Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
divaha
Geregistreerd op: 2-5-2011 Berichten: 33
|
Geplaatst: Zo, 26 Jun. 2011, 8:25 Onderwerp: Superenduro sleutel resultaat |
|
|
Bedankt voor al jullie tips voor het diet van mijn Superenduro. Zie hier het resultaat van wat dagen sleutelen;
Een opsomming van de aanpassingen;
- 2in1 uitlaat
- inkorten achterkant
- carbon zijkanten
- SAS eraf
- EPC eraf
- nieuw luchtfilter
- passagier voetsteunen eraf
- bagage beugels eraf
- nieuwe kroonplaten
- stuurdemper erop
- divers plastic eraf
- en nog wat cosmetisch bling bling
Nu nog de noppen eronder en dan is het beest helemaal klaar voor een rally in Zweden volgende week.
ps nog een vraagje; de dealer geeft aan dat je andere sproeiers erin moet zetten nu er een 2in1 uitlaat opzit. Hij zegt dat de motor anders te warm wordt en stuk loopt. Is dit zo?
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
334.92 KB |
Weergegeven: |
2680 keer |
|
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
405.97 KB |
Weergegeven: |
2720 keer |
|
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
446.25 KB |
Weergegeven: |
2656 keer |
|
|
|
Naar boven |
|
|
disco stu
Geregistreerd op: 8-8-2008 Berichten: 333
|
Geplaatst: Zo, 26 Jun. 2011, 10:50 Onderwerp: |
|
|
Ziet er goed uit, dat wordt fun in Zweden
Wat heb je gekozen voor luchtfilter, stuurdemper en kroonplaat?
Verder zou je nog de accu door een lichte LiFePo kunnen vervangen, maar dat kost weer geld.
Heb je nog foto's of info voor het verwijderen van SAS/EPC? De SE wijkt daarin af van de ADV en de Europese modellen wijken af van de Amerikaanse die behandeld worden op ktm950.info. Ik moet nog altijd de moed (en tijd) verzamelen om daar ook aan te beginnen.
|
|
Naar boven |
|
|
RWELHUIS
Geregistreerd op: 20-12-2010 Berichten: 8 Woonplaats: Hengelo (O)
|
Geplaatst: Zo, 26 Jun. 2011, 20:12 Onderwerp: Re: Superenduro sleutel resultaat |
|
|
divaha schreef: | Bedankt voor al jullie tips voor het diet van mijn Superenduro. Zie hier het resultaat van wat dagen sleutelen;
Een opsomming van de aanpassingen;
- 2in1 uitlaat
- inkorten achterkant
- carbon zijkanten
- SAS eraf
- EPC eraf
- nieuw luchtfilter
- passagier voetsteunen eraf
- bagage beugels eraf
- nieuwe kroonplaten
- stuurdemper erop
- divers plastic eraf
- en nog wat cosmetisch bling bling
Nu nog de noppen eronder en dan is het beest helemaal klaar voor een rally in Zweden volgende week.
ps nog een vraagje; de dealer geeft aan dat je andere sproeiers erin moet zetten nu er een 2in1 uitlaat opzit. Hij zegt dat de motor anders te warm wordt en stuk loopt. Is dit zo? |
ziet er goed uit heb net zelf de Damatia rally gereden met een KTM 950 superenduro
de organistie reed ook met een se met 2 in 1 die zeiden ook dat ze de sproeiers aangepst hadden
trouwens welke rally is dat in Zweden ?
|
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Ma, 27 Jun. 2011, 2:09 Onderwerp: |
|
|
en ??????? hoeveel kilo is eraf......
|
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6752 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Ma, 27 Jun. 2011, 8:07 Onderwerp: |
|
|
SAS en EPC verwijderen: daarover staat redelijk wat hierover op dit forum hoor.. even zoeken.
Amerikaanse modellen hebben een carbon-container, die aan de ontluchtingssalngetjes zit, verder niet veel anders.
Heb je de AB van de tripmeter nog kunnen vinden??
_________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
Remmie
Geregistreerd op: 4-9-2007 Berichten: 232 Woonplaats: Duiven
|
Geplaatst: Ma, 27 Jun. 2011, 12:50 Onderwerp: |
|
|
Mooi,
Succes in Zweden.
Nu nog een mooie Skidplate eronder.
Wat betreft de sproeiers en naalden, hangt een beetje af of de SE nog met de originele afstelling rijdt of dat er al een keer met de vorige (niet orginele uitlaten) vervanging zijn afgesteld.
