lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

KTM + Db autotrein

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Reizen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Hydrazine



Geregistreerd op: 9-9-2006
Berichten: 294
Woonplaats: Almere-Binnen

BerichtGeplaatst: Zo, 12 Jul. 2009, 11:39    Onderwerp: KTM + Db autotrein Reageer met quote

Zo nog een paar weken en dan eindelijk op vakantie.

Vorig jaar naar Spanje en van west naar oost door Pyreneeën crossen. Motorlaarzen gekocht in Andorra en een paar dagen aan het strand in Roses, Spanje. Vanuit Spanje langs de kust naar Narbonne is een prachtige rit! Geteste Garmin GPS routes verkrijgbaar via PB.

Terug met de auto trein (www.autozug.nl) vanuit Narbonne, Frankrijk, door omstandigheden. Heerlijk geslapen en de volgende dag sta je in Hildesheim, Duitsland.

Dit jaar heen & terug vanuit Hildesheim, Duitsland naar Bolzano, Italia voor rit door Slovenie met daarvoor eerst even de Italiaanse en Oostenrijkse Alpen te verkennen. De Stelvio moet je dan gewoon op de route meenemen!

Kijk hier maar eens! http://www.bikecam.ch

Echt die DB auto trein + KTM kan ik een ieder aanbevelen! Boek je precies op Moederdag bij DB, dan krijg je nog eens 30% korting! Dus betaal ik nu zitplaats prijs voor een eigen coupe met 2 slaapplaatsen. Hadden aan een bed ook wel voldoende gehad denk ik... E 770,-

Hoop dat je gelijk hebt Ds. Bean met de Michelin Anakee 2 als voorband. Die gaat er bij mij deze week op...

www.autozug.de
2thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
f@zertje



Geregistreerd op: 19-7-2006
Berichten: 341
Woonplaats: Oirschot

BerichtGeplaatst: Zo, 12 Jul. 2009, 11:48    Onderwerp: Reageer met quote

alleen wel zelf je bier meenemen smug en je kop laaghouden bij het inrijden van de trein. laugh3
_________________
GS 1200LC rally 2018
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Hydrazine



Geregistreerd op: 9-9-2006
Berichten: 294
Woonplaats: Almere-Binnen

BerichtGeplaatst: Zo, 12 Jul. 2009, 11:53    Onderwerp: Vrije hoogte Reageer met quote

f@zertje schreef:
alleen wel zelf je bier meenmen smug en je kop laaghouden bij het inrijden van de trein.


Inderdaad, Had de imbus sleutel al bij de hand om mijn voorscherm eraf te halen, maar zelfs de verhoogde KTM versie had ik volgens mij 5 cm over. Zag voor mij zo'n dikke Duitser op een GS'je de autowagon in rijden en dacht als hij kan kan ik dat ook.

Zeker, je moet wel zelf je bier meenemen! Vergeten te melden, dank!
stars
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Hydrazine



Geregistreerd op: 9-9-2006
Berichten: 294
Woonplaats: Almere-Binnen

BerichtGeplaatst: Do, 16 Jul. 2009, 18:11    Onderwerp: Re: KTM + Db autotrein Reageer met quote

Hydrazine schreef:


Hoop dat je gelijk hebt Ds. Bean met de Michelin Anakee 2 als voorband. Die gaat er bij mij deze week op...



Nou mooi is dat, Michelin Anakee 2 in maat van de KTM 990 Adv. voorband pas leverbaar in NL & B eind januari 2010...volgens Michelin...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
f@zertje



Geregistreerd op: 19-7-2006
Berichten: 341
Woonplaats: Oirschot

BerichtGeplaatst: Do, 16 Jul. 2009, 18:31    Onderwerp: Reageer met quote

bel Ligt banden in oisterwijk eens (013-5215303), die heeft vaak eerder wat op voorraad.
Ik heb nog wel een karoo nopper voor je liggen 1000 km oud.
alleen afhalen 2thumbsup rest gratis

_________________
GS 1200LC rally 2018
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Vr, 17 Jul. 2009, 9:22    Onderwerp: Reageer met quote

of je koop gewoon het H-model, die is al jaren beschikbaar!

ok, dan mag je dus niet boven de 210km/h over verkeersdrempels rijden.....

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Bongo



Geregistreerd op: 5-2-2009
Berichten: 154

BerichtGeplaatst: Wo, 21 Apr. 2010, 10:06    Onderwerp: Reageer met quote

Je hebt een PB!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Reizen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif