lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Belt Bag Comp - Heuptas KTM

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
geerty

BerichtGeplaatst: Vr, 23 Apr. 2010, 14:05    Onderwerp: Belt Bag Comp - Heuptas KTM Reageer met quote

Bijna nagelnieuwe Belt Bag KTM (kleur oranje-zwart) slechts één keer onroad gebruikt. Geen enkele schade. Functionele heuptas ideaal voor off-road met apart compartiment voor allerlei gereedschap, drinkfles houder, versterkte en geventileerde rugzijde, compartiment voor persoonlijke spullen, waterproof compartiment, dikke stevige buikriem met kliksluiting.
Mag de deur uit voor 35 Euro.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Aleph

BerichtGeplaatst: Vr, 7 Mei. 2010, 19:57    Onderwerp: Reageer met quote

u hep pm Mr-T
geerty

BerichtGeplaatst: Za, 8 Mei. 2010, 19:00    Onderwerp: Reageer met quote

VERKOCHT rolleyes2
Naar boven
gijssie2

BerichtGeplaatst: Zo, 9 Mei. 2010, 9:44    Onderwerp: Reageer met quote

Hey Geerty,
wat ben jij een eikel zeg!! De hele week stuur ik al PB's en emails naar je toe dat ik die tas wil hebben,dan reageer je niet meer,en nou verkoop je hem aan een ander?? thumbsdown evil
Naar boven
geerty

BerichtGeplaatst: Zo, 9 Mei. 2010, 20:16    Onderwerp: Reageer met quote

He Gijssie,

Ik ontving inderdaad een mail van je waarbij je mij een voorstel deed, wat voor mij niet voldoende was. In die mail schreef je ook dat je er nog wel iets zou van horen indien ik het een goed voorstel vond .
Aangezien je niets meer van mij hoorde zal ik het -logisch gezien dan- geen goed voorstel gevonden hebben.
Voor zover ik denk verkoop ik nog steeds aan wie ik wil en aan diegene die mij een faire prijs biedt.
Je reaktie is dus totaal "not done" !!
Naar boven
gijssie2

BerichtGeplaatst: Zo, 9 Mei. 2010, 22:27    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn reaktie is in zoverre "done",dat het niet meer dan logisch was geweest dat je me even teruggemaild had?? En zeker als iemand de hele week al mails en pb's stuurt,dan is het misschien een indicatie dat die iemand iets heel graag wil hebben??? Ik kan niet ruiken dat je niet akkoord ging met mijn aanbod,en je had op zijn minst even terug kunnen mailen? Dat was een kleine moeite geweest,en dan had je hem al verkocht gehad............Beetje jammer dus. thumbsdown
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: