lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Hoera!! Nederlands LC8-forum, drinks are on the house!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo, 21 Nov. 2004, 17:54    Onderwerp: Hoera!! Nederlands LC8-forum, drinks are on the house! Reageer met quote


Hoi Allemaal,

eindelijk is het zo ver, een echt NEDERLANDS LC8 forum.
Smile smiley smiley2 grin3

Doelstelling is dan ook om hier te praten en informatie uit te wisselen IN het NEDERLANDS over je (toekomstige) LC8.

Het is de eerste opzet van dit forum: dus heb je suggesties en/of commentaar, schrijf het liefst onder:

Forum, Test en Admin: Suggesties

Hopelijk zal dat leiden tot een nog mooier forum smiley

Dr_Bean

_________________
Dr_Bean


Laatst aangepast door Dr_Bean op Vr, 31 Aug. 2012, 23:23, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Gast






BerichtGeplaatst: Za, 27 Nov. 2004, 0:47    Onderwerp: Reageer met quote

heel veel succes ermee!! Ziet er netjes uit, maar misschien ook wat te druk.

Gr JB
Naar boven
Gast






BerichtGeplaatst: Za, 27 Nov. 2004, 6:45    Onderwerp: Reageer met quote

Ziet er prima uit!! De kleurstelling is misschien wat donker, maar ach wel in de kleuren van KTM wink

Nou maar hopen dat dit mijn vaste Forum wordt. Als ik de hoofdprijs win bij de nieuwjaarsloterij komt er zeker een SuperDuke en daarnaast misschien nog wel een Adventure.......keep on dreaming!!!!
Naar boven
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Za, 27 Nov. 2004, 11:12    Onderwerp: Reageer met quote

Anonymous schreef:
Ziet er prima uit!! De kleurstelling is misschien wat donker, maar ach wel in de kleuren van KTM wink

Nou maar hopen dat dit mijn vaste Forum wordt. Als ik de hoofdprijs win bij de nieuwjaarsloterij komt er zeker een SuperDuke en daarnaast misschien nog wel een Adventure.......keep on dreaming!!!!



mja: Ik wilde het forum duidelijk ANDERS maken dan al die PhP fora die we al kennen en die weinig anders zijn dan de standaard phpBB stijl.

Als de leesbaarheid er echt onder lijdt, dan moeten we kijken hoe we dat beter krijgen! (ik heb hier een lcd, dat kijkt toch anders dan een crt).

groet
Dr_Bean
de Admin

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Gast






BerichtGeplaatst: Za, 27 Nov. 2004, 11:35    Onderwerp: Reageer met quote

mooi gedaan

zal wel beter beginnen lopen als de nieuwe modellen (duke, supermoto) op de markt komen

vindt het alvast een goed initiatief
Naar boven
GranCandy



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 17
Woonplaats: Apeldoorn

BerichtGeplaatst: Za, 27 Nov. 2004, 13:06    Onderwerp: Reageer met quote

Zo heb me ook geregistreerd.
Proficiat met het forum!
Nu alleen afwachten of m'n volgende motor een Adventure, een 1200 GS of een duc 749 wordt of dat ik toch bij de Cagiva Gran Canyon blijf wink2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Gast






BerichtGeplaatst: Za, 27 Nov. 2004, 21:03    Onderwerp: Reageer met quote

Hi Guy's,

Ik heb me net aangemeld nadat een vriend me melde van het bestaan van dit mooie forum. Na een aantal jaren op italiaanse sportmotoren te hebben gereden ga ik over naar KTM. In januari hoop ik de nieuwe Adventure S te ontvangen want deze is inmiddels besteld. Ik ben erg onder de indruk van de rijkwaliteiten van de KTM en vooral de enorme lol die je erop hebt.
Kan niet wachten tot ie er is........

Ik hoop hier veel info te vinden en wellicht in het voorjaar eens afspreken voor on en off road rijden.
CU Tutu
Naar boven
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Za, 27 Nov. 2004, 22:36    Onderwerp: Re: Hoera!! Nederlands LC8-forum, drinks are on the house! Reageer met quote

Dr_Bean schreef:

Hoi Allemaal,

eindelijk is het zo ver, een echt NEDERLANDS LC8 forum.
Smile smiley smiley2 grin3

Doelstelling is dan ook om hier te praten en informatie uit te wisselen IN het NEDERLANDS over je (toekomstige) LC8.

Het is de eerste opzet van dit forum: dus heb je suggesties en/of commentaar, schrijf het liefst onder:

Forum, Test en Admin: Suggesties

Hopelijk zal dat leiden tot een nog mooier forum smiley

Gerben / Dr_Bean


Gefeliciteerd Gerben, ziet er nu al heel proffesioneel uit,
Heerlijk, LC8praat in je moers taal!

Ik ga snel de link doorsturen aan drie andere LC8 rijders die ik ken!

Groet Daan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
kameel



Geregistreerd op: 1-12-2004
Berichten: 119
Woonplaats: dronten

BerichtGeplaatst: Do, 2 Dec. 2004, 1:02    Onderwerp: Reageer met quote

ook van mij gefeliciteerd Gerben, ziet er goed uit, lijkt op KTM 950 Riders, waar ik ook de aankondiging van dit forum zag.
het praat en schrijft in iedergeval makkelijker dan in het engels, duits en zeker italiaans.

groeten pieter

_________________
riding the camel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Wo, 9 Nov. 2005, 8:05    Onderwerp: Reageer met quote

Volgens mij hebben we een update gehad vanacht,...zie er weer wat strakker uit ! thumbsup


en volgens mij ietsje meer emoticons ! ! drummer

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Wo, 9 Nov. 2005, 8:29    Onderwerp: Reageer met quote

klopt. nieuwe updates door Schradt geinstalleerd, de oude fiblack style is er nu helemaal uit.

ik heb effe weinig tijd om er naar te kijken, maar het ziet er al goed uit.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif