Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
gijssie2

|
Geplaatst: Ma, 23 Mei. 2011, 12:37 Onderwerp: |
|
|
René schreef: | Ik ben recent in bezit van een Zumo 550. Het is echt kinderlijk eenvoudig het ding te bedienen. Via mapsource routes laden, gereden routes via Google Earth teruglezen.
Het grote voordeel vind ik het grote bedieningsgemak, geen geknutsel met allerlei SD kaartjes, alles staat al in je GPS.
Zoals reeds gezegd, het is afhankelijk van waar je wensen liggen. Ik gebruik hem ook in de auto, 1 apparaat dat erg functioneel is.
Laat je goed voorlichten, er is van alles op allerlei fora te lezen. Mede hierdoor heb ik mijn keuze laten vallen op een Zumo 550.
Oh ja, niet geheel onbelangrijk, de prijs..........dat was ff schrikken nl. €850,- maar dan wel helemaal compleet.
Succes met je verdere zoektocht en tot zondag.
Groet,
René |
Ik heb ook een 550,maar ik had hem voor een veel vriendelijke prijs,ff op internet (Ebay/Marktplaats...) zoeken en je scoort hem voor 300€ goedkoper....Ik heb een nieuwe gekocht bij een soort subhandelaar van Zumo,en was lang geen 850 kwijt!
Gr Gijs.
(zo'n Zumo werkt perfect trouwens op de motor!) |
|
Naar boven |
|
 |
Erik 990 SMT
|
Geplaatst: Ma, 23 Mei. 2011, 18:25 Onderwerp: |
|
|
gijssie2 schreef: | René schreef: | Ik ben recent in bezit van een Zumo 550. Het is echt kinderlijk eenvoudig het ding te bedienen. Via mapsource routes laden, gereden routes via Google Earth teruglezen.
Het grote voordeel vind ik het grote bedieningsgemak, geen geknutsel met allerlei SD kaartjes, alles staat al in je GPS.
Zoals reeds gezegd, het is afhankelijk van waar je wensen liggen. Ik gebruik hem ook in de auto, 1 apparaat dat erg functioneel is.
Laat je goed voorlichten, er is van alles op allerlei fora te lezen. Mede hierdoor heb ik mijn keuze laten vallen op een Zumo 550.
Oh ja, niet geheel onbelangrijk, de prijs..........dat was ff schrikken nl. €850,- maar dan wel helemaal compleet.
Succes met je verdere zoektocht en tot zondag.
Groet,
René |
Ik heb ook een 550,maar ik had hem voor een veel vriendelijke prijs,ff op internet (Ebay/Marktplaats...) zoeken en je scoort hem voor 300€ goedkoper....Ik heb een nieuwe gekocht bij een soort subhandelaar van Zumo,en was lang geen 850 kwijt!
Gr Gijs.
(zo'n Zumo werkt perfect trouwens op de motor!) |
Gijs....die € 850,= sloeg als prijs op een post uit...2007 (!).....inmiddels zijn die dingen uiteraard véél goedkoper te vinden.
o.a. GPSshop.nl en PDAshop.nl verkopen ze incl.verzendkosten voor €579,=.
Via ebay vind ik een prijs van €535,= (uit de UK) : http://cgi.ebay.nl/Garmin-zumo-550-Motorcycle-GPS-Receiver-/170570549878?pt=UK_AudioTVElectronics_GPSSystems_GPSSystems&hash=item27b6cc0a76
Via Ebay.com....660 dollar...ca € 465,= :http://cgi.ebay.com/GARMIN-ZUMO-550-MOTORCYCLE-GPS-MP3-WATERPROOF-/390298057881?pt=GPS_Devices&hash=item5adf93bc99..maar loop je nog risico op 19% BTW (als de Douane jouw pakketje eruit pikt) naast de inklaringskosten... |
|
Naar boven |
|
 |
Icul8r
|
Geplaatst: Ma, 23 Mei. 2011, 19:13 Onderwerp: |
|
|
grazie!!!! |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|