lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Koelvloeistofverlies door val

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
JanJan



Geregistreerd op: 25-6-2009
Berichten: 192
Woonplaats: De Woude

BerichtGeplaatst: Do, 11 Feb. 2010, 11:30    Onderwerp: Koelvloeistofverlies door val Reageer met quote

Ik ben vanmorgen op een ontzettend stomme manier onderuitgegaan. Kom op een gladde weg bij mijn werk aan, geen probleem, rij de plank af naar de fietsenkelder zonder te remmen omdat die glad was, en rem mezelf vervolgens beneden aangekomen onderuit met de voorrem op een droge betonvloer. Deuk in mijn ego en krassen op de tank.. Het meisje dat in de kelder stond keek me nog vol bewondering aan toe ik kwam aanrijden. Ze kon mooi helpen de motor rechtop te zetten.. De vraag is dit: er lag een plasje koelvloeistof op de grond van zo'n tien cm. Na rechtopzetten van de motor bleek dit vanaf de tank te druppen. De binnenkant van de tank was ook wat nat onderaan bij de radiator. Hoe kan dit? Ik zie het nergens meer lekken, ook niet als de motor loopt. Zit er ergens een overdrukventiel of zo dat koelvloeistof naar buiten gooit? Ik denk dat ik gewoon naar huis kan rijden vanmiddag, maar wil graag weten of iemand me kan vertellen of dit normaal en ongevaarlijk is. Groet, Jan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Benny



Geregistreerd op: 8-10-2009
Berichten: 462
Woonplaats: Vlaanderen

BerichtGeplaatst: Do, 11 Feb. 2010, 11:51    Onderwerp: Reageer met quote

niks erg denk ik, waarschijnlijk het expansievatje dat beetje overgelopen is via het overloopdarmpje .
_________________
mvg Benny

SM 950
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3649

BerichtGeplaatst: Do, 11 Feb. 2010, 12:29    Onderwerp: Reageer met quote

klinkt niet ernstig jan,

ik zou zeggen..gewoon starten, ff laten draaien en controleren of er niet ergens nog meer vloeistof vandaan komt.

de adv is behoorlijk valproof hoor, de tankhelften zijn prima bumpers wink3

Jammer dat dat meisje het nou net weer moest zien, daar gaat je "stoere imago" wink3
(nou ja, misschien vind ze je nog steeds wel stoer)

Gisteravond om 23:00 uur stond ik hier in de woonwijk op weg naar huis ook ineens dwars met de smr, ik kon hem nog net overeind houden. worried2

Van mij mag het gaan dooien,...het is mooi geweest met die winter blank

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BJ



Geregistreerd op: 16-7-2008
Berichten: 419
Woonplaats: Almere

BerichtGeplaatst: Zo, 14 Feb. 2010, 17:52    Onderwerp: Reageer met quote

Mee eens, waarschijnlijk is de deuk in je imago het ergste dat je overkomen is. Je hebt gelijk wel een mooie reden om een kop koffie te gaan drinken met dat meisje rolleyes

De koelvloeistof zal idd wel van het expansievaatje komen. Niet iets om je zorgen over te maken.

_________________
www.nieuwerf.nl
grijze 2003 950 Adventure
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif