lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

19 inch voorwiel in Supermoto?

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Frenz



Geregistreerd op: 30-10-2007
Berichten: 76

BerichtGeplaatst: Di, 6 Apr. 2010, 14:17    Onderwerp: 19 inch voorwiel in Supermoto? Reageer met quote

Mijn Supermoto is veel geschikter voor lange reizen en veel comfortabeler dan ik van te voren had verwacht. Zeker ook omdat ik er een RaysZ zadel en een klein ruitje op heb zitten.
Stel, ik wil met mijn Supermoto op reis door wat ruigere gebieden en ik wil er een 19 inch voorwiel in zetten. Ik ben benieuwd of iemand weet of dat kan. Misschien een spaakwiel of spaak-naaf uit een ander type of zo?

Heeft iemand daar ooit van gehoord bij een SM?

(En niet vertellen dat het verstandiger is om een Adventure te kopen want dat weet ik al. Ik heb nou juist een SM gekocht omdat ik niet zo heel verstandig ben.)


Frenz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Di, 6 Apr. 2010, 15:58    Onderwerp: Re: 19 inch voorwiel in Supermoto? Reageer met quote

Frenz schreef:
Mijn Supermoto is veel geschikter voor lange reizen en veel comfortabeler dan ik van te voren had verwacht. Zeker ook omdat ik er een RaysZ zadel en een klein ruitje op heb zitten.
Stel, ik wil met mijn Supermoto op reis door wat ruigere gebieden en ik wil er een 19 inch voorwiel in zetten. Ik ben benieuwd of iemand weet of dat kan. Misschien een spaakwiel of spaak-naaf uit een ander type of zo?

Heeft iemand daar ooit van gehoord bij een SM?

(En niet vertellen dat het verstandiger is om een Adventure te kopen want dat weet ik al. Ik heb nou juist een SM gekocht omdat ik niet zo heel verstandig ben.)


Frenz


mooi zal het niet zijn maar je kunt met je 17 inch ook off-road
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
StevenD



Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 2662
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Di, 6 Apr. 2010, 22:26    Onderwerp: Reageer met quote

er is vaken een sm omgebouwd tot se ook.
_________________
Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Wo, 7 Apr. 2010, 3:24    Onderwerp: Reageer met quote

StevenD schreef:
er is vaken een sm omgebouwd tot se ook.



hoe bedoel je alleen de wielen of vering en al, lijkt me een kostbaar grapje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif