Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Nocer

Geregistreerd op: 11-6-2009 Berichten: 307
|
Geplaatst: Vr, 12 Mrt. 2010, 17:46 Onderwerp: |
|
|
Ah, thuis even meten. Bedankt!
In mijn boekje staat:
- TUrn handwheel counterclockwise as far as it will go
- Turn it clockwise by the number of turns corresponding to the shock absorber type and use.
comfort 4 turns
standard 4 turns
sport 8 turns
full payload 16 turns
Dus ik denk dat ik met mijn vakantie met koffers, tent etc... 16 moet gebruiken. En nu 8.
Met een turn ga ik er vanuit dat ze een volledige omwenteling bedoelen.
Bedankt iig Dirk, zal vanavond meer posten (of morgen ochtend, ligt eraan hoe donker het is als ik thuis ben) |
|
Naar boven |
|
 |
Nocer

Geregistreerd op: 11-6-2009 Berichten: 307
|
Geplaatst: Ma, 22 Mrt. 2010, 17:06 Onderwerp: |
|
|
Vering voelt al een stuk beter nu hij op sport staat trouwens.  |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6799 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Ma, 22 Mrt. 2010, 20:24 Onderwerp: |
|
|
ja. dit is alleen de veervoorspanning.
alle dempings setting werken precies andersom: eeerst helemaal 'vast' draaien, dan X clicks los. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Nocer

Geregistreerd op: 11-6-2009 Berichten: 307
|
Geplaatst: Di, 23 Mrt. 2010, 11:51 Onderwerp: |
|
|
Ja klopt. Heb het boekje er maar goed bijgehouden. Even goed kijken of er clockwise of counter-clockwise staat.
Ik heb alle instellingen op sport gezet achter. Voor nog niet, moet ik wel doen (zie andere topic).
Ben nog erg nieuw met dit soort dingen, dus moet nog erg wennen aan wat wat beinvloedt. |
|
Naar boven |
|
 |
|