lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Raketman's 990 : the saga continues
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Za, 6 Feb. 2010, 22:06    Onderwerp: Reageer met quote

maarja.. een olieslang die na de laatste reparatie onder spanning gemonteerd staat, en dan 2x losschiet... is toch gewoon een kwestie van slecht werk.
_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Raketman



Geregistreerd op: 13-1-2007
Berichten: 1412
Woonplaats: Wichelen (B)

BerichtGeplaatst: Za, 6 Feb. 2010, 23:34    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
maarja.. een olieslang die na de laatste reparatie onder spanning gemonteerd staat, en dan 2x losschiet... is toch gewoon een kwestie van slecht werk.


Dat is zo...

nuja, tenslotte ben ik ook maar een amateuristische knoeier met twee linkerpoten. Het kost mij steeds weer moeite om voor-en achterwiel van elkaar te onderscheiden, laat staan dat ik zoiets als een (af-fabriek) verkeerd gemonteerde olieleiding zou ontdekken. Daar ben ik echt veel te lomp voor.
Zo ben ik er steeds meer van overtuigd dat het feit dat mijn motor een krel is, eigenlijk volledig ende geheel mijn eigen schuld is. Waarschijnlijk zit ik er verkeerd op, rij ik er nog veel verkeerder mee en zou iemand mij dringend eens moeten uitleggen waarom dat verdomde rechterpedaal zo moeilijk schakelt.

Wat ik echt te gek vind, is dat sommigen zowaar geloven dat ik er iets vanaf weet ! Wacht maar tot binnen een week...het zit er dan dik in dat McBoy zijn stuur volledig vastzit, Demito zijn ketting ergens in één of andere dakgoot hangt en diskelet ontdekt dat zijn tandwiel nu als remschijf dienst doet en omgekeerd. Erg is dat allemaal niet, ik heb mijn lol tenminste gehad.

smug

_________________
Nil volentibus arduum

2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
demito



Geregistreerd op: 25-8-2009
Berichten: 881
Woonplaats: Overijse

BerichtGeplaatst: Zo, 7 Feb. 2010, 20:42    Onderwerp: Reageer met quote

Raketman schreef:

Demito zijn ketting ergens in één of andere dakgoot hangt


Lees eens je PB...thinking thinking thinking

smug

_________________
Husqvarna 701 enduro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Aleph



Geregistreerd op: 27-11-2007
Berichten: 888
Woonplaats: Flanders Fields

BerichtGeplaatst: Zo, 7 Feb. 2010, 21:02    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
maarja.. een olieslang die na de laatste reparatie onder spanning gemonteerd staat, en dan 2x losschiet... is toch gewoon een kwestie van slecht werk.


jep, maar niet van slecht werk van Raketman, hij zegt immers dit "'k Heb beide originele spanringen eraf gehaald, "

de originele fabrieksringen dus. Dat heeft ie niet in zijn schuif liggen.

_________________
mijn nieuwe nick is Muug
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif