lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Duutsland ontpolderen???
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Evenementen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
EP



Geregistreerd op: 3-10-2008
Berichten: 161
Woonplaats: Drenthe

BerichtGeplaatst: Za, 28 Nov. 2009, 20:54    Onderwerp: Meeleven! Reageer met quote

Nou jongens, de eerste foto's van vandaag staan erop. Zelfs wat actiefoto's dit keer.

We hebben Jan F. opgepikt in Hardenberg. Die wacht op z'n nieuwe KTM en moest op de TTiger. Heb-m ook maar een endje op die van mij laten rijden kiss .
Ondanks mijn verzoek om het honk met warme koffie op te zoeken, heeft Jan F. ons over de grens gelokt. Kruip-door-sluip-door (asfalt, klinkers, onverhard) komen we vrij vlot bij een bult. Een vuilnusb(u)elt weliswaar, maar een stevige met mooie brede paden en hier en daar lekker niveauverschil. De plassen waren gratis. Voordat we kruip-door-sluip-door de grens weer over zijn gevlucht hebben we ons lekker uitgeleefd. Rups de modderregen (2x) nog even betaald gezet met een flinke kei. Is die TKC-80 nog ergens goed voor. Koffie met snert bij Jan F. Rups wist nog een bergje in Emmen. Z'n motor is boven gekomen, maar niet met Rups in het zadel! Het laatste stukje trakteerde-nie mooie wheelies.
Met mijn zandpadengejakker (droog!) van vanochtend vroeg er bij toch nog 180km gereden. Lang geleden dat ik een motor heb gehad waarmee ik zoveel km's maak! We hebben jullie gemist!

Het S-zadel is net zo vriendelijk voor mijn kont als het originele thumbsdown . Ergonomisch klopt de KTM nu als een bus thumbsup . Ondanks het vlekje angry blijft-ie erop. smug

De foto's van Rups zitten natuurlijk nog in z'n föhn.......

Groeten, Erik

_________________
PPM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Rups



Geregistreerd op: 5-10-2009
Berichten: 111

BerichtGeplaatst: Za, 28 Nov. 2009, 23:42    Onderwerp: Reageer met quote

Fotoos uit mn fohn getrokken....zijn dr niet veel,maar ach...eigenlijk is zo-n ding ook om je haar mee te drogen.
Had nog wel wat heen en weer willen raggen over die kiezelpaden,maar de aankondiging van warme erwtensoep deed deze plannen drasties wijzigen..
Al met al een hele leuke rit...heb me prima vermaakt.
TIP VAN DE DAG...ga NOOIT achter Ep rijen opn greffelpad...die gast lanceert stenen ter grootte van struisvogeleieren met zn TKC-noppen..
EN...t wordt ECHT tijd voorn achterband met enige vorm van profiel.
Zo-n blammage om op zo-n lauwe gras-helling te blijven staan met spinnend achterwiel.
Wonder boven wonder heppik nog weln iets van n kluutje modder op Ep-s vizier weten te schieten met mn gladde bandje..haha.
Leuke dag jongens...dat kon zelfs de regen niet bederven.
Grtz Rups
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Johan



Geregistreerd op: 28-2-2005
Berichten: 544
Woonplaats: Hengelo (ov)

BerichtGeplaatst: Zo, 29 Nov. 2009, 0:13    Onderwerp: Reageer met quote

Rups schreef:
TIP VAN DE DAG...ga NOOIT achter Ep rijen opn greffelpad...die gast lanceert stenen ter grootte van struisvogeleieren met zn TKC-noppen..


Deze tip gaat voor alle lc8en op . Je hebt zoveel vermogen dat je op 1 meter spinnen wel 2 maal het aantal omwentelingen haalt t.o.v. een normale enduro. De sleuven in de paden zijn ook dieper en daar liggen weer meer keien.
Ik heb in het verleden 1 keer iemand zijn koplamp kapot geschoten met een kei van mijn achter wiel een koelerkap en een vizier dit alles in 1 rit bij 3 verschillende personen.
Dus afstand houden als je achter een LC8 rijdt is wel raadzaam.

veel plezier nog thumbsup

groet Johan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
ouwegeert



Geregistreerd op: 30-6-2008
Berichten: 240
Woonplaats: zuidbroek

BerichtGeplaatst: Zo, 29 Nov. 2009, 19:39    Onderwerp: Reageer met quote

Ben jaloers jongens! Lijkt erop dat we wat gemist hebben. Heb je alleen mooie harde paden gereden? Of zit er nog ergens iemand vast.......
Dat oranje 'S'adel kleurt best wel goed bij het andere oranje zo op de foto Erik. DAt vlekje moet er nog wel af natuurlijk lipsrsealed2 . Ben blij dat jij er blij mee bent.

