Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
mr wheely

|
Geplaatst: Do, 12 Nov. 2009, 18:50 Onderwerp: |
|
|
mooi is anders wil je er een goldwing van maken
straks heb je een badkuip |
|
Naar boven |
|
 |
ivanbase

|
Geplaatst: Do, 12 Nov. 2009, 20:23 Onderwerp: |
|
|
is thans ori adv...ieder zijn ding, in de zomer gaat scherm eraf, in de winter erop, zo kan ik dag en nacht rijden zonder kou of turbulentie, verstralers zijn voor s'nachts binnendoor in snelle bochten want het grootlicht is waardeloos.
je mag me ns proberen volgen op men goldwing mr wheely! ik daag u uit! |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Vr, 13 Nov. 2009, 0:39 Onderwerp: |
|
|
ivanbase schreef: | is thans ori adv...ieder zijn ding, in de zomer gaat scherm eraf, in de winter erop, zo kan ik dag en nacht rijden zonder kou of turbulentie, verstralers zijn voor s'nachts binnendoor in snelle bochten want het grootlicht is waardeloos.
je mag me ns proberen volgen op men goldwing mr wheely! ik daag u uit! |
als ik een goldwing had ging ik er op in, zeker op het rechte eind
gaat toch best snel zo'n 1800 6 cillinder maar het blijft een rijdend bankstel
ik begrijp je keuze wel maar mooier kan ik niet echt zeggen  |
|
Naar boven |
|
 |
ivanbase

|
Geplaatst: Vr, 13 Nov. 2009, 1:07 Onderwerp: |
|
|
wheely, ge zijt geobsedeerd door badkuipen en goldwings
kan u geen ongelijk geven, mooier wordt het niet, al vind ik deze oplossing niet slecht uitzien voor de winter.
wel apart en anders, wat ik niet erg vindt, zo rijden er geen twee.
best is idd (in doenbare temp...) "naked" supermotostijl op de adv, vrij zicht en wind!
en precies daarom kocht ik de adv,
omdat alles er mee kan, zomer EN winter!
cya |
|
Naar boven |
|
 |
Nocer

|
Geplaatst: Vr, 13 Nov. 2009, 23:35 Onderwerp: |
|
|
ivanbase schreef: | ik verwacht dat de "super ricardo" voor u ook wel gaat werken, als ik rechtsta, recht zit, of achter het scherm kruip in de koude...
serieuze verbetering vh origineel  |
Wat een unit zeg
Waar heb je die gekocht?
mr wheely schreef: | Nocer schreef: | Iemand van mijn lengte (1m93) die al een geschikte oplossing heeft?
Overigens.. met het vizier open op de snelweg merkte ik het heel erg (niet fijn). Maar met vizier dicht heb ik minder last van turbulentie dan op mijn Honda CBR 600F (die is helemaal erg). |
zoiets lijkt me wel wat voor 1,93 |
Haha, if all fails...  |
|
Naar boven |
|
 |
ivanbase

|
Geplaatst: Vr, 13 Nov. 2009, 23:56 Onderwerp: |
|
|
ken je dit scherm niet?
is gewoon een origineel ktm 990 of 950 adv scherm "hoog" een paar cm naar voor geplaatst met spacers zodat er wind achter het scherm wordt geblazen en zodoende het vacuum opheft achter het scherm waardoor ook de turbulentie verdwijnt.
de naam super ricardo is afkomstig van ricardo kuhn, diegene die dit het eerst op het web heeft gepubliceerd. |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
Geplaatst: Za, 14 Nov. 2009, 10:37 Onderwerp: |
|
|
ivanbase schreef: |
de naam super ricardo is afkomstig van ricardo kuhn, diegene die dit het eerst op het web heeft gepubliceerd. |
is die nog steeds actief?
hier een draadje uit 2005 van hem, hij had zijn adv iets te zwaar beladen
foto's op pagina 1 http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=47570&pp=15 _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
 |
ivanbase

|
Geplaatst: Za, 14 Nov. 2009, 15:21 Onderwerp: |
|
|
woww.. indrukwekkend!
hij was blijkbaar in een greppel terecht gekomen met te zware belading en gecrashed... maar zo'n scheuren in de brug???? bevestigingen afgebroken??? ga je bijna denken aan een materiaalfout?
alhoewel ik denk dat door hij in de greppel terecht kwam met die zware belading mss zijn achterwiel "uit spoor" gedwongen werd en zodoende zijdelingse torsie op de achterbrug kreeg?
ik las eigenlijk een vervolg op zijn windschermverhaal in windscreen disgoust door weer iemand anders, daarop heb ik verder geborduurd...
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=267755 |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|