lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

vraagje lc8

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
raymond



Geregistreerd op: 21-7-2005
Berichten: 118
Woonplaats: hoogezand ( gr )

BerichtGeplaatst: Zo, 14 Aug. 2005, 11:53    Onderwerp: vraagje lc8 Reageer met quote

[color=cyan][/img]hoi ik ben nieuw hier en heb direct al wat vragen
ik kan een lc8 2003 kopen met nog geen 3000 km ( grijs )
waar moet ik op letten , en ik heb wel gezien dat de uitlaat bochten blauw
zijn is dit normaal
had proefgereden op ktm en een varadero (als ik 80 ben koop ik wel een varadero evilgrin lipsrsealed2 )
en wat mag die ongeveer kosten



LC8-Silber-300breit-blau.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  17.64 KB
 Weergegeven:  4049 keer

LC8-Silber-300breit-blau.jpg


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo, 14 Aug. 2005, 13:11    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi,

ja... effe flink zoeken op het forum en je komt wel het een en ander tegen, maar ik snap dat dat niet altijd makkelijk is omdat er veel nutteloos maar leuk geouwe.... tussen staat.

hier vind je het een en ander:
http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=182&highlight=letten

vanaf 2003 zijn er diverse modificaties geweest (die bij Service uitgevoerd horen te worden onder garantie). Een goed overzicht vind je hier:
http://johnandbecci.info/ktm_docs.htm
Alle modificatiebladen en handleidingen kan je ook hier op de site ophalen, maar dan moetje mij effe een PB sturen voor het passwoord.
Als het goed is is ie bij een dealer onderhouden (dan heb je ook 3 jaar garantie), en zijn de modificaties uitgevoerd. Zoniet, dan zal de dealer dat alsnog moeten doen kostenloos. (maar helaas doen ze dat niet allemaal vanzelf... sinds ze de 950 ook bij de grote ketens verkopen zal ik maar zeggen)

Tja en verder: Bij 3000 kan er weinig versleten zijn.
Kijk wat je krijgt: bijv de middenstandaard, zit op de 2004 standaard, maar kost natuurlijk weer extra als je die moet kopen.
De 950 loopt echt mooier met Akra's of ander niet originele eindpotten, maar die kosten je ook 500 tot 800 euro.

Wat ie kosten mag: Nieuw is ie nu 2005 dus ongeveer, 14.500 Daarbij kan je meestal wel een extra kadootje krijgen, bijv een setje akra's (natuurlijk afhankelijk van je inruil... geen inruil is meestal meer korting!)
Zilveren zijn niet erg in trek. dus rond de 10.000 is redelijk denk ik afhankelijk van wat er op zit een beetje meer of minder.

Vergelijk de prijs effe bij wat je verder kan kopen:
http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=96
geeft een overzicht van de meest bekende sites. Uit Duitsland komt er nog zo'n 1200 tot 2000 euro bij, afhankelijk van ouderdom e.d. (zie import).

Brouwer heeft volgens mij ook enkele in de verkoop staan, die kan je natuurlijk ook eens even bellen, of er langs gaan als het niet te ver is voor je.

succes

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
bemstrong



Geregistreerd op: 8-5-2005
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: Zo, 14 Aug. 2005, 14:11    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,ik ben sins kort ook een gelukkige eigennaar van een oranje lc8 S uit 2003[betaalde 9950 euro bij een dealer]met nog geen 10.000km op de teller.Maar ik ben ook nog op zoek naar technice info v/d motor.Zou ik ook het password mogen krijgen van site van johnandbecci?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo, 14 Aug. 2005, 15:21    Onderwerp: Reageer met quote

misverstandje...

ik heb niets met die site te maken, en de handboeken daar kan je gewoon dowloaden doro ze aan te klicken.

de rest: Zie PB wat ik je gestuurd heb.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Eppo



Geregistreerd op: 23-7-2005
Berichten: 71
Woonplaats: Dongen

BerichtGeplaatst: Za, 3 Sep. 2005, 17:41    Onderwerp: Reageer met quote

Raymond,
bij Eddy Lemmens in Veldhoven staat ook een grijze uit (volgens mij) 2003. Kan je misschien eens kijken voor prijsvergelijking.

_________________
De enthousiaste beginner
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif