Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Waldbrowser
Geregistreerd op: 27-8-2006 Berichten: 50 Woonplaats: Sellingen
|
Geplaatst: Do, 4 Jan. 2007, 19:59 Onderwerp: |
|
|
mr wheely schreef: | mooi mooi mooi maar waar is je snelheids meter olie themp enz enz enz
wel makkelijk als je hem later tekoop zet met de teller erop zonder km's |
De standaard meter had naast 1 ico gekund, of naast het contact slot.
Ik had hier geen behoefde aan. alleen de temparatuur meter kan een gemis zijn. maar wat helpt een meter als dat ding in de duinen aan de kook raakt ? Zijn het aantal KM op een SE van belang,? ik denk dat mijn slijt plekken genoeg zeggen, trouwens de ico,s houden ook een totaalstand bij welke niet te wissen is. _________________ Enjoy your life |
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Vr, 5 Jan. 2007, 3:45 Onderwerp: |
|
|
Waldbrowser schreef: | mr wheely schreef: | mooi mooi mooi maar waar is je snelheids meter olie themp enz enz enz
wel makkelijk als je hem later tekoop zet met de teller erop zonder km's |
De standaard meter had naast 1 ico gekund, of naast het contact slot.
Ik had hier geen behoefde aan. alleen de temparatuur meter kan een gemis zijn. maar wat helpt een meter als dat ding in de duinen aan de kook raakt ? Zijn het aantal KM op een SE van belang,? ik denk dat mijn slijt plekken genoeg zeggen, trouwens de ico,s houden ook een totaalstand bij welke niet te wissen is. |
klopt hooorrrrr maar ik denk dat ik ze toch zou missen
wat ik persoonlijk het mooiste vind is afwijken van het roadboek |
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3650
|
Geplaatst: Di, 16 Jan. 2007, 12:21 Onderwerp: |
|
|
[quote="Waldbrowser"]Hoi luitjes hier mijn oplossing, Door en door getest en is niet stuk te krijgen, ook niet als je op je plaat gaat.
Het geheel is licht, voldoende ruimter voor de bedrading en snel te monteren. Verschillende koplamp units ook de originele zijn gemakkellijk te monteren. De unit ICO en het MD roadbook is door het Rally Bike center geleverd.[/quote]
Ik snap er nix van, hartstikke netjes gemaakt, en nu staat het alweer te koop op E- Bay
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120073645042&ssPageName=ADME:B:SS:NL:1 _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
|
StevenD
Geregistreerd op: 11-4-2005 Berichten: 2668 Woonplaats: Amsterdam
|
Geplaatst: Di, 16 Jan. 2007, 15:35 Onderwerp: |
|
|
het is niet te koop, hij biet het aan voor het RBC, stukje reklame. _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6730 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Di, 16 Jan. 2007, 19:14 Onderwerp: |
|
|
simpel toch: Het prototype verkoop je,
ondertussen maak je een nieuwe versie, die weer net iets beter is.
reclame en verbetering in 1 x _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
RWELHUIS
Geregistreerd op: 20-12-2010 Berichten: 8 Woonplaats: Hengelo (O)
|
Geplaatst: Do, 20 Jan. 2011, 23:27 Onderwerp: |
|
|
heeft imand een goede oplossing voor het monteren van een raodbook en ico tbv de super enduro
wil graag de originele koplamp unit behouden
groeten Ronnie |
|
Naar boven |
|
|
Remmie
Geregistreerd op: 4-9-2007 Berichten: 232 Woonplaats: Duiven
|
Geplaatst: Vr, 21 Jan. 2011, 8:14 Onderwerp: |
|
|
RWELHUIS schreef: | heeft imand een goede oplossing voor het monteren van een raodbook en ico tbv de super enduro
wil graag de originele koplamp unit behouden
groeten Ronnie |
Hoi RWELHUIS
weer een SE in da house (forum)
Heb je al naar deze link gekeken. daar zie je mijn oplossing en die van G-SPOT.