Heb zelf met het vervangen van de uitlaten een zogenaamde Pro kidje (naalden, sproeiers enz)
laten plaatsen wat een beter resultaat gaf in het midden gebied.
Remmie
_________________ Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience. |
|
Naar boven |
|
|
divaha
Geregistreerd op: 2-5-2011 Berichten: 33
|
|
Naar boven |
|
|
disco stu
Geregistreerd op: 8-8-2008 Berichten: 333
|
Geplaatst: Vr, 1 Jul. 2011, 8:13 Onderwerp: |
|
|
Mooie handleiding voor SAS/EPC, die gaat me goed verderhelpen
Zou hier eigenlijk in het SE subforum als sticky moeten komen en zou je ook eens moeten hinten bij de beheerder van ktm950.info
Meer info over die rode pluggen die je hebt gebruikt en waar te vinden?
|
|
Naar boven |
|
|
Mosseltje
Geregistreerd op: 16-3-2008 Berichten: 185 Woonplaats: Breda
|
Geplaatst: Vr, 1 Jul. 2011, 15:08 Onderwerp: |
|
|
Je weet dat je de handgrepen op de achterkant omgewisseld hebt?
Misschien nog een goede tip om toch andere handguards te nemen.
Met de handguards die je er nu op hebt zitten brak bij mij altijd de koppelinghandel wanneer de motor omviel. Nu heb ik die met de alu beugels en sindsdien nooit meer een koppeling- of rem handel gebroken.
_________________ Heaven won't have me and hell is afraid I'll take over !
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak......... |
|
Naar boven |
|
|
LaBree
Geregistreerd op: 26-2-2008 Berichten: 123 Woonplaats: Rotterdam
|
Geplaatst: Wo, 30 Nov. 2011, 20:49 Onderwerp: Re: Superenduro sleutel resultaat |
|
|
divaha schreef: | Bedankt voor al jullie tips voor het diet van mijn Superenduro. Zie hier het resultaat van wat dagen sleutelen;
- bagage beugels eraf
|
He Divaha,
die bagagebeugels, wil je die ook verkopen?
gr Christiaan
_________________ KTM 07 SE 950R - KTM 530 EXC-R - Triumph 98 Daytona T595 - KTM 88 LC4 GS600 |
|
Naar boven |
|
|
neo
Geregistreerd op: 18-4-2005 Berichten: 207 Woonplaats: Midlaren, Drenthe
|
Geplaatst: Wo, 1 Feb. 2012, 11:31 Onderwerp: |
|
|
Ik zou zsm er weer 2 uitlaat dempers opzetten.
Dit grapje met 1 demper kost je minstens 12 pk minder.
Zet hem maar op de bank.
Gewoon 2 lichte alu of titanium dempers nemen.
Kort achter spatbordje is leuk maar heel je rug zit onder de modder.
|
|
Naar boven |
|
|
LaBree
Geregistreerd op: 26-2-2008 Berichten: 123 Woonplaats: Rotterdam
|
Geplaatst: Wo, 1 Feb. 2012, 12:35 Onderwerp: |
|
|
neo schreef: | Ik zou zsm er weer 2 uitlaat dempers opzetten.
Dit grapje met 1 demper kost je minstens 12 pk minder.
Zet hem maar op de bank.
Gewoon 2 lichte alu of titanium dempers nemen.
Kort achter spatbordje is leuk maar heel je rug zit onder de modder. |
dat met die 1 demper dat weet jij dan weer uit ervaring.
echter dat korte achterspatbord icm modder vind ik wel meevallen....
nog steeds staat de vraag open of je de beugels voor de tassen los verkoopt? het scheelt jou weer gewicht. En ik zou ze wel willen overnemen.
_________________ KTM 07 SE 950R - KTM 530 EXC-R - Triumph 98 Daytona T595 - KTM 88 LC4 GS600 |
|
Naar boven |
|
|
neo
Geregistreerd op: 18-4-2005 Berichten: 207 Woonplaats: Midlaren, Drenthe
|
Geplaatst: Wo, 1 Feb. 2012, 22:40 Onderwerp: |
|
|
Hi,
ja ik had ook zo`n blackdog geloof ik: 2 in 1 tussenpijp.
Op de Dyno gaf het 12 pk minder.
Feit.
Heb het pijpje verkocht en alles terug gezet, 2 tita dempers gekocht.
Gaf zelfs nog een fraktie minder vermogen als standaard.
Akra is the best , maar kost wel munten
|
|
Naar boven |
|
|
|