Tot 'n aander moal, Wout.

_________________
Nait soezen, mor deurbroezen!

Na bijna 10 jaar Africa Twin,
6000km Grijze 2003 950 met een 'vlekje'
nu:
inmiddels 105.000km Blauwe Adventure S 990-06.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
EP



Geregistreerd op: 3-10-2008
Berichten: 161
Woonplaats: Drenthe

BerichtGeplaatst: Zo, 29 Nov. 2009, 22:57    Onderwerp: Reageer met quote

Nee, niemand verloren. De groep was wel zo klein dat we steeds in de veronderstelling leefden dat we iemand kwijt waren.

We hebben maar een relatief kort stuk van de route van Jan F. gereden, maar wel bijzonder leuk. Allemaal landbouwwegen, heel slecht asfalt, bolle klinkerweggetjes en semi-/onverhard. Je kunt een paar versnellingen thuis laten. Het echt slechte hebbben we laten liggen. Nu ik op de TTiger heb gereden snap ik waarom stars

Volgens mij gaan we met z'n allen die route nog een keer helemaal rijden! Mogen jullie ook de bult op en krijgen we misschien wel een goede dsumb op de foto.

KIT, EP

TIP van dit SEIZOEN: pas op voor houten bruggen. Vooral voor die bij mij voor het huis!

_________________
PPM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ouwegeert



Geregistreerd op: 30-6-2008
Berichten: 240
Woonplaats: zuidbroek

BerichtGeplaatst: Ma, 30 Nov. 2009, 11:43    Onderwerp: Reageer met quote

EP schreef:
Nee, niemand verloren. De groep was wel zo klein dat we steeds in de veronderstelling leefden dat we iemand kwijt waren.

We hebben maar een relatief kort stuk van de route van Jan F. gereden, maar wel bijzonder leuk. Allemaal landbouwwegen, heel slecht asfalt, bolle klinkerweggetjes en semi-/onverhard. Je kunt een paar versnellingen thuis laten. Het echt slechte hebbben we laten liggen. Nu ik op de TTiger heb gereden snap ik waarom stars

Volgens mij gaan we met z'n allen die route nog een keer helemaal rijden! Mogen jullie ook de bult op en krijgen we misschien wel een goede dsumb op de foto.

KIT, EP



TIP van dit SEIZOEN: pas op voor houten bruggen. Vooral voor die bij mij voor het huis!


Vertel ....vooral over die houten brug en over de TTiger.
Ik was al benieuwd naar de ervaringen met dat britse monster wacko

O ja, wat betekent KIT..... huh2 ik ben al wat ouder, zodat ik niet alle sms,msm en twitter afkortingen weet

_________________
Nait soezen, mor deurbroezen!

Na bijna 10 jaar Africa Twin,
6000km Grijze 2003 950 met een 'vlekje'
nu:
inmiddels 105.000km Blauwe Adventure S 990-06.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
EP



Geregistreerd op: 3-10-2008
Berichten: 161
Woonplaats: Drenthe

BerichtGeplaatst: Di, 8 Dec. 2009, 22:04    Onderwerp: Glad en Duitsland ontpolderen v.2 Reageer met quote

Bij mij thuis voor de inrit de hele breedte van de brug (6m) nodig gehad om nog net heelhuis aan de andere kant uit te komen. Achter Rups aan hetzelfde in een park. Moesten we even later over een bruggetje van 1m breed zonder leuningen. Nou, daar wil ik dat ding wel recht voor zetten voor ik de oversteek waag.

De TTiger is veel te klein. Ik kon met mijn lichaam geen kant op. Dat komt de precisie van het rijden niet ten goede. Het enige dat mij daardoor bijbleef was dat het blok heel mooi draait/oppakt.

Ik hoop dat we Jan F kunnen overhalen de bende nog een keer voor te gaan op zijn route. Het stuk dat wij hebben gereden leverde al een hoop lol op.

Keep In Touch, EP

_________________
PPM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif