lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Spullen SM SMR SMT te koop

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Frenz



Geregistreerd op: 30-10-2007
Berichten: 76

BerichtGeplaatst: Ma, 19 Sep. 2011, 13:43    Onderwerp: Spullen SM SMR SMT te koop Reageer met quote

Ik heb bij koop en verkoop wat spullen te koop staan maar ik krijg niet heel veel reacties van de SMers.

Daarom breng ik het hier nog maar een keer extra onder de aandacht.

Zie ook: http://link.marktplaats.nl/483219177


Laatst aangepast door Frenz op Ma, 19 Sep. 2011, 14:56, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
SM-Ronald



Geregistreerd op: 19-11-2007
Berichten: 32
Woonplaats: vlaardingen

BerichtGeplaatst: Ma, 19 Sep. 2011, 14:24    Onderwerp: Reageer met quote

Effe oftopic, ik zag mijn oude liefde weer bij goedhart staan.
Beviel hij niet of is er wat mooiers voor terug gekomen. 2thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Frenz



Geregistreerd op: 30-10-2007
Berichten: 76

BerichtGeplaatst: Ma, 19 Sep. 2011, 14:55    Onderwerp: Reageer met quote

Ronald,

Hij beviel bijzonder goed. Een van de fijnste fietsen die er bestaat. Ben net weer terug van 4000km door alle bergen van midden Europa. Ook het comfort is voor mij perfect.
De SM heeft een groot nadeel hij rijdt eigenlijk niet lekker als je er rustig of normaal mee rijdt, zoals je helaas vaak doet in ons overvolle kikkerlandje. Dan loopt hij bokkig en onregelmatig. Pas als je hem flink op zijn donder geeft rijdt hij lekker. Toen ik hem 3 seizoenen geleden had gekocht was ik dan ook 20minuten later mijn rijbwijs kwijt (Yihaaa met 180km 5 auto's buitenom in een bocht voorbij, op een 80km weggetje, slik, Was niet mijn schuld edelachtbare. Het lag echt aan de KTM!).
Dat agressieve aan/uit gedrag begon me uiteindelijk toch tegen te staan, zeker omdat ik nu vaak met vriendin rij, en ik heb hem daarom ingeruild op een Tiger800.
Als je de Tiger op zijn donder geeft rijdt hij biiijjna net zo goed als de SM (let wel bijna!) maar als je daar rustig mee rijdt rijdt hij ook ontzetttend fijn. Vandaar dus!

Als er oooooit een KTM SM uitkomt die bij normaal rijden net zo soepeltjes loopt als zo'n Tiger800 dan.....................................
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Ma, 19 Sep. 2011, 23:41    Onderwerp: Reageer met quote

aan/uit bij een KTM 950SM ????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Di, 20 Sep. 2011, 8:07    Onderwerp: Reageer met quote

Volle alle duidelijkheid: Koop en verkoop is voor het aanprijzen van spullen. Niet de andere topics.


Gezien dit nu meer en meer gebeurt sluit ik dit topic. Verdere doorlinks naar koop&verkoop zal ik verwijderen.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif