lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

garantie

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
gommaar



Geregistreerd op: 28-3-2005
Berichten: 3
Woonplaats: belgië

BerichtGeplaatst: Do, 6 Okt. 2005, 22:13    Onderwerp: garantie Reageer met quote

Begin september naar de Vogezen geweest. De tweede dag problemen met de koppeling. Geen olie meer in het reservoir aan de koppelings. In de eerst volgende motorzaak dot 4 brake fluid gekocht en bij gevuld. Ging goed tot de volgende dag (ongeveer 500 km). Terug geen koppeling meer. Resevoir was nog vol. Mijn garagist gebeld en via Euroassitance 2 KTM adressen gekregen in de omgeving van Metz. Uiteindelijk terecht gekomen bij SEH in Moulins les Metz Cédex 03876930. Er moesten stukken besteld worden en mocht de motor de week nadien komen afhalen. Na een simpele vraag of dit onder garantie viel, werd dit onmiddellijk geregeld. De week nadien moest ik enkel voor een lekke band betalen, wat ik niet eens wist. Mooi werk van KTM. De garantie werk goed.
_________________
Geintresseerd in berijdbare kleine wegen (zand, kassei, beton). In mijn eigen streek ken ik er veel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Do, 6 Okt. 2005, 22:33    Onderwerp: Re: garantie Reageer met quote

gommaar schreef:
Begin september naar de Vogezen geweest. De tweede dag problemen met de koppeling. Geen olie meer in het reservoir aan de koppelings. In de eerst volgende motorzaak dot 4 brake fluid gekocht en bij gevuld. Ging goed tot de volgende dag (ongeveer 500 km). Terug geen koppeling meer. Resevoir was nog vol.


Volgens mij moet daar speciale minerale olie in en géén DOT4 ! surprised

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Do, 6 Okt. 2005, 23:33    Onderwerp: Re: garantie Reageer met quote

Theo.nl schreef:
gommaar schreef:
Begin september naar de Vogezen geweest. De tweede dag problemen met de koppeling. Geen olie meer in het reservoir aan de koppelings. In de eerst volgende motorzaak dot 4 brake fluid gekocht en bij gevuld. Ging goed tot de volgende dag (ongeveer 500 km). Terug geen koppeling meer. Resevoir was nog vol.


Volgens mij moet daar speciale minerale olie in en géén DOT4 ! surprised


je hebt gelijk theo en het staat er nog op ook ??????en op de dot 4 staat BRAKEFLUIT als je het dan nog niet snapt, heb het zelf wel eens gehad en ik heb er toen sla olie ingedaan en dat werkt perfect laugh laugh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Vr, 7 Okt. 2005, 7:17    Onderwerp: Reageer met quote

Ik had het laatst nog in Andorra,...probleempje met de achterrem. de plaatselijke monteur wilde géén dot4 bijvullen in het remvloeistofreservoir, moest speciale KTM (minerale) olie in zei hij.

Volgende dag terug gegaan (na navraag te hebben gedaan op dit forum) , en toch bij laten vullen met dot4.

Het stond namelijk gewoon op de dekseltjes wat erin moet, Koppeling = Mineraal en remmen = Dot4

...vergeet ik dus nooit meer ! grin

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
gommaar



Geregistreerd op: 28-3-2005
Berichten: 3
Woonplaats: belgië

BerichtGeplaatst: Zo, 9 Okt. 2005, 20:36    Onderwerp: Reageer met quote

die dot 4 heeft er maar een paar dagen in geweest . Ik vond nergens andere olie, zal in het vervolg naar de supermarkt gaan en slaolie erin doen. De mecanieker in Metz vond dat niet erg. Tot nu heb ik geen problemen meer gehad (na 1500 km).
_________________
Geintresseerd in berijdbare kleine wegen (zand, kassei, beton). In mijn eigen streek ken ik er veel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Zo, 9 Okt. 2005, 21:03    Onderwerp: Reageer met quote

gommaar schreef:
die dot 4 heeft er maar een paar dagen in geweest . Ik vond nergens andere olie, zal in het vervolg naar de supermarkt gaan en slaolie erin doen. De mecanieker in Metz vond dat niet erg. Tot nu heb ik geen problemen meer gehad (na 1500 km).


met dot 4 in je kopp reservoir heb je kans dat je o-ringentjes van het zuigertje opgevreten word daarom gebruiken ze mineral oil
groeten mr wheely
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo, 9 Okt. 2005, 21:20    Onderwerp: Reageer met quote

valt me reuze mee dat je dan nog geen problemen hebt (en verwacht ook niet dat je die alsnog krijgt dan).
Rem vloeistof is namelijk verdomde aggressief spul, ook geschikt als verfafbijt bijv.!!

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif