Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Zo, 30 Jan. 2011, 21:42 Onderwerp: Gezocht: eentje voor de vriendin |
|
|
Omdat mijn vriendin ook de microbe te pakken heeft en over enkele weken haar eerste rijles heeft ben ik op zoek naar een goeie beginnersmotor voor haar.
Budget is echter beperkt: 1400 euro max. Ik dacht zelf aan iets in de aard van diversion, fazer, er-5, cb 500,...
Als iemand nog zo'n ouwe knar weet staan in redelijk goede staat (en met Belgische papieren): graag een seintje! _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Zo, 30 Jan. 2011, 22:19 Onderwerp: |
|
|
Ik heb een collega die een oude BMW 650 GS met verlaagd zadel al drie jaar in haar garage heeft staan. Ze is ooit aan rijlessen begonnen maar heeft uiteindelijk nooit examen gedaan. Indien interesse kan ik altijd eens infomeren wat ze er nog voor wil. Kan ze ineens mee op het onverhard  _________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Ma, 31 Jan. 2011, 1:12 Onderwerp: |
|
|
Vragen kost niks zeker?
Ik vrees dat de vraagprijs wel boven het budget zal gaan, maar als het niet teveel moeite is hoor ik het graag. _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
micwar

|
Geplaatst: Ma, 31 Jan. 2011, 11:32 Onderwerp: |
|
|
Als een XT 600 Z tenere 1vj uit 87 interessant is kan ik mijn maat wel vragen. Deze heeft er 1 staan en na aanschaf van een ktm staat deze te verstoffen.
gr Michel _________________ Den(k) Helder
DS 185, xt 500, xt 600, xt 750, exc 525, fe 450 en nu de 950 adv. |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Ma, 31 Jan. 2011, 13:43 Onderwerp: |
|
|
Ze is maar 1 m 63 groot, dus die tenere zal wat van het goede teveel zijn als beginner denk ik.
Toch bedankt voor de tip! _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Ma, 31 Jan. 2011, 21:27 Onderwerp: |
|
|
binnen jouw budget is er heel veel te koop. Mijn vriendin haar NTV kostte maar 700 euro, koffers en ruit en handvatverwarming inbegrepen. Mijn broer zijn moto heeft er 1000 gekost, is een triumph trophy 1200. Die laatste moet wel nieuwe vering hebben, dus meteen al zeker 600 euro kosten.
Maar voor vrouwen zijn er VEEL moto's te koop, check 2dehands.be en selecteer op prijs en eventueel regio. Er zijn veel cb's en fazers en diversions en gs500e's te koop. Ideaal voor meisjes en vrouwen.  _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
Thorri

|
Geplaatst: Di, 1 Feb. 2011, 17:09 Onderwerp: |
|
|
Ik heb nog een XV700 in de schuur staan. mijn vriendin heeft er altijd lekker op gereden. er zit alleen een nederlands kenteken op. _________________ Groeten Thorri |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Di, 1 Feb. 2011, 18:33 Onderwerp: |
|
|
Bedankt Thorri, maar niet echt interesse in een "cruiser" model.
Al iets gehoord van die gs met verlaagd zadel, demito? _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Wo, 2 Feb. 2011, 12:55 Onderwerp: |
|
|
Master of Disaster schreef: | Bedankt Thorri, maar niet echt interesse in een "cruiser" model.
Al iets gehoord van die gs met verlaagd zadel, demito? |
Tsja, ondanks het feit dat dat ding al jaren niet meer is bereden, heeft ze beslist om hem toch niet weg te doen. Helaas.
Andere tip: kijk eens op mobile.de . Van die oudere F650 funduro's (nog een modelleke ouder dan 650gs) gaan er geen geld (allé, "geen" is relatief he). Das toch een goeie moto om mee te leren rijden en daar kan je naast de weg ook een beetje mee spelen.
T _________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
|