http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=3257
Remmie _________________ Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience. |
|
Naar boven |
|
|
RWELHUIS
Geregistreerd op: 20-12-2010 Berichten: 8 Woonplaats: Hengelo (O)
|
Geplaatst: Zo, 23 Jan. 2011, 21:58 Onderwerp: |
|
|
Beste Remmie,
dank voor je reactie
heb je deze houder zelf gemaakt of is deze ook te koop
en hoe gaat het met de trillingen;
en kwetsbaarheid van de houder en het roadbook bij een val
alvast bedankt voor je informatie
wat een geweldige fiets is de 950se
ben de se een beetje aan het aanpassen stuurverhoogers en verlaagde voetsteunen - 3 cm dit laatste bevald mij zeer goed
groeten Ronnie |
|
Naar boven |
|
|
Remmie
Geregistreerd op: 4-9-2007 Berichten: 232 Woonplaats: Duiven
|
Geplaatst: Di, 25 Jan. 2011, 20:56 Onderwerp: |
|
|
RWELHUIS schreef: | Beste Remmie,
dank voor je reactie
heb je deze houder zelf gemaakt of is deze ook te koop
en hoe gaat het met de trillingen;
en kwetsbaarheid van de houder en het roadbook bij een val
ben de se een beetje aan het aanpassen stuurverhoogers en verlaagde voetsteunen - 3 cm dit laatste bevald mij zeer goed
groeten Ronnie |
De houder heb ik zelf gemaakt van een rond stuk aluminium van 12mm.
Een bankschroef, een vijl, een boor en een weekend vrije tijd en je komt een heel end. Door de stang in het midden krijg je een mooie driehoek en een zeer stabiele ophanging van het roadbook.
Ben zelf 2 mtr + en heb ook verlaagde voetsteun die ook iets naar achter staan.
Voor stuurverhogers had ik eerst 18mm (KTM) + 25mm (Touratech) en dat ging net met de bekabeling.
Nu heb ik van de winter stuurverhogers kunnen scoren die 5cm hoog zijn en een paar cm naar voren staan (van je af dus). Dat is helemaal fijn.
Heb wel de gas kabel 180° moeten draaien omdat de kabel toch wel erg strak stonden.
Remmie _________________ Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience. |
|
Naar boven |
|
|
RWELHUIS
Geregistreerd op: 20-12-2010 Berichten: 8 Woonplaats: Hengelo (O)
|
Geplaatst: Di, 25 Jan. 2011, 21:21 Onderwerp: |
|
|
De houder heb ik zelf gemaakt van een rond stuk aluminium van 12mm.
Een bankschroef, een vijl, een boor en een weekend vrije tijd en je komt een heel end. Door de stang in het midden krijg je een mooie driehoek en een zeer stabiele ophanging van het roadbook.
Ben zelf 2 mtr + en heb ook verlaagde voetsteun die ook iets naar achter staan.
Voor stuurverhogers had ik eerst 18mm (KTM) + 25mm (Touratech) en dat ging net met de bekabeling.
Nu heb ik van de winter stuurverhogers kunnen scoren die 5cm hoog zijn en een paar cm naar voren staan (van je af dus). Dat is helemaal fijn.
Heb wel de gas kabel 180° moeten draaien omdat de kabel toch wel erg strak stonden.
heb zelf de rox stuurverhogers van 4,5 cm ben zelf ook 190cm heb trouwens geen problemen met de kabels
ga in mei de dalmatia rally rijden ben benieuwd
ik wou de se ook nog even naar team west brengen
voor een open lucht filter andere naalden
eventuele afstelling op de test bank , heb er nu al akr uitlaten opzitten
heb jij hier ervaringen mee ?
en welke systemen kunnen er allemaal verwijderd worden
sas?
alvast bedankt |
|
Naar boven |
|
|
Remmie
Geregistreerd op: 4-9-2007 Berichten: 232 Woonplaats: Duiven
|
Geplaatst: Wo, 26 Jan. 2011, 8:43 Onderwerp: |
|
|
RWELHUIS schreef: |
ik wou de se ook nog even naar team west brengen
voor een open lucht filter andere naalden
eventuele afstelling op de test bank , heb er nu al akr uitlaten opzitten
heb jij hier ervaringen mee ?
en welke systemen kunnen er allemaal verwijderd worden
sas?
alvast bedankt |
Hoi Rwelhuis,
Die veranderingen die jij wilt doen heb ik ook (bijna)allemaal gedaan. Plus de een 16 tands voortandwiel.
Voor het verwijderen van SAS en SLS…. Moet je deze even lezen.
http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=21&postdays=0&postorder=asc&start=0
De mooiste verandering qua gevoel was toen ik bij KTM team west het Pro-setje (andere naalden enz.) heb laten monteren en af laten stellen. Dat gaf het beste resultaat in combinatie met de andere veranderingen natuurlijk. In het onder en midden gebied loopt die veel beter en soepeler. Maar, ook het verbruik gaat wat omhoog. Ik haal als ik het netjes doe 1:14 a 1:15.
Alleen heb ik de Open lucht filter (hete vroeger “sommer doors” omdat KTM team west vroeger Sommer hete) niet gedaan omdat als je ook off road gaat niet aan te bevelen om dat er makkelijker vuil in de luchtfilter kan komen.
Remmie _________________ Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience. |
|
Naar boven |
|
|
|