageer met quote

bompie schreef:
mag ik melden dat de kleppen van de 950 sm om de 15000 km moeten gesteld worden........en niet meer ik heb hier het onderhoudboekje bij mij dus................laat het ons bij de 950 houden aub..........de rest hoeft niet op dit forum !!!!! groetjes bompie . thumbsup thumbsup laugh3 laugh3
je hebt gelijk hoor over die 15000 maar mijn dealer steld ze om de 10000 omdat er iets gekker meegereden word dan met de adventure wheely's stoppie's enz enz enz en naar ik gehoord heb lag het olie verbruik ook iets hoger en dat zal waarschijnlijk ook wel aan het rijgedrag liggen grin3)nu weet ik niet hoeveel de adventure of sm verbruikt aan olie maar ik heb er wel eens vaker overgelezen op het forum thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Do, 12 Jan. 2006, 22:28    Onderwerp: Reageer met quote

mr wheely schreef:
bompie schreef:
mag ik melden dat de kleppen van de 950 sm om de 15000 km moeten gesteld worden........en niet meer ik heb hier het onderhoudboekje bij mij dus................laat het ons bij de 950 houden aub..........de rest hoeft niet op dit forum !!!!! groetjes bompie . thumbsup thumbsup laugh3 laugh3
je hebt gelijk hoor over die 15000 maar mijn dealer steld ze om de 10000 omdat er iets gekker meegereden word dan met de adventure wheely's stoppie's enz enz enz en naar ik gehoord heb lag het olie verbruik ook iets hoger en dat zal waarschijnlijk ook wel aan het rijgedrag liggen grin3)nu weet ik niet hoeveel de adventure of sm verbruikt aan olie maar ik heb er wel eens vaker overgelezen op het forum thumbsup
Wel best mijn 950 sm zijn olie verbruik hangt rond een halve lieter op 7500 km dat is wel ok denk ik....en ja hoor daar wordt ook gas mee gegeven hoor........... thumbsup stars
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif