Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Ma, 29 Aug. 2011, 8:01 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | Ja.
Ik rij er al een tijdje mee, in de 690.
Voor nederlandse offroad: heel goed
voor stenen: helaas niet goed genoeg, vooral voorband gaat toch lek (buitenband gaat lek!)
op de 950 standaard velgen: kan niet, velg/band te breed.
als je 2.5" 1.6" excel velgen hebt kan het misschien wel.
ik vind het een erg mooi systeem, alleen helaas werkt het met stenige grond bij rallies niet goed genoeg.
ps.: Binnenbandje plakken is ook heel makkelijk hoor.. en kan wel eens makkelijker zijn dan een tubeless!! |
Erkt dat systeem bij alle cross of endurobanden? ik denk er overna het op mijn WR 450 te leggen maar enkel achteraan.
Dit om met een plattere band te kunnen rijden _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Ma, 29 Aug. 2011, 21:56 Onderwerp: |
|
|
http://www.tubeliss.com/
gemaakt voor 1.85 velg.. maar op een 2.5 werkt ie ook
Volgens mij werken alle banden
Banden die een beetje netjes glad zijn aan de binnenkant werken beter (minder verlies over langere tijd)
Een oudere band hergebruiken is niet echt aan te bevelen met dit systeem.
oude band geeft vaak droogscheuren in de band = LEK. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Di, 30 Aug. 2011, 18:21 Onderwerp: |
|
|
Gisteren bij Bens cross shop geweest in echt en die zij dat hij het getest had maar met de pirelli band niet dicht kreeg.
probleem is ik rij altijd met een pirelli scorpion extra op mijn wr 450.
wie gebruikt dit systeem en met welke band? _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Di, 30 Aug. 2011, 20:44 Onderwerp: |
|
|
ik heb hem dus, en getest en OK met:
-AC10
-bridgstone Gritty (668?)
Maar je kunt die vraag beter hier even stellen: dan krijg je veel meer antwoorden. (ps. Ik geloof dat het met iedere band goed gaat. Alleen op stenen werkt het gewoon NIET, voornamelijk omdat de buitenband lek gaat.
http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=9679.0
(Probleem is eigenlijk dat die buitenbanden niet ontworpen zijn als tubeless en dus geen mooie zachte taaie laag hebben aan de binnenkant die de band lekdicht houdt bij droogtescheuren. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
|