lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Ik ga op reis en ik neem mee...........
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Reizen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
greenback



Geregistreerd op: 9-3-2009
Berichten: 109
Woonplaats: Velle

BerichtGeplaatst: Vr, 5 Feb. 2010, 9:27    Onderwerp: Re: Allemaal veul te veul !!!! Reageer met quote

Bčr Motard schreef:

Aan Greenback ..... Ik vraag me wel af op wat ge gaat liggen ? En waar ge gaat inliggen ? En hoe maakt ge u eten klaar ? En er zullen nog wel dingen zijn die "vergeten" zijn vermoed ik .... Of gaat ge met wat ge hebt opgenoemd 2 volle weken op vakantie en dit met zo weinig mogelijk contact te hebben met wezens die niet met de moto rijden ??? lipsrsealed2


Grtz Bčr Motard van De Motards .... just he Rob Motard !!!!! thumbsup


Ik ga elk jaar 4 weken zo op vakantie.

Mijn lijstje geldt voor de zomer, niet voor de winter in noorwegen ofzo...als het regent is dat heel sporadisch en meteen een goed excuus om de plaatselijke horeca financieel te gaan steunen 2thumbsup

Goed plekje zoeken om de tent op te zetten en je hebt niets nodig om op te liggen. Er is altijd wel ergens een stukje gras, zacht zandduintje te vinden om op te slapen. En als kussen gebruik ik gewoon mn camelback. Wel opletten dat je 's nachts niet te veel drinkt want anders word je geheid wakker met een stijve nek wink

als het te koud is hou ik mn jas gewoon aan, idem voor de crossbroek. Elke dag alles uitwassen is er niet bij, maar reken toch maar elke 2-3 dagen en hoe harder je rijdt hoe minder je stinkt grin3

warm eten eet ik op resto/eettent/afhaal, de koude maaltijden zijn spartaans maar van die eenvoud geniet ik op een bepaalde manier wel (nothing beats stokbrood+makreel met tomatensaus uit blik).

anyway, mijn lijstje is zeker niet helemaal compleet, maar veel scheelt het niet en het geeft de richting die ik uitga als ik begin te packen. Ieder doet het op zijn manier maar ik ga liever "comfortabel de weg op" met de motor dan met een boel bagage die het "comfortabel" maken op de camping...alles heeft zn prijs!

groeten,
tom

_________________
KTM Adventure 950 2003
Honda CBR600 Fx 1999
Honda Transalp XL600V 1994
Harley Davidson Aermacchi TX125 1973
Honda CB750 Candygold 1972
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bčr Motard



Geregistreerd op: 6-8-2009
Berichten: 120

BerichtGeplaatst: Vr, 5 Feb. 2010, 14:36    Onderwerp: Reageer met quote

Ja klinkt inderdaad zeer avontuurlijk .... Wij hebben onze laatste vakantie veel te veel meegenomen daar zijn we ons van bewust ...."we hadden zelfs ons eigen glazen mee voor de whiskey in te gieten" shocked2 We gaan zeker rekening houden met jou lijstje kwestie van het een en ander thuis te laten en zo nog meer fun te kunnen beleven op de weg(lees naast de weg) ..... Mss dat ik dit jaar voor mijn materiaal van het werk ga .... slaapzak met een matje in en daar ne gore-tex slaapzakcover over dan kan ik de tent thuislaten ...De rest zien we wel ... In ieder geval bedankt voor het "kleine" lijstje wink2

Grtz Bčr en Rob Motard van De Motards ....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
greenback



Geregistreerd op: 9-3-2009
Berichten: 109
Woonplaats: Velle

BerichtGeplaatst: Vr, 5 Feb. 2010, 15:42    Onderwerp: Reageer met quote

hey ber,
slaapzak met matje in en goretex cover van het werk? ben je militair? klinkt wel goed! pics?
groeten,
tom

_________________
KTM Adventure 950 2003
Honda CBR600 Fx 1999
Honda Transalp XL600V 1994
Harley Davidson Aermacchi TX125 1973
Honda CB750 Candygold 1972
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
greenback



Geregistreerd op: 9-3-2009
Berichten: 109
Woonplaats: Velle

BerichtGeplaatst: Vr, 5 Feb. 2010, 15:43    Onderwerp: Reageer met quote

en de whiskey kan in de camelbak tongue3
_________________
KTM Adventure 950 2003
Honda CBR600 Fx 1999
Honda Transalp XL600V 1994
Harley Davidson Aermacchi TX125 1973
Honda CB750 Candygold 1972
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Reizen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif