Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Vr, 20 Aug. 2010, 11:43 Onderwerp: |
|
|
Ze hebben mij daar ook al vaak uit de nood geholpen!
Net terug van Desmet in Waregem. Ook een positieve ervaring. _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Za, 21 Aug. 2010, 0:19 Onderwerp: |
|
|
beetje raar dat er in eens een bout afgebroken is foutje van de monteur, die zich daarna wel goed hersteld heeft  |
|
Naar boven |
|
 |
dirk pauwels
|
Geplaatst: Za, 21 Aug. 2010, 12:20 Onderwerp: |
|
|
lchaacht schreef: | Bij het laatste onderhoud van m'n 950: tijdens de testrit achteraf hoort de mechanieker een tikkend geluid in de motor.
Conclusie: hij moest dus terug open om na te gaan waar dit vandaan kwam. Spijtig genoeg was dit tijdens een zeer drukke periode, ben de adventure dan ook meer dan 2 weken langer kwijt geweest dan voorzien.
Nu bleek dat er een bout in de motor afgebroken was. De dealer (motocare) heeft meteen zijn verantwoordelijkheid genomen en heb de ganse periode een 990 adventure gratis mogen gebruiken. Mss ook omdat ze wisten dat de moto mijn enige vervoermiddel is maar toch. De extra werkuren (motor moest weer opengehaald worden) en kosten hebben ze ook voor hun rekening genomen. Echt FANTASTISCHE service!
En dan moet je weten dat ik er voor de eerste keer ging...en zal er blijven gaan nu ook!
Het is toch een beetje een gelijkaardig voorval.. Maar ik verkies dan toch de oplossing van Motocare....., |
Motocare heeft al langer een goede rep in belgie, ook voor BMW's. Tijdje geleden was er precies wel wat minder mechanische kennis in huis, (had wat klachten gehoord van zowel BMW als KTM kennissen) mss een personeelsprobleem, zal ondertussen wel opgelost zijn. Qua mentaliteit en klantservice 1 van de betere dealers denk ik. _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
BMW R1150GS project bike |
|
Naar boven |
|
 |
MrHornet
|
Geplaatst: Zo, 22 Aug. 2010, 10:59 Onderwerp: |
|
|
Gisteren heb ik mijn motor opgehaald en gelukkig bleek het geheel een misverstand te zijn, ze hebben geen kosten in rekening gebracht.
Het bleek een eenmansactie van een beginnend monteur die dacht dat deze kosten verhaald konden worden.. |
|
Naar boven |
|
 |
PHS
|
Geplaatst: Zo, 22 Aug. 2010, 11:27 Onderwerp: |
|
|
Da's goed nieuws!
Misschien lezen ze dit forum ook...
Moeten ze alleen even een cursusje communiceren volgen...  _________________ ex. KTM 950 Adventure 2005 |
|
Naar boven |
|
 |
dirk pauwels
|
Geplaatst: Ma, 23 Aug. 2010, 12:55 Onderwerp: |
|
|
MrHornet schreef: | Gisteren heb ik mijn motor opgehaald en gelukkig bleek het geheel een misverstand te zijn, ze hebben geen kosten in rekening gebracht.
Het bleek een eenmansactie van een beginnend monteur die dacht dat deze kosten verhaald konden worden.. |
Kunnen ze die beginners niet op iets anders laten oefenen....Grasmachinen of zo....Rare denkpiste van die "monteur" en de dealer had jou trouwens ook gebeld dat je de kosten zelf moest betalen...lijkt mij eerder dat ze geprobeerd hebben en verloren....
Als ik dealer zou zijn zou ik ook meelezen op verschillende fora.... _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
BMW R1150GS project bike |
|
Naar boven |
|
 |
lchaacht
|
Geplaatst: Ma, 23 Aug. 2010, 18:28 Onderwerp: |
|
|
Hm, bij een volgend vergelijkbaar voorval dus gewoon even posten op't forum... en dan maar hopen dat ze meelezen!  |
|
Naar boven |
|
 |
|