lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Info gevraagt over Akrapovic uitlaat systeem (Slip-On)
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Hydrazine

BerichtGeplaatst: Vr, 23 Mrt. 2012, 19:32    Onderwerp: Re: 990 ADV & 990 SM-T Reageer met quote

ricos schreef:
Hydrazine schreef:
In beide gevallen heb ik de mapping aan laten passen door de dealer. In beide gevallen een behoorlijk verschil, een hele verbetering. Ja, het brandstofverbruik gaat iets omhoog, maar dan had ik gewoon op de B*W GS moeten blijven rijden... Nu NOG veel meer fun met een KTM.

Op de SM-T heb ik de geheel uitlaat pijpen laten vervangen en ja dat is fors aan de prijs. Zelfs de monteur van mijn KTM dealer (die al meer dan 35 jaar KTM dealer is) zegt dat het een hele verandering met aanpassing van de mapping.

goofy

Mapping aan laten passen op akra dempers,hoe kom ik er achter of dit niet al gebeurd is?

033 2460400

Leg je probleem voor aan Sjors...

Heeft mij ook fantastisch geholpen. Ploft enkel alleen in alpen, berg af met gas iets open en dan (te) snel dicht draaien. In NL geen problemen meer!

Ik weet alleen hoe het werkt bij de xt660x met een powercommander ... idea2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vonholzen

BerichtGeplaatst: Di, 3 Apr. 2012, 22:30    Onderwerp: Reageer met quote

Heb Akra titanium model M-KTMB01 ( dat lees ik ook maar af hoor) op mijn 2012 990 ADV.
mapping: geen idee, KTM dealer heeft ze erop gezet.
Verbruik (gemeten op trip 300km snelweg, 150km Ardeense baantjes - sportief gereden): 5,4l/100km.
Heel behoorlijk vind ik! 2thumbsup
Geluid: hemels. Of nee, eerder hels devil

Kwam routine-controle van arm der wet tegen in een klein Ardeens dorpje: niks geen vragen over de Akra's, alleen bewonderende blikken van de 'zwaantjes' ! grin2

Hydrazine

BerichtGeplaatst: Wo, 4 Apr. 2012, 17:38    Onderwerp: Reageer met quote

Vonholzen schreef:

Kwam routine-controle van arm der wet tegen in een klein Ardeens dorpje: niks geen vragen over de Akra's, alleen bewonderende blikken van de 'zwaantjes' ! grin2

Ja joh, helemaal geen probleem die Akra's zonder dB killers. Ben in Oostenrijk op de L309 bij Oetz aangehouden door Politie op motoren. Geen enkele opmerking over de KTM. heb gezegd dat 'man in Austria KTM fahren muB!' De Suzuki van mijn vrouw was een ander verhaal. Ze hadden een opmerking over haar banden. Die voldeden nog net aan de norm...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: